X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המיזוג יצור את חברת הבניה למגורים מספר 1 בישראל אשדר "תבלע" את קרדן, שבעליה יקבלו חבילת מניות שתי החברות יחד בונות כ-6,500 דירות
▪  ▪  ▪

חברות אשטרום וקרדן ישראל מנהלות מו"מ למיזוג החברות-הבנות שלהן, אשדר וקרדן נדל"ן. כך הודיעו (27.6.12) שתי החברות. התוכנית המתגבשת היא שאשדר, שהיא הגדולה בין השתים, "תבלע" את קרדן נדל"ן. בתמורה, תקבל קרדן ישראל, בשליטת יוסף גרינפלד ואבנר שנור, חבילת מניות באשדר. גובה החבילה ותנאי ההקצאה טרם סוכמו.
המיזוג יצור את חברת הבניה למגורים הגדולה ביותר בישראל. אשדר בונה כיום בשלבים שונים, כ-5,000 דירות ב-16 אתרים ברחבי הארץ, כולל רוב הערים הגדולות. קרדן נדל"ן בונה כ-1,400 דירות ב-9 אתרים. המיזוג ייצור, לכן, חברה הבונה כ-6,500 דירות - יותר מהחברות המובילות כיום, שיכון ובינוי נדל"ן, אפריקה-מגורים, גינדי החזקות. העסקה תהיה טעונה, לכן, ככל הנראה, אישור של הממונה על הגבלים עסקיים. בעבר אישרו הממונים עסקות מיזוג בנדל"ן, מאחר ששום חברה אינה מחזיקה בחלק גדול מהשוק.
בנוסף לדירות בבניה, יש לאשדר מלאי של כ-4,800 דירות בתכנון בשלבים שונים. לחברה יש גם מגרשים לבניה למגורים במקומות שונים בארץ, בשווי של כ-420 מיליון שקל. אשדר היא גם בעלת נכסים מניבים בהיקף לא-גדול יחסית. אשדר נמצאת בשליטת אשטרום, שבעלי השליטה בה הם כמה משפחות ותיקות, ובראשן משפחת נוסבאום.
קרדן נדל"ן היא גם בעלת נכסים מניבים, שהשכרתם מהוה חלק ניכר מהכנסתה ופעילותה. לקרדן נדל"ן יש גם שתי חברות קבלניות, אל-הר ורמט. החברה בונה למגורים, בין היתר, בחיפה, נתניה, בת ים ומודיעין. בינואר-מרץ מכרה 52 דירות.
אשדר מכרה בינואר-מאי כ-80 דירות, כולל חלקם של שותפים בכמה פרויקטים. החברה סיימה את הרבעון הראשון שחל 2012 ברווח נטו של כ-4.5 מיליון שקל,לעומת הפסד של 14.7 מיליון שקל בכל שנת 2011. אשדר חייבת 589 מיליון שקל לבעלי האג"ח שלה, רובם לפרעון בטווח ארוך.
קרדן נדל"ן הפסידה ברבעון הראשון 4.5 מיליון שקל. החברה פעילה בבניה גם בארצות חוץ.
חברת מידרוג הודיעה היום, כי לאור הידיעה על המו"מ למיזוג, החליטה להעביר את האג"ח של אדגר לרשימת מעקב. מידרוג תבדוק האם ובאיזו צורה ישפיע המיזוג על תחזית הפרעון של אג"ח אלו.

תאריך:  27/06/2012   |   עודכן:  27/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
כהן, לשעבר מנכ"ל מגדל, עבר לאפריקה-ישראל לפני 4 שנים    מחליפו הוא מנכ"ל אפריקה-תעשיות, העובד בקבוצה 15 שנה    המנכ"ל השישי של לבייב
עידן יוסף
בהתייעצות עם יו"ר ההסתדרות עיני תודח אדרעי לאחר שימוע יחד עם שלושה חברי ועד נוספים    יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות אבי ניסנקורן: "התנהלותה של יו"ר הועד חצתה כל גבול אפשרי"
איציק וולף
שר ההסברה הסורי טוען כי כוחות הנ"מ שהפילו ביום שישי את מטוס הפאנטום הטורקי סברו בטעות שמדובר במטוס ישראלי    זאת משום שטורקיה וישראל משתמשים במטוסים מתוצרת ארצות הברית
מערכת אתר ערוץ הספורט
הגרמנים מוכנים לקרב מול איטליה. לב: "ננסה לכפות עליהם את הסגנון שלנו"
איתמר לוין
חברי הכנסת וקנין וגפני מבקשים לקבוע בחוק ששר החינוך יוכל להעניק פטור מלא או חלקי לישיבות מחובת ההנגשה    מזהירים: חובת הנגשה מלאה תביא לסגירת רוב הישיבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il