X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת הערר הורתה אתמול על הפסקת הבנייה עד להמצאת ערבות בנקאית היזמים: תמציא היום ועד התושבים מתלונן על פגיעה בוואדי ובעתיקות ועל בנייה על שטחי ציבור
▪  ▪  ▪
השטח המדובר [צילום: סטריט ויוויו]
ליקויי תברואה, הפעלה בניגוד לצו
עד לפני כשנה פעלה באתר האמור, ברחוב עין כרם 5, "המסעדה הלבנונית", בבעלות איאד אבו-סעאן. ביוני אשתקד מצאו פקחי העירייה ליקויי תברואה חמורים. העירייה פנתה לבית המשפט, שהוציא צו סגירה. העירייה אף החרימה את הציוד ונעלה את הבניין. אולם בשבת, 25 ביוני, פרצו בעלי המסעדה את הדלתות והפעילו את המסעדה – בניגוד לצו. העירייה פנתה למשטרה, שעצרה את אבו-סעאן, ואחר כך הוא הורחק מעין כרם ל-15 יום. צו הסגירה נשאר בתוקפו.

"קיבלנו אתמול אחה"צ את הוראת הוועדה המחוזית להתליית היתר הבנייה של המסעדה בעין כרם, ומיד פעלנו בהתאם" - אמר (יום ד', 20.6.12) ל-News1 שי כהן, אחד מבעליה של המסעדה, ההולכת ונבנית בעין כרם, ירושלים.
כהן הוסיף: "נכון שוועדת הערר למחוז ירושלים-דרום הורתה על התליית (הקפאת) היתר הבנייה, עד להמצאת ערבות בנקאית וכתב התחייבות. לגרסתנו, העברנו את הערבות, אך היא לא נקלטה, והתחייבות כבר נתנו בעבר. היום נשוב ונעביר את הערבות, ואחר כך אנחנו מקווים לחדש את העבודה".
ועד תושבי עין כרם מתנגד לבניית המסעדה, הנמצאת באתר שבו פעלה קודם לכן מסעדה אחרת. התושבים אומרים כי העירייה נתנה היתר חריג לבניית מסעדה בת שתי קומות ומרתף, תוך השתלטות על שטח ציבורי, פגיעה בעתיקות ובוערוץ הנחל וסכנה למטרדי רעש ותחבורה בשכונה. שטח המסעדה יהיה 250 מ"ר (מחילוק לשתי קומות), ועוד מרתף בן כ-45 מ"ר. התושבים גם טוענים, כי השירותים הציבוריים שהיזמים חויבו לבנות יהיו למעשה בשטח המסעדה.
ועדת הערר הורתה בשבוע שעבר (12.6.12) על הפסקה חלקית של העבודות, בעיקר בשטחים הציבוריים, אך התירה להמשיך בבניית המבנה, לאחר מתן ערבות בנקאית והתחייבות. התושבים פנו אתמול (ג') שוב לוועדה, וטענו כי הערבות וההתחייבות לא ניתנו. יו"ר הוועדה, עו"ד גלעד הס, הורה להקפיא מיד את העבודות בשטח. התושבים אומרים כי העבודות נמשכו; היזמים אומרים, שהעבודות נפסקו אחר-הצהריים.
שי כהן אמר ל-News1, כי בידי היזמים היתר בנייה כחוק (התושבים טוענים שההיתר חריג וניתן בטעות, וידרשו לבטלו). עוד אמר כי המסעדה נבנית באתר שבו פעלה קודם לכן מסעדה אחרת; לדבריו, שטח המסעדה החדשה אינו גדול משטח הקודמת.
יזמת המסעדה היא חברת ס.א.ל. יזמות, בבעלות כהן ויורם דודו. החברה מפעילה גם מסעדה בשם "המושבה 54" ברוטשילד 62 (רחוב ראשי) בראשון לציון.

תאריך:  20/06/2012   |   עודכן:  20/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יזמי המסעדה בעין כרם: הפסקנו העבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נדחתה תביעת דיזיין סנטר בבני ברק נגד השימוש במילים אלו במתחם שהקים פישמן בראשל"צ    ביהמ"ש: מדובר במילים גנריות שאין לאיש ייחודיות בשימוש בהן
יפעת גדות
אפשר לצאת מהלחץ בעזרת שיטות שונות    תרגול ופינוי זמן יכולים להביא לרגיעה ולהפוך את הטכניקות הללו להרגל חיים
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי חושש שעתיד מקורות האנרגיה בשלטונות רעועים במדינות ערב ישפיע על כל העולם    מעריך אפשרות שגם ירדן תקרוס וצופה שנפילת אסד תחליש את אירן וחיזבאללה
איתמר לוין
ענקית המדיה הקנדית קאנווסט שכרה את היועץ העסקי משה רונן כדי להכפיש את עזור בעת המאבק ביניהם    ביהמ"ש: "פרקטיקה לא לגיטימית, ידיעות תקשורתיות נקנו בכסף"
איתמר לוין
הצורך ברפורמה במבנה מערך הכבאות נדון מאז 1976 - אך דבר לא נעשה    התוצאה: "ליקויים העלולים לפגוע ביכולת המערך לבצע את המוטל עליו באופן מיטבי ובכלל זאת ביכולתו להציל חיים ורכוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il