X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערכת הממוחשבת, כך מקווים ברשות המיסים, תסייע במינוף תחום ה'מיקרו-תרומות'
▪  ▪  ▪
זיכוי מס ללא צורך בקבלת אישור פרטני [צילום: פלאש 90]

רשות המיסים פיתחה מערכת ממוחשבת חדשה המאפשרת לאלפי מעבידים במשק לקבל הרשאה לתת לעובדיהם זיכוי ממס בגובה של 35% מסכום התרומה, בהתאם לסעיף 46 לפקודה, באמצעות תלוש השכר וזאת ללא צורך בפנייה של המעביד לקבלת אישור פרטני לקבלת הרשאה למתן זיכוי במס או לחלופין, ללא צורך של העובדים התורמים להגיע למשרד השומה לקבלת החזר המס.
תקנות מס הכנסה מקנות למנהל רשות המיסים סמכות להורות למעבידים או לחלק מהם, על הקטנת ניכוי המס מתלוש השכר של עובדיהם בשל פטורים או זיכויים הקבועים בפקודת מס הכנסה. עד היום מעבידים במשק פנו בבקשה לרשות המיסים לקבלת אישור פרטני בכתב שאפשר להם מתן זיכוי מס, לפי סעיף 46 לפקודה, בתלוש השכר של עובדיהם וזאת, כנגד קבלות התרומה אותן המציאו העובדים. הסדר זה היה פתוח למעבידים המעסיקים 200 עובדים לפחות.
שיפור הנגישות לציבור המעבידים
המערכת הממוחשבת שפותחה על-ידי שע"מ (שירותי עיבודים ממוכנים) בשיתוף החטיבה המקצועית ברשות, מאפשרת שיפור הנגישות לציבור המעבידים בשני אופנים: הראשון, רישום המעביד במערכת באמצעות המייצג דרך ממשק שע"מ השני, הגשת בקשה ידנית על-ידי המעביד או על-ידי נציגיו, והעברתה לשידור במערכת על-ידי עובדי פקיד השומה המטפל. בנוסף, המערכת החדשה תאפשר רישום מעבידים המעסיקים לפחות 50 עובדים ובכך, תאפשר הרחבת ההסדר לעוד כ-6,000 מעבידים נוספים במשק, אם יחפצו בכך.
בעת הרישום המערכת מבצעת סדרת בדיקות ממוחשבות לגבי המעביד כדי לקבוע עמידתו ברף נורמטיבי ראוי כגון: עמידה בחובות פרוצדוראליות שונות, עבר ללא דופי וכיוצ"ב. בכפוף לעמידה ברף זה מונפק האישור למעביד ומתועד במערכת.
לדברי דורון ארבלי, מנהל רשות המיסים, "מזה שנים הרשות שותפה בפורומים שונים הנוגעים למגזר השלישי בישראל ומודעת היטב לקושי ההולך וגובר בגיוס הון לצורך מימון פעילויותיו. אנו תקווה כי המערכת החדשה, בזכות פשטותה ונגישותה, תסייע במינוף תחום ה'מיקרו-תרומות' (תרומות בסכומים קטנים) דווקא מציבור העובדים בכדי לבסס מקור הון חדש ויציב למגזר חשוב זה". להיצע הון חדש יש יתרון נוסף שכן, להערכתו, הביקוש הגבוה ייצור תהליך בריא של התייעלות ושקיפות בקרב מוסדות הציבור המתחרים על הון זה.
תאריך:  15/07/2012   |   עודכן:  15/07/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 דורון ארבלי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה את בקשתו של מיכאל האפרתי, מפתח התוכנה, לערער על חיובו לשלם 200,000 שקל לחותנו לשעבר    קובע: היה צריך להביא בחשבון את השימוש הזדוני שתעשה אשתו בתוכנה
זיו אברג'יל
גאידמק עזב, קורנפיין נכשל בהבאת משקיעים. כעת הכדור עובר לקהל המסור
יפעת גדות
חוקרים ניתחו ריכוזי כימיקלים מסוימים פתלטים בדגימות שתן של 2,300 נשים וגילו כי הנשים עם הרמות הגבוהות ביותר של הכימיקלים בשתן נטו יותר מאחרות לסבול מסוכרת    הכימיקלים מסתתרים במוצרי טיפוח, בצעצועים ובתרופות
איתמר לוין
איגור אברבוך ריסס ב-K300 כוסות וקרטוני חלב במשרד המהנדסים בו עבד 15 שנה    ביהמ"ש: התוצאות היו יכולות להיות יותר חמורות מאשר כאבי ראש ומרירות בגרון
איציק וולף
לאדיסלוס צ'אטארי היה מפקד משטרה בהונגריה ובמסגרת תפקידו שילח 15,700 יהודים אל רכבות המוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il