X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנחם קופיץ התחייב לשלם לרשת סכום זה אם המשביר לצרכן יממש זכות סירוב ראשונה לרכישת מניותיו בג'אמפ ביהמ"ש: זכות הסירוב מומשה, למרות שבהסכם בין הצדדים היא לא מוזכרת
▪  ▪  ▪
ג'אמפ. 11 מיליון שקל תמורת 50% [צילום: יניב סופר]

מנחם קופיץ, מי שייסד את רשת האופנה ג'אמפ, ישלם 750,000 שקל לרשת "מתאים לי" שבשליטת אבי מלכה. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, חנה פלינר, קבעה (28.6.12), כי קופיץ הפר את התחייבותו לשלם ל"מתאים לי" אם תנצל רשת המשביר לצרכן את זכות הסירוב שהוקנתה לה לרכישת מניותיו בג'אמפ.
קופיץ, שהחזיק ב-50% ממניות ג'אמפ, חתם על הסכם למכירת מניותיו ל"מתאים לי". מאחר שהמשביר, בשליטתו של רמי שביט, החזיקה ב-50% הנותרים והייתה לה זכות סירוב ראשונה לרכישת המניות, הוסכם שאם זכות זו תמומש - ישלם קופיץ ל"מתאים לי" 750,000 שקל. ההסכם נחתם באוגוסט 2008 ובמסגרתו התחייב מלכה לשלם לקופיץ 11 מיליון שקל. באוקטובר חתם קופיץ על הסכם למכירת מניותיו למשביר, לאחר שטען שההסכם עם מלכה בוטל משום שהלה לא עמד בתנאיו. בהסכם עם המשביר לא נאמר שמדובר במימוש זכות הסירוב של שביט.
פלינר קבעה, כי קופיץ ניצל את "מתאים לי" כדי להשיג שיפור דרמטי בעמדתו של מול שביט, שהיה מוכן במקור לשלם לו רק 2.5 מיליון שקל תמורת מניותיו. מאחר שמלכה היה מוכן כאמור לשלם 11 מיליון שקל, נכפה למעשה על שביט לרכוש את המניות באותו מחיר. עוד היא קובעת, כי ההסכם בין קופיץ למלכה לא בוטל כחוק, שכן קופיץ עצמו רצה שההסכם יהיה שריר וקיים כדי שיוכל ללחוץ על שביט. ואילו ההסכם בין המשביר לקופיץ נוסח במתכוון כך שיעקוף את מנגנון הפעלת זכות הסירוב, וזאת אך ורק כדי לאפשר לקופיץ להתחמק מהתשלום המגיע ל"מתאים לי".
פלינר קיבלה במלואה את עדותו של שביט, שלדבריה מידת "חיבתו" לשני הצדדים היא זהה. שביט העיד, כי ההסכם בין קופיץ למלכה היה הפתעה רעה מבחינתו, אך לא הייתה לו ברירה אלא לרכוש את מניותיו של קופיץ במחיר גבוה פי ארבעה מזה שתכנן, בשל מצבה הקשה של ג'אמפ. פלינר קובעת: "המשביר שינתה את המדיניות שלה והייתה נכונה לשלם סכומים שלא עמדו בכלל על הפרק; למעשה, המשביר הודתה שהבסיס הכלילי להסכם הוא 'המספרים של מלכה'. מבלי להיכנס לדקויות וניואנסים משפטיים, זכות הסירוב הופעלה הלכה למעשה".
קופיץ חויב לשלם ל"מתאים לי" 750,000 שקל בתוספת ריבית והצמדה מאוקטובר 2008, את שכר טירחתם של העדים והמומחים שהביאה הרשת והוצאות בסך 50,000 שקל.

תאריך:  08/07/2012   |   עודכן:  08/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מייסד ג'אמפ ישלם 750,000 שקל ל"מתאים לי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקונה, חברת אומני, תשלם 33.25 מיליון דולר    הערכה: שמעון שקורי יקבל דמי תיווך של 660 אלף דולר ויותר    הדירות מרוכזות ב-9 בניינים להשכרה ברובע ברונקס    הביקוש לבניינים היה גבוה, בשל מגוון הדירות
אלעזר לוין
הקונה ישלם 95 מיליון שקל - 40 מיליון שקל במזומן ו-55 מיליון שקל על-ידי הסבת הלוואה בנקאית    רווח קטן של 2 מיליון שקל לפני מיסים והוצאות    מימוש שלישי של קבוצת פישמן בתוך חודשיים, בכ-320 מיליון שקל
אבישי תורג'מן
ציון דלל יוותר על חלקו וישמש כנותן חסות, גם גל חצור מעורב בהנהלה
איציק וולף
משרד המשפטים הודיע על סגירת התיק לאחר שלא ניתן היה להוכיח שהדברים המיוחסים לרב כפי שהתפרסמו משקפים באופן מדויק את שנאמר על ידו בפועל
אלעזר לוין
ישלם 11.57 מיליון שקל, שהם כ-95,000 שקל לדונם    ימכור לפרטיים ב-150 אלף שקל    "הקרקע החקלאית תופשר לבניה בעוד 10 שנים, ואז יזנק השווי למיליון שקל לדונם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il