X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פשטה על אזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב במטרה ללכוד בעלי חנויות המושכרות לעסקים של מהגרים, שותפים ישראלים של מהגרים ומי שמספקים להם סחורה - וכל זאת בלי לדווח על הכנסותיהם
▪  ▪  ▪
מאבק במהגרים בדומה למאבק בפשיעה המאורגנת [צילום: פלאש 90]

רשות המיסים מצטרפת למאבק במהגרים הבלתי-חוקיים ופותחת חזית מול מעסיקיהם. צוותים של הרשות פשטו (יום ד', 27.6.12) על 80 עסקים באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב - מעוזם של המהגרים הבלתי-חוקיים, המאופיין בעסקים רבים המשרתים אותם - לשם איתור פעילות שאינה מדווחת למס הכנסה ולמע"מ.
המבצע, בראשות מנהל משרד מע"מ ומס קנייה ת"א, ירדן יפה, הוא חלק מסדרת המבצעים המחוזיים שעורכת הרשות השנה במתכונת חדשה, הכוללת דגש על אזורים וענפים בהם קיימת רמת ציות נמוכה לחוקי המס. המבצע נערך במספר מישורים, ובהם: איתור בעלי חנויות המושכרות לשוהים בלתי חוקיים ואשר אינם מדווחים לרשויות על הכנסתם משכר הדירה, זיהוי ישראלים שהם שותפים או עומדים מאחורי פעילות עסקית של שוהים בלתי חוקיים ואינם מדווחים על ההכנסות מעסקים אלה, וכן ספקים של סחורה לאותם עסקים שאינם מדווחים על הכנסתם מהמכירות.
שר האוצר, יובל שטייניץ, הינחה את הרשות לפעול נגד התופעה של העסקת עובדים השוהים בארץ באופן בלתי חוקי. מנהל רשות המיסים, דורון ארבלי, הינחה את משרדי מע"מ ומס הכנסה לשלב במבצעי האכיפה שהם מנהלים פעילות במספר מישורים: עריכת ביקורות בעסקים המעסיקים עובדים זרים בלתי חוקיים; איתור פעילות עסקית בלתי מדווחת המשותפת לישראלים ושוהים בלתי חוקיים; אי-דיווח על השכרת נכסים עסקיים לשוהים בלתי חוקיים.
החודש נערכו ביקורות לאותה מטרה גם בקרב מעסיקים באילת ובתל אביב. במסגרת זו, ערך בשבוע האחרון משרד פקיד שומה ת"א 5 מבצע במישור הניכויים בנושא העסקת עובדים זרים, במהלכו נבדקו למעלה מ-50 עסקים בתחומי הבנייה והמסעדנות. ממצאי הבדיקה העלו, כי מרבית העובדים רשומים לצורכי מס, אך רבים מהם הם שוהים בלתי חוקיים. עובדים אלו נרשמו כדי לאפשר למעבידים לדרוש את ההוצאה בגינם לצורכי מס, וזאת בניגוד למדיניות שלא להתיר הוצאות כאלו.
שילוב רשות המיסים בפעילות נגד המהגרים הבלתי חוקיים דומה לשילובה של הרשות במאבק נגד הפשיעה המאורגנת, כאשר בשני המקרים המטרה היא לגדוע את צינור הכסף המזין את הפעילות הבלתי חוקית. העסקתם של שוהים בלתי חוקיים היא אחד הגורמים העיקריים להמשך ההגירה ארצה, כך שלהפסקתה יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת על בעיה זו.

תאריך:  27/06/2012   |   עודכן:  27/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות המיסים מצטרפת למאבק במהגרים הבלתי חוקיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד, זאת הדרך
יוסי יוסיפוביץ'  |  27/06/12 14:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שר האוצר בכנס קיסריה: "צריכה להיות פרופורציה סבירה בין תוחלת החיים ותוחלת העבודה לבין שנות הפנסיה"    הזכיר כי אשתקד היה היחיד בכנסת שתמך בהעלאת גיל הפרישה לנשים "אך בטווח הארוך לא ניתן יהיה להימלט מזה"
יפעת גדות
הקפידו על שגרת שינה רגועה
עופר וולפסון
במושב שעסק בחיסכון פנסיוני בכנס קיסריה, אמר פרופ' ששינסקי: "אנחנו חיים בעולם אחר מבחינת שיורי התשואה, ולזה תהיה השפעה דרמטית על הפנסיה שניתן לספק בהכנסות נתונות"    פרופ' שריג: "כשאנו מקצים אג"ח מיועדות לצעירים, פוגעים בתשואה בשיעורים ניכרים"
אביתר בן-צדף
הכור הגרעיני הוסר ממנה לפני הוצאתה משירות
אביתר בן-צדף
ועדת החקירה מצאה, כי היה כשל טכני באסקס, שעמדה להיכנס לשיפוצים כלליים, אך בעיקר היה כשל בפיקוד, בשליטה ובתיאום בין שתי הספינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il