X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נדחתה תביעת דיזיין סנטר בבני ברק נגד השימוש במילים אלו במתחם שהקים פישמן בראשל"צ ביהמ"ש: מדובר במילים גנריות שאין לאיש ייחודיות בשימוש בהן
▪  ▪  ▪
פישמן. התביעה הוגשה בשיהוי ניכר

חברת דרבן השקעות שבשליטת אליעזר פישמן רשאית להשתמש במילים "דיזיין סנטר" במתחם לעיצוב הבית שפתחה בראשון לציון. כך קובע (יום ג', 19.6.12) סגן נשיא בית המשפט המחוזי מרכז, אילן שילה, בדחותו את תביעת דיזיין סנטר בבני ברק בנושא זה.
דן דיזיין סנטר, בבעלות יצחקי מחסנים, הוא שמו הרשמי של המתחם הסמוך לאיצטדיון רמת גן ולתחנת הרכבת של בני ברק. לטענת בעליו, מאז פתיחתו בשנת 1997 הושקעו בו 55 מיליון שקל, ומאז 2002 הוא מוכר בשם "דיזיין סנטר בלבד". בדצמבר 2011 פתחה דרבן את מתחם One Desidg Center בראשון לציון.
התובעים טענו, כי "דיזיין סנטר" הוא סימן מסחר המוכר היטב, הנהנה ממוניטין בקרב הציבור. הם הסתמכו על סקר שערכה ד"ר מינה צמח, ולפיו הציבור הישראלי - בפרט באזור המרכז - מזהה מילים אלו עם המרכז שבבני ברק. לעומת זאת טענה דרבן, כי מדובר במילים גנריות שהשימוש בהן מותר לכל, שהתביעה הוגשה בשיהוי, ושצמח לא ידעה שהסקר הוזמן במקביל לקמפיין פרסום נרחב של דיזיין סנטר שהיטה את התוצאות.
שילה קיבל את הטענה לפיה מדובר במילים גנריות, המתארות את הפעילות ושאין להעניק בהן ייחודיות למאן דהוא. הוא מצביע על מרכזי קניות בעולם ששמותיהם כוללים מילים אלו, וגם על כך שבין הנשאלים בסקר של צמח היו שאמרו שמדובר ב"מקום למכירת מוצרים". עוד קובע שילה, כי לא ניתן להסתמך על הסקר של צמח משום שלא הוגשו לבית המשפט חומרי הגלם ששימשו להסקת המסקנות שכן הוגשו, וגם לנוכח הפגם הבסיסי של מועד עריכתו. בשולי הדברים מעיר שילה, כי למרות שלא בחן לגופה את טענת השיהוי - גם לה יש משקל, שכן התביעה הוגשה 20 חודשים לאחר שהחל הקמפיין לשיווק המרכז המתוכנן בראשון לציון.
דרבן וחברת ב.ר.א.פ ייזום פרויקטים יוצגו בידי עוה"ד ד"ר יואב אסטרייכר, ציפי וייס ואור ברוק. את התובעים, שחויבו בתשלום הוצאות בסך 50,000 שקל, ייצג עו"ד עופר שפירא.

תאריך:  20/06/2012   |   עודכן:  20/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: פישמן רשאי להשתמש במילים 'דיזיין סנטר'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אפשר לצאת מהלחץ בעזרת שיטות שונות    תרגול ופינוי זמן יכולים להביא לרגיעה ולהפוך את הטכניקות הללו להרגל חיים
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי חושש שעתיד מקורות האנרגיה בשלטונות רעועים במדינות ערב ישפיע על כל העולם    מעריך אפשרות שגם ירדן תקרוס וצופה שנפילת אסד תחליש את אירן וחיזבאללה
איתמר לוין
ענקית המדיה הקנדית קאנווסט שכרה את היועץ העסקי משה רונן כדי להכפיש את עזור בעת המאבק ביניהם    ביהמ"ש: "פרקטיקה לא לגיטימית, ידיעות תקשורתיות נקנו בכסף"
איתמר לוין
הצורך ברפורמה במבנה מערך הכבאות נדון מאז 1976 - אך דבר לא נעשה    התוצאה: "ליקויים העלולים לפגוע ביכולת המערך לבצע את המוטל עליו באופן מיטבי ובכלל זאת ביכולתו להציל חיים ורכוש"
איתמר לוין
למרות שבישראל פורצות מדי שנה 1,000 שריפות כאלו, לא נעשה כמעט דבר למנוע אותן    כשלים בפעילותן של הרשויות המקומיות שבתחומיהן השתוללה השריפה    לא הושלמה התשתית החקיקתית לפעילות צה"ל בעורף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il