X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשקיע 30 מיליון שקל ב-12 אולמות קולנוע ואולם תיאטרון, שייבנו כחלק מקניון G של גזית גלוב גם גלובוס גרופ הודיעה על הקמת עיר סרטים בכפר סבא, אך לא מסרה היכן ולא מסרה פרטים עסקיים
▪  ▪  ▪
הדמיית הסינמה סיטי בכפר סבא [צילום: גיא הדמיות]

חברת סינמה סיטי שכרה מגזית-גלובס ישראל 5,000 מ"ר בקניון G בכפר סבא, בכניסה המזרחית לעיר. היא תשלם, על-פי הערכה, כ-10% ויותר מהמחזור, עם מינימום בשקלים לחודש. סינמה סיטי תשקיע 30 מיליון שקל בבניית 12 אולמות קולנוע, עם 2,000 מקומות, ובצידם אולם תיאטרון. מערכת הקול בבתי הקולנוע תותקן במושבים.
בנוסף,שכרה גזית-גלוב 1,000 מ"ר במתחם הפתוח. היא תבנה במקום "פארק מוזיקה", בשיתוף העירייה. גזית-גלוב-ישראל נמצאת בבעלות גזית-גלוב (75%) ורונן אשכנזי (25%).
סינמה סיטי נמצאת בשליטת היזמים לאון אדרי ויעקב כהן. זו תהיה עיר הסרטים השלישית של החברה, אחרי גלילות וראשון לציון. במקביל, בונה החברה גם עיר סרטים בירושלים.
G כפר סבא נפתח לפני שלוש שנים. שטחו הכולל 50,000 מ"ר, והוא מחולק לשני מתחמים - פתוח ומקורה. היזמים השכירו שטחים במתחם הפתוח, בין היתר, לשופרסל, לעדן טבע מרקט , לאופיס דיפו, לאופטיקנה, לטויס אר אס, למגה ספורט, לחנויות מוצרי החשמל א.ל.מ., לטרקלין חשמל ואבי סופר, לסופר-פארם, לעמינח, למסעדת שיפודי צפורה ולבתי הקפה ארומה ומתוקה. דמי השכירות - 40-20 דולר למ"ר לחודש.
המתחם הסגור פועל בחלקו כקניון אופנה. הושכרו בו שטחים, בין היתר, לזארה, למשביר לצרכן, להוניגמן, לקסטרו, לקבוצת פוקס, לרנואר ולקרייזי ליין. כן הושכרו שטחים לבורסה לתכשיטים, לצומת ספרים, לחנויות נעליים, לבתי קפה ולאחרים. דמי השכירות - 80-40 דולר למ"ר לחודש.
יבנו עוד עיר סרטים בכפ"ס - אין פרטים
חברת יחסי הציבור גלאי תקשורת הודיעה במקביל, כי חברת גלובוס גרופ, בראשות יורם גלובוס, תבנה גם היא עיר סרטים בכפר סבא, במקום הקרוי "מתחם ההיי-טק", בשטח של 20,000 מ"ר. הקבלן או היזם תהיה חברת אושירה. בפרויקט יהיו 25 אולמות קולנוע, אולם תיאטרון, אולפן טלוויזיה, מסעדות ובתי קפה וחניון בן 2,000 מקומות. לא נמסרו פרטיים עסקיים.

תאריך:  10/07/2012   |   עודכן:  10/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סינמה סיטי שכרה 5,000 מ"ר בכפר סבא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ביה"ד לעבודה בתל אביב נתן צו ארעי המחייב את הטייסים לחזור לעבודה סדירה    השופטת הדס יהלום: התנהגות שכזו, לא ניתן לקבלה ללא תיאום עם הארגון היציג
יפעת גדות
מחסור חמור ברופאים ובאחיות בתחום הנפרולוגיה ומחסור בכמות עמדות הדיאליזה בעיקר בפריפריה
עופר וולפסון
שרי גוש האירו הסכימו לאפשר לספרד לדחות בשנה נוספת את יעד הפחתת הגירעון שלה, בתמורה לקיצוצים נוספים בתקציב ולקביעת הפרמטרים לקבלת חבילת הסיוע לבנקים החבוטים של המדינה
עידן יוסף
נשיא המדינה ליו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד: "התעוררות ושינויים בחברה הישראלית מחייבים כניסתם של אנשים צעירים וחדשים למערכת הפוליטית"    לפיד: "הפוליטיקה הישראלית השתנתה והסתאבה ויש לבנות פוליטיקה חדשה, שפויה והגונה ולהשיב את אמון הציבור בה"
עופר וולפסון
קבוצה של ארבעה חשודים ניסתה להבריח כ-3,000 מן המכשירים המתקדמים, בשווי של 2 מיליון דולר, תוך הצהרה על ייבוא מוצרים אחרים בשווי של כ-34 אלף דולר בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il