X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעל 400 הרוגים בעוד יום של לחימה אסד כנראה נמצא בארמונו ולא בלטקייה דיווחים זרים: ישראל תתקוף מאגרי נשק כימי אם יתעורר חשש שיעברו לידי חיזבאללה
▪  ▪  ▪
מורד סורי רומס את תמונת בשאר אסד [צילום: אנונימי]
מנוסת הפליטים נמשכת
מלבנון נמסר כי כ-20,000 סורים חצו את הגבול המשותף ביממה האחרונה - פי ארבעה ממספרם היומי הממוצע. בנמלטים - משפחות של דיפלומטים המשרתים בסוריה. גם אלפי עירקים ששהו בסוריה בשנים האחרונות החלו שבים למולדתם.

עוד יום קרבות בסוריה מסתיים עם למעלה מ-400 הרוגים. האופוזיציה הסורית דיווחה כי טנקים רבים של הצבא הסתערו על שכונת אל-קאבון בדמשק וניסו לכבוש אותה מידי המורדים. זו פעם ראשונה שהצבא הסורי מנסה לכבוש את השכונה מאז פרצה הלחימה בבירת סוריה לפני 5 ימים. פעילי אופוזיציה דיווחו כי המורדים הצליחו לגרום נזק למסוק צבאי ולהוציא מכלל פעולה שלושה כלי רכב. חילופי אש בין כוחות המשטר לבין צבא המורדים היו גם ליד משרדי הממשלה בדמשק.
סגן שר הפנים של עירק, עדנאן אל-אסדי, הודיע כי המורדים במשטר אסד השתלטו על כל מעברי הגבול בין סוריה לעירק. גם בגבול עם טורקיה השתלטו המורדים על שני מעברים. נמסר כי כוחותיו של אסד נסוגו מהמעבר בג'אראבלוס ומהעיירה הסמוכה כמה שעות לאחר שהמורדים השתלטו על מעבר באב אל-הווא.
שלטונות דמשק מזהירים את האזרחים בכמה אזורים בעיר כי המורדים מתכננים לתקוף שכונות רבות בעיר. סוכנות הידיעות הרשמית סאנא והטלוויזיה הסורית מדווחות כי המורדים לבשו מדי צבא והתחזו לאנשי משמר הרפובליקה. אמש (ה') שידרה הטלוויזיה הסורית תמונות של עשרות בני אדם שנהרגו באחת השכונות בדמשק. בדיווח נאמר כי ההרוגים היו חברים בכנופיות הטרור החמושות.
ערוץ טלוויזיה בלבנון דיווח כי סוריה מתגברת את כוחותיה בגבול עם לבנון ומעבירה טנקים לאזור וואדי חאלד. נשיא לבנון מישל סלימאן התקשר לבשאר אסד ומסר את תנחומיו בעקבות הריגתם של בכירי הממסד הביטחוני בדמשק.
והיכן אסד? הבי-בי-סי מדווח כי על-פי המידע שבידיו, שוהה הנשיא בארמונו בדמשק, והידיעות שעבר ללטקייה אינן אלא השערות. הטלוויזיה הממלכתית הסורית שידרה צילומים של אסד בארמונו בעת שנועד עם שר ההגנה החדש. גורמי אופוזיציה בסוריה מסרו כי אסד שוהה בארמונו ליד עיר הנמל לטקייה ומנהל משם את מבצע התגובה על חיסול בכירי משטרו אתמול. דיפלומט מערבי אישר את הדיווח ואמר כי הכול ממתינים לראות אם יצליח אסד לשמור על שרשרת הפיקוד. לדברי הדיפלומט, נשיא סוריה ספג בפיגוע מכה קשה אך לא קטלנית. באזור לטקייה כמה עיירות שרוב תושביהן עלאווים, כמו הנשיא אסד.
הטלוויזיה המחתרתית בסוריה הציגה הנחיות להתגוננות מפני נשק כימי. דיווחים זרים מוסרים כי אם יתאמת חששה של ירושלים כי נשק כימי יזלוג מהצבא הסורי לידי חיזבאללה, יופצץ הנשק מן האוויר.

תאריך:  20/07/2012   |   עודכן:  20/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נכבשו מעברי גבול עם עירק ועם טורקיה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איך יופצץ ולא יופץ?
יהושפט  |  20/07/12 01:12
 
- תרשה לי להניח שיש דברים שאינך
מושון  |  20/07/12 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מדריך אחד מואשם ב-28 סעיפים חמורים, כולל אונס, תקיפה מינית ויחסי מין תוך ניצול מרות בעשר טירוניות    מדריך אחר נשפט ל-90 ימי מאסר על קיום יחסי מין עם טירונית
אביתר בן-צדף
מפקד סן דייגו אגר במחשבו הצבאי פורנוגרפיה, התעמר בפקודיו, השתמש לרעה ברכב הספינה, כשפקד על הנהג התורן להסיעו לביתו, ופקד על רופא הספינה לבוא לביקור-בית בביתו, ולבדוק את אשתו
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן נתניה עדיין אופטימי: "מקווה שעד הגומלין הפצועים שלנו יחלימו"
מערכת אתר ערוץ הספורט
המנצחת במפגש בין האלופה לז'ילינה תתמודד מול באקו או זסטאפוני
איתמר לוין
התובעים הפיצו מכתב לכל הפרקליטים בשירות המדינה ובו הם מפרטים את הטיפול בתיק ומנתחים את פסק הדין    "איש לא הצביע על פגם שנפל בניהולו של התיק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il