X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר חדש: אנשים, בממוצע, אינם מאושרים יותר לאחר הנישואים בהשוואה לתקופה לפני שנישאו, אך הם מאושרים יותר ממה שהיו אם היו נשארים רווקים
▪  ▪  ▪
החתונה - משתלמת [צילום אילוסטרציה: AP]
רווקים - האם המוות אורב לכם בפינה?
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: גברים שנשארים ברווקותם מתים בגיל צעיר ב-17-8 שנים מהגיל בו מתים גברים נשואים, בעוד שנשים שנשארות רווקות עלולות למות 15-7 שנים לפני החברות הנשואות
לרשימה המלאה

מקנאים ברווקים? אין צורך. מתברר שגברים למעשה מאושרים יותר אחרי הנישואים מאשר לו היו נשארים רווקים. כך מגלים לנו חוקרים מאוניברסיטת מישיגן.
המחקר שערכו כלל 1,366 איש שלא היו נשואים לפני שהצטרפו למחקר, התחתנו בנקודה כלשהי במהלכו ונשארו נשואים. החוקרים השוו את המשתתפים לקבוצת ביקורת שהייתה דומה ברמה הדמוגרפית בכל דרך אחרת מלבד בסטטוס המשפחתי.
התוצאה: אנשים, בממוצע, אינם מאושרים יותר לאחר הנישואים בהשוואה לתקופה לפני שנישאו, אך הם מאושרים יותר ממה שהיו אם היו נשארים רווקים. כך כתבו החוקרים.
שותפות רומנטית ארוכת-טווח היא כפי הנראה המנגנון העומד מאחורי הממצאים. החוקרים סבורים כי הדבר קשור לנישואים עצמם - העובדה שעומדים מתחת לחופה ושוברים את הכוס.
אושר במסגרת חיי נישואים לא תמיד מרגש כמו ביום ההיכרות עצמה, משום שכפי שמחקרים הוכיחו, לאנשים רבים יש רמה בסיסית של אושר שהם נוטים לחזור אליה לאחר אירוע חיובי בחיים.
במהלך התקופה הראשונית והרומנטית, אנו נהנים מחוויות גדולות ומהנות מסוגים שונים, הגורמות לעלייה ברמות הדופמין, להתעוררות אזורים מסוימים במוח הקשורים לגמול - אפילו לאופוריה - כמו למוטיבציה לחפש ולחזור שוב ושוב לאותו מקור כדי לקבל עוד ממנו. לאחר הנישואים, כשסערת הרגשות נרגעת, פרצי הדופמין הגדולים הולכים ופוחתים, מה שתורם לפעמים לתחושה של אכזבה.
היכולת להגיע לציפיות שוות של שני בני הזוג קשורה לתיאוריית ההתקשרות (תיאוריה פסיכולוגית התפתחותית הטוענת כי בנפש הפעוט טבוע צורך ראשוני ופנימי, להתקשרות עם דמות מטפלת לצורך הגנה וקרבה) ולעבודה משותפת. רק מעט מעל מחצית מהאמריקנים נמצאים תחת הקטגוריה של התקשרות "בריאה", אר 45% מתאימים לקטגוריה של סגנון תקשורת חסר ביטחון, המתבטא בתחושות חרדה וחיפוש אחר נחמה. או רצון לצמצם או להימנע לגמרי מניהול מערכת יחסים.
ברגע שאדם מודע לגבי סגנון ההתקשורת שלו והבעייתיות שבו במידה שקיימת, הוא יוכל להבין את סגנון ההתקשורת של בן או בת הזוג בצורה ברורה יותר.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  29/07/2012   |   עודכן:  29/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
דיליאן דוברב ישהה בישראל יומיים וייפגש עם ראשי תעשיית התיירות הישראלית, במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה בין המדינות
איתמר לוין
שופט ביהמ"ש העליון פירסם את שמותיהם של בנותיו וחתנו של נאשם בפדופיליה וגם את כתובתם של הבת והחתן - בעוד שמו של הנאשם עצמו לא פורסם. הפרטים שחשף שהם מאפשרים למקורבי המשפחה לדעת במי מדובר
אביתר בן-צדף
הסנאטור מטקסס דורש, שחיל האוויר יבהיר את עמדתו בעניין שערוריית המין בבסיס ההדרכה הראשי של החיל בלקלנד, טקסס    חקירת הפרשה מתרחבת, ועוד מדריכים ועוד חיילות מעורבים בה
אביתר בן-צדף
ייפגש עם בכירים בירדן
יפעת גדות
התנועה הפכה מאז לתנועת הנוער הגדולה בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il