חברת סופרגז תפרסם בהבלטה את המספר החינמי ללקוחותיה לצורך פניות בנושא ליקויים ופגמים בבלוני הגז ובשירות. כך נקבע בהסכם פשרה במסגרת בקשה לתביעה ייצוגית נגד סופרגז, שאושר (30.7.12) בידי שופטת בית המשפט המחוזי מרכז,
מיכל נד"ב.
בנימין ורונית טרושינסקי ביקשו לאשר תביעה ייצוגית בסך 30 מיליון שקל נגד סופרגז, בטענה להפרת החובה החוקית לפרסם את המספר חינמי במקום ברור ובולט. לטענתם, המספר הופיע רק במקום נידח באתר סופרגז וכלל לא הופיע בהסכם עם הלקוח ובחשבוניות. עוד נטען, כי סופרגז מאפשרת להשתמש במספר זה רק לתקלות טכניות.
הסדר הפשרה קובע, כי המספר החינמי יופיע בהבלטה באתר האינטרנט של סופרגז, בחשבוניות ובחוזים עם הלקוחות, ובכל אחד מן המקומות ייאמר שניתן להשתמש בו לכל נושא הקשור בליקויים או פגמים בבלוני הגז ובשירות. כמו-כן, תאפשר סופרגז לכל לקוחותיה לפנות אליה במשך שלושה חודשים בקו החינמי גם בכל נושא אחר, למעט תשלום חשבוניות. טרושינסקי יקבלו גמול של 20,000 שקל, ואילו באי-כוחם יקבלו 80,000 שקל.