X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יעל שביט הודיעה על פרישתה בסוף חודש יולי, לאחר 35 שנה ברשות המיסים ובאגף מס הכנסה תתת ניהולה הוקם מערך מפ"ל לטיפול באלפי פניות ציבור בשנה המגיעות לרשות באמצעות האינטרנט
▪  ▪  ▪
פרישה רמת דרג ברשות המיסים [צילום: פלאש 90]

יעל שביט, סמנכ"ל בכירה שירות לקוחות ברשות המיסים, הודיעה (יום ג', 24.7.12) על פרישתה בסוף חודש יולי, לאחר 35 שנה ברשות ובאגף מס הכנסה.
לפני כשמונה שנים, כחלק מהשינויים שליוו את הקמת רשות המיסים, נבחרה שביט לעמוד בראש חטיבת שירות הלקוחות, אשר במסגרת תחומי אחריותה מופקדת, בין היתר, על ייעול תהליכי העבודה ביחידות השונות של רשות המיסים, תוך התמקדות בפעולות לאיתור "צווארי בקבוק" בתהליכי השירות השונים, טיפול בהם והטמעת נורמות עבודה מקצועיות, איכותיות ויעילות. כמו-כן, פועלת החטיבה לשיפור הזמינות במתן שירות באמצעים מקוונים וצמצום הביורוקרטיה.
תחת ניהולה של שביט, הוקמה "מפ"ל" (מערכת פניות לקוחות) - מערך ממוחשב לטיפול איכותי באלפי פניות ציבור בשנה המגיעות לרשות המיסים באמצעות האינטרנט, הופעל מערך לקליטת דיווחי מעבידים ומעסיקים באופן "מקוון", הוקם מרכז מידע ושירות טלפוני, והחל הטיפול בהטמעתו וביישומו של חוק מס הכנסה שלילי מאז חקיקתו.
על פעולות אלה זכתה חטיבת שירות לקוחות בראשותה במקום הראשון בתחרות לצוותי שיפור שירות, וכן לאות הוקרה ליחידות מצטיינות בהתייעלות ובצמצום הביורוקרטיה בשירות המדינה.
י
קודם למינויה כסמנכ"ל בכירה לשירות לקוחות, מילאה שביט שורת תפקידים בחטיבת השומה ושימשה כעשר שנים בתפקיד מבקרת הפנים ונציבת קבילות הציבור של אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין.

תאריך:  24/07/2012   |   עודכן:  24/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמנכ"ל שירות לקוחות ברשות המיסים פורשת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שרות לקוחות ברשות אחיזת עיניים
אזרח פשוט  |  24/07/12 17:33
 
- אל תבלבל את המח, למה ? כנס...
אזרחית יותר פשוטה  |  24/07/12 22:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בידקו את כף רגלו של הילד
איתמר לוין
קיבל את בקשתו של מנהל המחלקה בפועל, איתי נבו-לנדסברג, למנוע את המכרז עד להכרעה בתביעתו לקבוע שהוא אשר זכה כבר במכרז הפנימי לתפקיד
יפעת גדות
מאות עולים יגיעו ביממה הקרובה בטיסות הקיץ של הסוכנות היהודית
איתמר לוין
הנאמן אלי זהר: אנחנו קרובים מאוד לגיבוש הסכם בין החברה לבין מחזיקי האג"ח    לחברה אין מיליון שקל הדרושים להכנת ההסדר
יפעת גדות
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ': השקענו בעיקר במניעה    הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול שינתה את הדגשים, התעדוף הושם על מאבק בצריכת אלכוהול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il