X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודות לגידול הצליחה מו"לית העיתון לצמצם הפסדים ולרשום גידול קל בהכנסות; מנייתה מזנקת ב-7% ברבעון שעבר החברה צימצמה את מספר הכתבות בחינם ל-10 - לטענתם שינוי זה תרם לגידול במספר המנויים
▪  ▪  ▪
בנין הניו יורק טיימס [צילום: AP]

מו"לית של העיתון "ניו-יורק טיימס" דיווחה היום (ה') על הצטמצמות ההפסד הרבעוני הנקי שלה ברבעון השני, ל-88.1 מיליון דולר, לעומת 119.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2011. הכנסות החברה צמחו ב-0.6% והסתכמו ב-515.2 מיליון דולר. עם זאת, העיתון חווה ירידה של 6.8% בהכנסותיו מפרסום, עליהם פיצתה עלייה של 8.3% בתפוצה.
את הירידה בהכנסות מפרסום הובילה ירידה של 17.1% במודעות הנדל"ן המסווגות, וירידה של 12.5% במועדון הרכב המסווגות. ההכנסות מפרסום במהדורה המודפסת ירדו ב-8%, אך גם בהכנסות מפרסום דיגיטלי נרשמה ירידה של 4%. ההכנסות מפרסום דיגיטלי כאחוז מסך ההכנסות מפרסום היו 23.9%, לעומת 22.7% ברבעון השני של 2011.
ניו-יורק טיימס, ששינתה בשנה שעברה שוב את האסטרטגיה הדיגיטלית שלה, וחזרה לגבות תשלום על מנויים מקוונים, דיווחה כי מספר המנויים המשלמים שלה באינטרנט עלה ב-13% במהלך הרבעון, והגיע ל-532 אלף.
ניו-יורק טיימס עבר בשנה שעברה למודל המאפשר לאנשים לגלוש בתפריטי התוכן של אתר nytimes.com, ולקרוא עד 20 כתבות בחודש ללא תשלום. אולם, מנויים המעוניינים לקרוא יותר ממכסה זו, נדרשו לשלם. ברבעון שעבר החליטה החברה לצמצם את מספר הכתבות בחינם ל-10. אף שבקלות ניתן לעקוף מחסום זה - באמצעות העתקת הכותרת למנוע החיפוש וכניסה דרך גוגל או בינג למשל - החברה מדווחת כי שינוי זה תרם לגידול במספר המנויים שלה.
אם ניו-יורק טיימס תצליח לשמר מגמה זו, לחזור לרווחיות ולהגדיל בהדרגה גם את הכנסותיה מפרסום, היא תשיג את מה שעיתונים ברחבי העולם שואפים לו: מעבר מוצלח לעולם דיגיטלי. עיתונים רבים מנסים כיום מודלים שונים ומגוונים, אך עד כה נראה כי אף אחד מהם לא מצא שילוב מנצח בין המהדורה המודפסת לדיגיטלית, בין תוכן בחינם לתוכן בתשלום.

פורסם במקור: אתר "דה-מרקר"
תאריך:  26/07/2012   |   עודכן:  26/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
13% גידול במנויים מקוונים ל"ניו-יורק טיימס"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כלים הנדסיים של צה"ל פועלים בתקופה האחרונה סמוך לגבול סוריה על-מנת להעמיק תעלות ולהציב מכשולים בפני נחשול של פליטים סורים שעלולים לנסות ולהימלט לתוך שטחה של ישראל
זיו אברג'יל
יו"ר בית"ר ממשיך בניסיונו להעמיד תקציב. מתנהל מו"מ עם לנד רובר
הלל קורן
משרד עו"ד רונן עדיני מאיים בתביעה נגזרת: ההיגיון הכלכלי בהשקעה במעריב אינו ברור    תוקף את דירקטוריון דסק"ש: כיצד התעלם מאזהרות חברות הדירוג?
איציק וולף
למרות שוועדת בדיקה קבעה כי היה מחדל חמור באי העברת מידע אודות החלפת הפורמולציה של האלטרוקסין טען לאחרונה מנהל מחלקת הסיכונים ובטיחות המטופל בבית החולים קפלן ברחובות כי כל הנושא "נופח לממדים היסטריים"
איתמר לוין
תיק קטן של עבירות סמים ושיבוש מהלכים נמשך בבית משפט השלום בבאר שבע כבר תשעה חודשים, למרות שהנאשם במעצר עד תום ההליכים. הסיבות: טעויות של השב"ס, עומס על השופטת וגם התנגדויות דווקא מצד הסניגור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il