X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ יעקב אדרי וח"כ נינו אבסדזה מבהירים כי לא יפרשו לאחר הודעתם נותרו ארבעה ח"כים בלבד שהביעו נכונות לעבור לליכוד תמורת תפקידים קריאה בקדימה להתפטרות מופז
▪  ▪  ▪
מופז. "נזק לא סביר" [צילום: פלאש 90]

ח"כ יעקב אדרי, ששמו הוזכר כמי שעשוי לפרוש מקדימה ולשוב לליכוד, מבהיר הבוקר (ב', 23.7.12) כי אין לו כל כוונה לפרוש ממפלגתו לסיעה נפרדת. לדבריו, לא חתם על כל נייר בנושא וישקול את צעדיו בעתיד. גם ח"כ נינו אבסדזה, שהוזכרה כמי שעשויה לפרוש מקדימה אך אל הצד השמאלי של המפה הפוליטית, הדגישה הבוקר כי לא תהיה שותפה למהלך שיחזק את נתניהו ויאפשר לו להעביר חוק טל ריק מתוכן ותקציב אכזרי. "אין ספק שקדימה סיימה את תפקידה אבל אם אעשה מהלך פוליטי הוא יהיה אך ורק על-רקע אידיאולוגי, ללא כל תמורה, ולא כחלק מקומבינה", אמרה.
לאחר הודעת אדרי ואבסדזה נותרו ארבעה חברי כנסת בלבד שהביעו נכונות לעבור מקדימה לליכוד. כמות זו אינה מספיקה משום שעל-פי החוק נדרשים שבעה חברי כנסת לפחות לצורך פיצול סיעה.
בבוקר שלאחר פרסום הפרטים אודות כוונת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להביא לפרישה של שישה מחברי הכנסת של קדימה ולהצטרפותם המחודשת אל הליכוד טוענים במפלגת האופוזיציה כי מדובר במהלך פסול שנועד לתכלית פסולה.
"ההתפלגות היא מעשה פסול שנועד לתכלית פסולה, אשר יאפשר להכשיר את הצעת החוק לגיוס חרדים", אמר ח"כ ישראל חסון בראיון לקול ישראל. לדבריו, מדובר במהלך "נמוך יותר מים המלח".
אמנם חלק מחברי הכנסת בקדימה, בהם ח"כ מאיר שטרית וח"כ נחמן שי, טוענים כי ששת חברי הכנסת שכבר הביעו את רצונם לפרוש מקדימה לא יצליחו להשיג את חבר הכנסת השביעי הנדרש להם על-מנת לפרוש לסיעה עצמאית, אולם בינתיים יש כבר מי שקורא ליו"ר קדימה, ח"כ שאול מופז, להתפטר מתפקידו.
"מאז ישיבת הסיעה הראשונה בראשותך, שבה הבטחת להחליף את ממשלת נתניהו, קדימה רק הולכת ומתרסקת", כתב למופז ח"כ רוברט טיבייב. לדבריו, המרחק בין קדימה קיימת לבין קדימה שתיעלם מהמפה הפוליטית הוא כמעט אפסי.
"את הנזק שגרמת לקדימה בכניסתך לממשלה, בצורה בלתי סבירה, אנחנו רואים היום, כאשר המפלגה מפולגת ומפוררת, שבה אנשיך הקרובים ביותר, לא מביעים אמון בך ובמנהיגותך ובוחרים לקבל את מנהיגותו של ראש הממשלה, אותו אתה שואף להחליף. עליך להסיק מסקנות מהאירועים של התקופה האחרונה, ובמיוחד של הימים האחרונים, ולהתפטר לאלתר מתפקיד יו"ר המפלגה", לשון המכתב.
ח"כ רוני בר-און, מבכירי קדימה, אמר הבוקר כי המפלגה הוקמה בשל רעיון מסדר שקבע שיש לשבור פרדיגמות ימין ושמאל ישנות כדי להצעיד את המדינה קדימה בכל תחומי ההנהגה.
"היא הוקמה על-ידי ראש ממשלה שהלך לבחירות על הרצון שלו לייצר מפלגת מרכז חזקה ואנו שהלכנו איתו ידענו שנעמוד לבחירה מחודשת מול הציבור ללא שהות ליהנות מהשררה. כל מי שהלך עם ראש הממשלה שרון לקח על עצמו גם את החוב הכספי היחסי ממפלגת הליכוד, מתוך מחוייבות לכספי ציבור וכאקט של אחריות אישית. הארועים של היממה האחרונה הם לא יותר מאופורטוניזם זול ובוטה. כל מי שינסה להציג זאת אחרת, טועה ומטעה", כתב בדף הפייסבוק שלו.
יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, טענה כי ראש הממשלה נתניהו מתגלה כמי שלא בוחל בשום מהלך מלוכלך כדי לשמר את שלטונו ולברוח מבחירות. "השמאלנים שהצביעו לציפי נגד ביבי התעוררו וגילו שקולם יתגלגל לביבי, כי במפלגות מרכז במקום עקרונות יש רק כיסאות", אמרה.

תאריך:  23/07/2012   |   עודכן:  23/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  זהבה גלאון  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב אדרי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל חסון  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר שטרית  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  קול ישראל  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדרי ואבסדזה: לא נפרוש מקדימה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מופז=לפיד=ציפי=0. וכידוע מ-0  ל"ת
יוצא אך ורק 0 !  |  23/07/12 09:54
2
בושה, במקום לשמור על המולדת
נאוה מטבריה   |  23/07/12 10:32
3
משנה הנכונה על שאול מופז
תנו רבנן  |  23/07/12 11:56
4
מעניין איך מופז נבחר לרמטכ"ל ל"ת
מי בחר בו?  |  23/07/12 12:53
5
מסכנים השמאלנים של גלאון
יריב דה בוטון  |  23/07/12 13:28
6
חיברתי להם שיר
hvusv  |  23/07/12 17:24
7
פראייר מי שהצביע קדימה בבחירות
דודי30  |  23/07/12 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שופטת בית הדין לעבודה בנצרת לא רצתה להחליט האם יש לה סמכות לדון בתביעה העוסקת באירועים שהתרחשו באזור המרכז. נשיאת בית הדין, אליה הועברה ההחלטה, גילגלה אותה לנשיאת בית הדין הארצי - וזו החזירה אותה לשופטת שהחלה במהלך
איתמר לוין
חברה טענה שסיפקה לצה"ל מכשירי חשמל במיליוני שקלים, אך תביעתה נדחתה משום שלא הצליחה להציג הוכחות    ביהמ"ש קובע: בכל ההתקשרות שרר בלגן משמעותי משני הצדדים; החברה נתנה את אמונה בצה"ל - ואמון זה היה בעוכריה
יפעת גדות
אכילה מרובה של מלח אינה מסתכמת בהמלחת ארוחת הצהריים משום שהכמות העיקרית כבר מסתתרת במזון    ניתן למנוע אחד מכל שבעה מקרים של סרטן קיבה אם אנשים יקפידו על צמצום צריכת המלח
קובי ישעיהו
בימים הקרובים יגיעו נציגי ה"טרוייקה" הבינלאומית לאתונה לבדוק האם יוון עומדת ביעדים שנקבעו לה על-מנת לקבל סיוע נוסף
מירב ארד
בתפקידה הקודם שימשה קלוגר כמנהלת השיווק של מרכז התיירות והצניחה "פרדייב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il