שניהם היו יחד מילדותם בקולורדו, וסיימו את לימודיהם באקדמיה של חיל האוויר האמריקני בהפרש של שנה, אך הוצבו יחד כטייסי מסוק חילוץ פייב הוק בטייסת 58 של חיל האוויר, ויחד חילצו בגבורה גופות של אמריקניים, שנפלו בעמק במזרח אפגניסטן.
יחד עמדו מיג'ור פיליפ בריאנט ומיג'ור ג'ושוע האלאדה, ומפקדיהם עיטרו אותם בכוכב הכסף על גבורתם. יחד עמם עוטרו שני צוותיהם בצלבי הטיסה המצטיינת.
ב-23 באפריל 2011 נקראו מיג'ור בריאנט ומיג'ור האלאדה, לאחר כוננות ליילה ועם שחר, לחלץ מסוק תצפית, שהופל כארבעים ק"מ משדה באגרם. כשהגיעו שני המסוקים לאתר, כבר היה אחד מטייסי מסוק התצפית הרוג, השני שכב הרחק מהמסוק ההרוס. מיג'ור האלאדה נכנס ראשון, הוריד שלושה אנשים לחלץ את הטייס הפצוע. אז נכנס מיג'ור בריאנט, והוריד צוות של שניים, שיחלצו את הטייס ההרוג.
כשהחלו שני המסוקים להמריא, החלו לחטוף אש מנשק קל, שפגעה ברגלו של המכונאי המוטס. כך, לא יכול הטייס להמשיך במשימתו, ונאלץ לשוב לבאגרם. כשהוא מותיר את צוות החילוץ לבדו, כשהוא מוקף במחבלים.
באותו הזמן תפס מיג'ור האלאדה מחסה, כשמסוקי תקיפה אמריקניים עטו על השטח, ורק אחרי שטוהר, שב המסוק, כדי לאסוף את צוות החילוץ, שלחם לבדו. אז החלו המחבלים לירות עליו שוב, והמסוק שב על עקבותיו.
המסוק יצא מהשטח, כדי לתדלק במוצב קדמי אמריקני, ושב אל צוות החילוץ, שנותר בשטח. אז נפגע המסוק, ואיבד חלק מכוחו.
הכוח הזעיק מסוק אחר לעזרתו, ומיג'ור בריאנט, שהצליח להשיג מכונאי מוטס אחר לצוותו, שב לזירת הקרב, עד שמסוקו נפגע שוב, ואחד מאנשיו נפצע.
בינתיים, החלו מטוסי קרב לתקוף את המחבלים, והמסוקים פינו את השטח כדי לתדלק במוצב הקדמי האמריקני. תוך כך, קיבלו המסוקים צוותי חילוץ חדשים, וטסו לסיים את המשימה, כשמסוקי-קרב מחפים עליו.
אחרי חיפוי נמרץ, נכנסו המסוקים שוב לשטח, והתברר, שמנוף המסוק אינו תקין. צוות החילוץ, שלחם על הקרקע חמש שעות וחצי, והטייס ההרוג הועלו למסוק בהפעלה ידנית של המנוף.