X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישראל היום וידיעות אחרונות שומרים על יציבות עלייה מזערית בקריאת העיתונות הכלכלית ובהאזנה לקול ישראל ולרדיו האזורי
▪  ▪  ▪
כמעט הכל נשאר יציב [צילום: איתמר לוין]

עיתון ישראל היום ממשיך להוביל, באופן מובהק סטטיסטית, כעיתון היומי הנקרא ביותר בישראל עם שיעור חשיפה ממוצעת של 38.1% ביום חול, ושומר על יציבות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שקדמה (38.2%). כך עולה מנתוני סקר TGI החצי-שנתי (יולי 2011-יוני 2012), המנתח את נתוני החציון הראשון של השנה.
במקביל, גם ידיעות אחרונות שומר על יציבות עם שיעור חשיפה של 36.1% לעומת 35.8%.
בסופי שבוע, ממשיך ידיעות אחרונות להוביל בשיעור של 43.1% חשיפה, ללא שינוי סטטיסטי בין התקופות השנתיות. גם ישראל היום שומר על יציבות. עלייה מרשימה רשם בסופי שבוע עיתון מקור ראשון - 3.8% לעומת 2.5% בתקופה המקבילה אשתקד.
שיעור קריאה יציב
שיעור הקריאה הכללי נשאר יציב במונחים שנתיים כאשר סך כל החשיפה לעיתונים היומיים עומד על 64.7% ביולי 11' עד יוני 12' לעומת 64.9% באותה תקופה אשתקד. לעומת זאת, ברמה חצי שנתית נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 11') ל-66.5% (ינואר-יוני 12'). בסופי שבוע, שיעור החשיפה לעיתונים יציב במונחים שנתיים וגם ברמה חצי-שנתית, כאשר שיעור החשיפה עומד על 66.7% ברמה שנתית (יולי 11' עד יוני 12') לעומת 66.6% (יולי 10' עד יוני 11') וברמה חצי שנתית 66.7% בינואר-יוני 12' לעומת 66.5% ביולי-דצמבר 11'.
באשר לעיתונים הכלכליים, נרשמה עלייה ברמת קריאת העיתונים גלובס, דה-מרקר וכלכליסט לרמה של 19.3% בתקופה יולי-דצמבר 2011 לעומת 18.1% בתקופה ינואר-יולי 2011. העיתונים הצליחו לשמור על יציבות ושיעור הקריאה עומד על 19.5%.
שיעור האזנה יציב
שיעור ההאזנה הממוצע לרדיו ביום חול שומר על יציבות ועומד על 74.5% לעומת 74.4% באותה תקופה אשתקד. ברמה החצי-שנתית, קיימת ירידה קלה ל-73.8% לעומת 75.2%. בחצי השנה האחרונה נרשמת עלייה בהאזנה לתחנות קול ישראל (מ-37.5% ל-39.1%) ולתחנות האזוריות (מ-31.7% ל-32.8%). פער זה אינו מובהק סטטיסטית.

TGI ישראל סקר בוגרים - נתוני חשיפה לעיתונות ולרדיו - השוואה שנתית - יולי 2011-יוני 2012 לעומת יולי 2010-יוני 2011
טבלת נתוני חשיפה לעיתונות ולרדיו בשני חתכים: סה"כ שנתי לתקופה יולי 2011-יוני 2012 בהשוואה לשנה הקודמת והגל האחרון "חצי שנתי" ינואר-יוני 2012 בהשוואה ל-3 החציונים הקודמים. הנתונים המפורטים בטבלה הם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהיינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית (רווח בר סמך).   מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי (לשעבר "מחקרי סינגל סורס") ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 4 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-29 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה. מאגר TGI הינו בסיס הנתונים המעמיק ביותר המצוי בידי גורמי השיווק. המאגר נבנה בשיטת “Single Source Data” המאפשרת מעקב עמוק וממוקד על התנהגות הצריכה והשירותים של האוכלוסייה בישראל, זאת ע"י שימוש ב- 4 בסיסי נתונים שנאספו מאותו צרכן/מרואיין הכוללים:  התנהגות צריכה ושירותים : בלמעלה מ- 200 קטגוריות מוצר ושירותים וקרוב ל– 2,000 מותגים שונים.  כ- 230 הגדי סגנון חיים  מדיה : עיתונות רדיו, אינטרנט וטלוויזיה (העדפה בלבד של ז'אנרים ותוכניות).  פרק דמוגרפי מקיף. מאגר ה-™TGI מסתייע בתוכנות ניתוח ייעודיות המאפשרות בניית תמהילי מדיה אופטימאליים לקהל מטרה ממוקד. בסיס נתוני TGI מהווה כיום כלי תכנון מדיה לעיתונות ולרדיו. על אודות קבוצת קנטאר מדיה (לשעבר TNS טלגאל) קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי, מקבוצת קנטאר מדיה, מתמחה במחקרים סינדיקטיביים ומתמשכים, כאשר המימון מתחלק בין כל הגורמים בתעשייה. קבוצת קנטאר מדיה מבצעת, בין היתר, את מדידת הצפייה בטלוויזיה בישראל (מדידת הרייטינג באמצעות מערכת הפיפל-מיטר) עבור הוועדה הישראלית למדרוג. מאגרי המידע של החברה מהווים כלים חיוניים לענף השיווק והפרסום בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהילי המדיה זאת בהתבסס על הבנת הצרכן והתמקדות בקהלי מטרה, יצירת תהליכי שיווק ממוקדים המבוססים על מידע עדכני וממוקד מאפשרת להגיע לניצול אופטימאלי של משאבי השיווק. כיום, המאגרים נמצאים בשימוש אצל למעלה מ- 30 משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, אצל מפרסמים ובעלי מדיה רבים. המאגרים הינם כלי עבודה יומיומיים ומחייבים של תעשיית הפרסום והשיווק.
תאריך:  25/07/2012   |   עודכן:  25/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
TGI: שינוי אפסי בקריאת עיתונים ובהאזנה לרדיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
רק לאחר התערבות פרלמנטרית - מסתמן: בשנת הלימודים תשע"ג ילדים אפילפטיים בחינוך המיוחד יזכו למענה טיפולי ללא הטרחת ההורים להגיע לבתי הספר    יו"ר הוועדה לפניות הציבור אזולאי: "נדרשת הסדרה מקיפה שתאפשר להורים לנהל חיים נורמליים"
איתמר לוין
חברת כוח-אדם ומנהלה נקנסו בשל מגורים בלתי אנושיים לעובדי בנייה    ביהמ"ש נמנע מהטלת הקנסות שביקשה המדינה לאור עדויות האופי לטובתו של מנהל החברה
מירב ארד
ב-2007 נבחר פפו לתפקיד יו"ר "הסתדרות הרוקחים בישראל" ומאז הוא מוביל את הפעילויות הציבוריות של הארגון ואת הערכות מגזר הרוקחות הקהילתית בישראל
דניאל רוט
הקלע מכוון גבוה. גם ארשנסקי טס ללונדון: "הלחץ מורגש, מנסים לברוח ממנו"
מערכת אתר ערוץ הספורט
מלפפונים בעולם 25.7: צ'לסי רכשה את אח של הזאר, יובטיץ' ליובנטוס?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il