X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פריצת דרך: טיפול תרופתי חדש אושר לראשונה מזה חמישים שנה לטיפול במחלת הזאבת
▪  ▪  ▪
טיפול ביולוגי [צילום: AP]

במסגרת יום עיון לחולים במחלת הזאבת (לופוס) ולבני משפחותיהם יוצג טיפול בתרופה ביולוגית חדשה המהווה פריצת דרך בטיפולי בחולי הזאבת.
יום העיון יתקיים לראשונה בישראל ב-26 ביולי, במרכז למחלות אוטואימוניות, במרכז הרפואי שיבא. יום העיון יתקיים החל בשעה 08:30 בבוקר, במרכז החדש אשר הוקם לפני כשנה על-ידי פרופ' יהודה שינפלד והוא מיועד לטיפול במחלה זו ומחלות אוטואימונית נוספות.
החולים במחלת הזאבת, בני משפחותיהם והקהל הרחב מוזמנים לבוא, לשמוע, לשאול וללמוד על המחלה. רופאים בכירים מומחים בתחומי הריאומטולוגיה והאימונולוגיה מכל המרכזים ברחבי הארץ יציגו היבטים שונים של המחלה, בעיות יומיומיות המלוות את החולים במחלה, והטיפולים המתאימים. בין היתר ידונו נושאים דוגמת: איך מאבחנים את המחלה, האם וכיצד תוכל אישה החולה בזאבת להביא ילד בריא לעולם, וכמובן מה הם הטיפולים החדשים המאפשרים הארכת חיים ושמירה על איכות החיים של המטופלים.
לדברי ד"ר ננסי אגמון לוין, סגנית מנהל המרכז למחלות אוטואימוניות, בכינוס זה ידונו הטיפולים הישנים והחדשים במחלת הזאבת, כולל, כאמור, טיפול בתרופה ביולוגית חדשה המהווה פריצת דרך בטיפולי בחולי הזאבת. תרופה זו היא הראשונה מזה חמישים שנה, אשר אושרה לטיפול בחולי זאבת בפרט, והוכחה כיעילה בטיפול בביטויים שונים של המחלה.
המפגש הוא פרי יוזמה של עמותת החולים עינב"ר המטפלת בחולים במחלות ריאומטולוגיות שונות וחולי לופוס. לדברי יו"ר העמותה, מר יורם בלס, "עמותת עינבר, בהיותה עמותה כל ישראלית, המאגדת את כל המחלות האוטואימוניות-ריאומטיות, מצאה לנכון להכניס תחת כנפיה את ארגון חולי הלופוס בישראל. העמותה מחדשת פעילות זו במטרה לשמש כתובת ואוזן קשבת לחולים במחלה, לחזק את התודעה לבעיות ולצרכים המיוחדים של החולים בציבור הרחב ובקרב המוסדות השונים, ולדאוג לקידום ולהבטחת זכויות החולים".
מחלת הזאבת היא מחלה אוטואימונית, בה גוף החולה מייצר נוגדנים הפועלים נגד הגוף עצמו. מחלה זו היא מחלה רב-מערכתית, קרי מחלה הפוגעת במספר רב של מערכות (עור, פרקים, כליות, דם ועוד). הזאבת היא מחלה כרונית מורכבת ומגבילה שבדרך כלל פוגעת באנשים באמצע החיים, בין הגילאים 15 ו-44, כאשר 90% מהם נשים.
לפי הערכות, כ-500,000 אנשים באירופה וכ-3,000-2,000 אנשים בישראל חיים עם זאבת. אבחון המחלה והטיפול בהיבטיה השונים מבוצע על-ידי צוות רופאים המתמחים בכך, ובשנים האחרונות חל שיפור דרמטי באורח החיים ובאיכות החיים של המטופלים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  17/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקווה חדשה לחולים במחלת הזאבת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ישנו טיפול טבעי ויעיל
moringavi  |  18/07/12 14:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ראש אמ"ן מזהיר בוועדת חוץ וביטחון מהתבססות הג'יהאד העולמי בסוריה    "נסראללה ואירן נערכים ליום שאחרי נפילת אסד"    הלחימה העזה בפאתי דמשק נכנסה ליומה השלישי
איציק וולף
במכתב ששלח ליו"ר קדימה טען בני וקנין כי ראש האופוזיציה בעירו, איתמר שמעוני, איים על חברי כנסת שאם יגיעו לביקור באשקלון יבוא איתם חשבון בפריימריז הבאים    ח"כ מולה: האיומים של שמעוני לא מרגשים אותי
עופר וולפסון
רשות ניירות ערך פירסמה מסמך אמות-מידה לפיו יוחלט האם תיק חקירות מסוים ינותב להליך פלילי או מנהלי
אביתר בן-צדף
עד כה השקיעה ארצות-הברית יותר משמונה-עשר מיליארד דולר בלחימה במטענים    בין השאר, מופעלות מערכות מכ"ם מוטסות, המאתרות תילי הפעלה של מטענים
עופר וולפסון
ארגון 'אמון הציבור' פתח בהליך טרום בג"ץ בנושא מחירי תחליפי החלב לתינוקות    "הליכי המכרז במתכונתם הנוכחית, משקפים את ניגוד העניינים בו מצוי משרד הבריאות בהיותו גם הרגולטור האחראי על הסדרה וגם הבעלים של חלק ניכר מבתי החולים. פעולותיו מנציחות את המשך הפגיעה בצרכנים והמשך היעדר תחרות הוגנת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il