X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המבצע הפרסומי-הסברתי רחב ההיקף של החברה לאיתור נכסים של נספי השואה ולהשבתם קורא למיליון אזרחי ישראל מהמגזר הרוסי לאתר את קרוביהם‎ מספר הפניות לחברה מקרב יוצאי חבר העמים נמוך ביחס לכלל הפניות
▪  ▪  ▪
נציגי החברה ייפגשו באופן פרטני עם עולי חבר העמים שקרוביהם נספו בשואה [צילום: מרים צחי]

החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה יוצאת בניסוי לפרויקט הסברתי הקורא לעולי מדינות חבר העמים להגיש בקשות השבה לנכסי נספי השואה המוחזקים על ידה.
נציגי החברה ייפגשו באופן פרטני עם עולי חבר העמים ויסייעו להם לאתר מי מקרוביהם מצוי ברשימות החברה וביחד ימלאו טופס הגשת בקשה להשבת נכס.
חרף העובדה כי בישראל כמיליון תושבים דוברי רוסית, מספר הפניות לחברה מקרב יוצאי חבר העמים הוא נמוך ביחס לכלל פניות בבקשות ההשבה המוגשות לחברה. עתה יוצאת החברה לאיתור ולהשבת נכסי הנספים בשואה, בפיילוט לפרויקט הסברה רחב היקף בקרב אוכלוסיית יוצאי מדינות חבר העמים. מטרת הפרויקט לאתר בקרב ציבור זה, את יורשי בעלי הנכסים שאבדו ולהשיב להם את ששלהם, הנכסים של קרוביהם שניספו בשואה.
הקמפיין ישלב פעילות בתקשורת מקומית בשפה הרוסית כמו גם פנייה אישית ישירה לדוברי הרוסית במסגרת מפגשים והרצאות. לצורך העניין גויסו אנשי מקצוע דוברי רוסית המוכרים בקרב המגזר דובר הרוסית מהתקשורת והאקדמיה.
החברה תחל בפיילוט המשולב לאור פנייה שערכה בעבר ליורשים פוטנציאליים באמצעות העיתונות בשפה הרוסית אשר הולידה רק בקשות השבה מעטות, יחסית להיקף האוכלוסיה. בחברה מעריכים כי קמפיין משולב - תקשורת ופנייה אישית ישירה - יביא להגברת המודעות לנושא.
טופס בקשה בשפה הרוסית ניתן להגיש באתר החברה, אתר הכולל מידע רב בשפה הרוסית, כמו-כן החברה מפעילה מוקד טלפוני ובו נציגים דוברי רוסית.
ילוו את הפרויקט - לאוניד פרייסמן, היסטוריון מוביל ומוכר בקרב עולי חבר העמים, אשר יסייע בפריסת הנרטיב ההיסטורי שהביא לצורך בהקמת החברה, צילה גודרוב ויצמן - שעוסקת רבות בנושא קליטת עולי רוסיה והעיתונאית מרינה קונצביה-מלמיד, העובדת 27 שנים במדיה הרוסית בארץ.

תאריך:  25/06/2012   |   עודכן:  25/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין למגזר הרוסי: אתרו נכסי קרוביכם שנספו בשואה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון אמר כי הסכם השלום בין ישראל למצרים הוא אבן יסוד ביציבות של המזרח התיכון וחשוב לפי מיטב הכרתה של ישראל לשני העמים
מירב ארד
שר התחבורה אישר לחברה להתחיל בטיסות סדירות מנתב"ג ליעדים נוספים בויאטנם ובצרפת    ארקיע תפעיל טיסות סדירות למאלמו שבשבדיה
עופר וולפסון
יושבי ראש ועדות הכספים והחוקה הביעו התנגדות לקיבוע מנגנון התקציב הדו-שנתי, שלדבריהם פוגע בעבודת הכנסת    "האוצר מבקש לחסוך לעצמו הליך הצבעה אחד בעוד מדובר בשני תקציבים נפרדים"
עופר וולפסון
עם פתיחת החופש הגדול, אישרה ועדת העבודה לאישור הכנסת הצעת חוק לפיה יוכל מפקח עבודה להפסיק עבודת קטין בניגוד לחוק, גם אם מעסיקו טרם הואשם בפלילים
עופר וולפסון
מדובר בעלייה של 497 מיליון שקל (8%) לעומת נתוני 2010    הרכישות הגדולות ביותר, בהיקף של כמיליארד שקל יחדיו, מהחברות רוש וטבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il