X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה ונשיא המדינה נפגשו עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית "יש לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע ממשטר האייתולות להשיג נשק גרעיני" זעם בעבודה על ביטול פגישה מתוכננת של רומני עם יחימוביץ'
▪  ▪  ▪
"סנקציות לא עזרו עד היום". נתניהו ורומני [צילום: AP]

מיט רומני, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, אמר כי גרעין אירני הוא דבר שאינו מקובל עליו. "אני מודאג מן ההתפתחות של הגרעין האירני ומן האפשרות שאירן תהיה מעצמה גרעינית. זה איום לישראל ולאזור כולו והדבר הזה אינו מקובל עלי", אמר בפגישות שקיים הבוקר (יום א', 29.7.12) עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם נשיא המדינה, שמעון פרס.
ביחס לנעשה בסוריה אמר רומני כי רואים את הזוועות הבלתי ניתנות לתפישה של הטבח שמבצע המשטר בעמו. על חילופי המשטר במצרים אמר כי הוא מקווה להשתמש במשקל של ארצות הברית בזירה הבינלאומית על-מנת שיכובדו הסכמי השלום בין ישראל למצרים שעליהם חתם הנשיא המצרי אנואר סאדאת.
בפגישה שקיים נתניהו עם רומני בלשכת ראש הממשלה בירושלים אמר נתניהו כי הוא ורומני מכירים כבר עשורים רבים. "משום מה אתה נראה בדיוק אותו הדבר. אתה גם חבר אישי חזק שלי וגם ידיד אמת של ישראל, ולכן תענוג לקבל אותך כאן", אמר נתניהו.
ראש הממשלה הוסיף כי שמע את דבריו של רומני כי הסכנה הגדולה ביותר היא נשק גרעיני בידי משטר האייתולות. "מיט, לא יכולתי להסכים איתך יותר. יש לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע ממשטר האייתולות להשיג נשק גרעיני. עד היום סנקציות והדיפלומטיה לא עיכבו אפילו במעט את פיתוח הגרעין ולכן צריך איום צבאי חזק ואמין שילוו הסנקציות כדי לשנות את המצב. לארצות הברית יש רק בת-ברית יציבה אחת במזרח התיכון הסוער וזו ישראל. זה מחזק את היחסים בין ישראל וארה"ב עוד יותר. ביקורך הוא ביטוי לעוצמת היחסים", אמר.
רומני, בדבריו, הזכיר את הידידות העמוקה בין ארצות הברית לישראל. לדבריו, היחסים בין המדינות מתבססים לא רק על אינטרסים אלא על ערכים משותפים.
מן המפגש עם ראש הממשלה עבר רומני לבית הנשיא, שם נפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס. לדברי פרס, ייתכן שהאירנים יקבלו תמיכה ממדינות שלא רוצות שלארצות הברית תהיה תמיכה גדולה במזרח התיכון, אך יש קואליציית מדינות שמבינות את האיום של הגרעין האירני. "אנחנו מודים לכם על כך שאתם דואגים לביטחונה של מדינת ישראל", אמר, "צריך לעשות הכל כדי לשכנע את האירנים שכל האפשרויות פתוחות ונמצאות על השולחן".
יו"ר סיעת העבודה בכנסת, ח"כ יצחק הרצוג, חשף כי באופן מפתיע וזמן קצר לפני המועד המתוכנן ביטל מיט רומני, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, את פגישתו עם יו"ר העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ'.
לדבריו, מדובר בפגישה שנקבעה על-פי בקשת אנשי המטה של רומני ואשר הפרטים האחרונים שלה סוכמו אמש, גם לאחר שהובהר לאנשיו של רומני כי יחימוביץ' כבר אינה ראש האופוזיציה.
הרצוג טען כי בשיחה שקיים עם אחד מיועציו של רומני התחמק היועץ ממתן הסבר לביטול הפגישה. עוד אמר כי הוא מעריך שבשעות האחרונות הביעו גורמים פוליטיים שנפגשים היום עם רומני חוסר שביעות רצון מן העובדה שרומני ייפגש עם יחימוביץ' הנחשבת, לדבריו, לאיום פוליטי.

תאריך:  29/07/2012   |   עודכן:  29/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מודאג מהתפתחות הגרעין האירני"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
המאגר הביומטירי מדאיג
אספסוף  |  29/07/12 14:17
2
מיזם שווא-להדחיק את הבעיה האמי
אליפז+גימלאי צהל  |  29/07/12 16:44
3
ליצן קטן נחמד רוקד עם כל אחד.. ל"ת
הגוי..  |  29/07/12 20:03
4
הוא מודאג.הצחיק אותי.למה הוא
הגוי..  |  29/07/12 20:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
לא ניתן לאסור ייבוא בעלי חיים ולא ניתן להגביל את מטרות הניסויים לשמם ייובאו - אך ניתן להטיל מגבלות על ייצוא חוזר וניתן לעודד מעבר ל"חוות רבייה" במקום ציד חיות בטבע
יפעת גדות
נסו למנוע העמסת משקל על הרגל
איציק וולף
מסמכים שנחשפו לאחרונה מגלים כי בשנים האחרונות הגדילה סוריה את מאגרי הנשק הכימי שלה בסיוע האירנים    רכשה כימיקלים וידע מאירופה בכסות של שימוש אזרחי
מירב ארד
בחפירות בתל בית-שמש נמצא חותם שעליו חרוטים אדם וחיה גדולה בעלת ראש גדול וזנב ארוך התואם את הסיפור בפרק י"ד בספר שופטים, לפיו הצליח שמשון לשסות את כפיר האריות שבא לקראתו
איציק וולף
במודעה קטנה ממליצה החברה שלא לרכוש את המוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il