X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האם גברים עלולים לפתח סרטן שד? האם בירה מסוכנת? האם תחתונים הדוקים משפיעים על ספירת הזרע?
▪  ▪  ▪
מה הם לא יודעים?

בלי כובעים ומייבשי שיער?
אין ראיות לכך שחבישת כובע או שימוש במייבש שיער גורמים להתקרחות. דפוס איבוד השיער הגברי מופיע לעתים קרובות משום שזקיקי השיער קטנים עם הזמן, מה שגורם לשיער קצר ודק יותר ולבסוף לאיבוד שיער.
לגברים הלובשים תחתונים צמודים יש כמות נמוכה יותר של זרע?
למרות שטמפרטורות גבוהות עלולות להשפיע על ספירת הזרע, הראיות לכך שלבישת תחתונים צמודים אחראית לספירת זרע נמוכה יותר אינן עקביות.
גילוח מרובה מקשה את השיער?
גודל וצורת זקיקי השיער הם שקובעים את עוביו ומרקמו של השיער שלנו - בין אם הוא עבה וגס ובין אם דק ועדין. השיער עשוי להיראות אומנם גס ומחוספס אך הגילוח אינו משנה את זקיקי השיער ולכן גילוח לעתים תכופות לא יגרום לשיער להיות גס וקשה יותר.
נעליים גדולות - איבר גדול?
שני אורולוגים מבית החולים סנט מארי שבלונדון ביצעו מחקר שכלל 104 גברים ולא גילו קשר סטטיסטי משמעותי בין מידת הנעליים לבין אורך איבר המין.
שיא המיניות - בגיל 18
שיא המיניות של הגברים - לפחות על בסיס רמות הטסטוסטרון - מגיע לשיאו בגיל 18. למרות זאת, רמות שיא של ההורמון אינן בהכרח מצביעות על השיא ברמות הביצועים המיניים.
אם לא כואב, האימון לא יעיל?
כאב אינו תורם לדבר. למעשה, אם אתם מתאמנים עד למצב של כאב (או עוברים את השלב הזה) אתם עלולים לפגוע בעצמכם.
רוב מקרי המוות מסרטן בקרב גברים - מסרטן הערמונית?
סרטן הריאות הוא הגורם העיקרי למוות מסרטן הן בקרב גברים והן בקרב נשים בארצות הברית. סרטן הערמונית הוא הסרטן השני בקרב גברים. על-פי הערכות של האגודה האמריקנית לסרטן, אחד מכל 36 גברים ימותו מסרטן ערמונית.
סרטן שד - גם לגברים?
גברים עלולים גם הם לחלות בסרטן השד, למרות שהמצב נדיר. הסיכון לאורך כל החיים עומד על אחד מכל 1,000 גברים. בנוסף לגיל מבוגר, גורמי סיכון אחרים כוללים בני משפחה (גברים או נשים) עם סרטן שד, מצב גנטי הקשור לרמות אסטרוגן גבוהות, הפרעות כבד כרוניות, אלכוהוליזם והשמנה.
אוסטאופורוזיס - סיבה לדאגה?
אוסטאופורוזיס היא מחלה הגורמת להיחלשות השלד ולעלייה בסיכון לשברים בעצמות. היא פחות שכיחה בגברים משום שהשלד שלהם גדול יותר ובגלל העובדה שהם לא עוברים את גיל המעבר, הגורם לשינויים הורמונליים מהירים ולאיבוד עצם בקרב נשים. למרות זאת, ישנם גברים הנמצאים בסיכון גבוה למצב ומספרם עשוי לעלות בשל העלייה בתוחלת החיים. גורמי סיכון לאוסטאופורוזיס כוללים גיל, רמות נמוכות של טסטוסטרון, שימוש באלכוהול, עישון, מחלות של הקיבה והמעיים ושימוש בתרופות סטרואידיות.
האם אפשר לשבור את הפין?
למרות שבאיבר המין הגברי אין עצם, ייתכן מצב של קרע בטוניקה אלבוגינאה, שהיא מעין נרתיק סיבי הנמתח במהלך הזיקפה. המצב קרוי "שבר בפין" והוא שכיח במהלך פעילות מינית. הטיפול כולל לעתים קרובות ניתוח. למרבה המזל, שברים בפין הם נדירים.
בירה תורמת לשומן הבטני?
קלוריות עודפות מכל סוג שהוא עלולות להעלות את הסיכוי לשומן בטני וקלוריות עודפות מבירה עלולות לגרום לעלייה בהיקף המותניים. קל מאוד להגזים בצריכת הקלוריות מהבירה או ממשקאות אלכוהוליים אחרים - ומהמזון שאתם אוכלים בזמן שאתם שותים.
למנגל או לא למנגל?
שני סוגי קרצינוגנים אפשריים נמצאים בבשר על הגריל. סוג אחד (PAHs) נמצא באדים ובעשן הנוצר כשהשומן והמיצים מטפטפים מהבשר אל תוך מקור החום. ה-PAHs נדבקים לפני השטח של הבשר. הסוג השני (HCAs) נוצר כאשר הטמפרטורות הגבוהות גורמות לתגובה כימית בין חומצות האמינו הנוצרות באופן טבעי לסוכרים שבבשר ולקראטין הנמצא ברקמות השרירים.
הדרכים שיכולות להפחית או למנוע קרצינוגנים אלו במהלך הגריל כוללות הנחת נייר אלומיניום תחת הבשר כדי למנוע מגע ישיר עם הגריל, בישול מראש במיקרוגל ואז השלכת הנוזלים ותיבול הבשר, הפחתת משך הבישול והסרת האזורים החרוכים המכילים את הכמות הגדולה ביותר של הקרצינוגנים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  01/07/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך קובע מכון ירושלים לחקר שווקים המופקד על קביעת יום העצמאות ממס בישראל    על-פי בדיקת המכון, השנה נעבוד בממוצע 192 ימים כדי לפרנס את הממשלה ורק 174 ימים כדי לפרנס את עצמנו
גיא קצוביץ'
ועד עובדי הרכבת מתכוון לעתור היום לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, בבקשה לבטל את השעייתה של יו"ר הוועד ו-3 חברי ועד נוספים    הארבעה הושעו ברביעי שעבר על-ידי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות
איתמר לוין
עו"ד אביעד ויסולי התקוטט עם ורדה אלשיך בתיק דלק נדל"ן ועכשיו הוא נכנס לעימות עם דניה קרת-מאיר: הוא ביקש למחוק "ביטוי פוגעני ומעליב" בפרוטוקול וגם לפסול את השופטת בשל עסקיו של בעלה. שתי הבקשות נדחו
איתמר לוין
בן-ארי שווקי אומרת שיומניו של ש"ד לא יוצגו כראיה, משום שהוא עצמו אישר שהרישומים בהם לא תמיד נרשמו בזמן אמת    "בלי הסכסוך בין ש"ד לצ'רני - החקירה לא הייתה באה לעולם"
יהונתן דחוח-הלוי
בצלם וארבעה ארגונים נוספים תובעים מצה"ל למנוע באופן גורף כניסה של "אזרחים ישראלים" (במשתמע יהודים) לשטח של ישובים פלשתינים, בנימוק של חשש מפעולות "תג מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il