X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשוק העבודה התחרותי של היום, כל רגע בראיון חשוב ביותר ברוב המקרים המראיינים כבר הגיעו להחלטה על בסיס המראה שלכם ואפילו לחיצת היד שלכם אז מה עשיתם נכון? או שאולי ממש לא נכון?
▪  ▪  ▪
תקיף ואמין [צילום: איגוד לשכות המסחר]

כולנו יודעים שהרושם הראשוני הוא קריטי ביותר. מנהלי אנוש רבים מודעים לכך שהם מקבלים החלטה בתוך 3-2 דקות מרגע המגע הראשוני. למעשה, הם החליטו אם קיבלתם את העבודה, או שלא, עוד לפני שהגעתם לשלב הפרטים הקטנים של איפה תרצו להיות בעוד חמש שנים ומה התכונה המאפיינת ביותר שלכם.
האמת היא שברוב המקרים הם כבר הגיעו להחלטה על בסיס המראה שלכם, מידת קשר העין שיצרו איתכם ואפילו לחיצת היד שלכם המשחקת תפקיד חשוב. לחיצה חזקה מדי, ואתם נתפסים כדומיננטים או יעילים ורבי-עוצמה. לחיצה חלשה מדי ועשיתם רושם של אנשים חלשים או לא ברורים.
הנה מספר גורמי מפתח, שיחד, יכולים להביא ללחיצת היד המושלמת:
1. נסו להגיע ללחיצת יד חזקה במידה מתונה, משהו בין לחיצת יד רופסת לכזו המרסקת את עצמות היד של האיש שמולכם. למעשה, לחיצות היד המושלמות הן אלו שמשאירות אחריהן רושם רב אך לא עצמות שבורות. חישבו על תקיפות יחד עם עדינות. התאמנו על פרי אפילו - אתם לא אמורים למעוך או להסיר את הקליפה של שזיף בשל, אבל אחרי שלחצתם את הפרי הוא כבר לא נראה קשה כמקודם.
2. גב כף היד - בצדדים. אל תאמצו לכם לחיצת יד המזכירה קבצנות או פשיטת יד וגם לא גישה של יד מונפת מעל. על-ידי כך שתקפידו שגב כף היד יהיה בצד, תשדרו כי אתם, והאדם איתו אתם לוחצים ידיים, שווי-ערך. גם אם אחד מכם "ידו על העליונה", אל "תיכנעו". הביעו ביטחון ללא יהירות.
3. אל תזיעו. אם אתם מהטיפוסים המזיעים, הגיעו לראיון העבודה מוכנים. אף אחד לא רוצה זיעה של אדם זר בכף ידו. לכן, אם אתם נוטפים מים, דאגו שיהיה לכם טישו בתיק, בכיס, או בכל מקום אחר. הקפידו לנגב את הידיים בסמוך לזמן לחיצת הידיים כדי שלא תגרמו לדחייה אצל המראיין עוד לפני ששמע את המילה הראשונה יוצאת מפיכם.
4. התחלה וסוף. ברור שאפשר להתחיל את הראיון עם לחיצת ידיים איתנה וחזקה. אחת הטעויות הגדולות שמועמדים למשרה עושים היא לחיצת יד בתחילת הראיון שאינה דומה לזו שבסופו. אם לחיצת היד שלכם בתחילה מזעזעת את עמודי הבניין, אך לחיצת היד שלכם עם סיום הראיון חלשה או שלא מתרחשת כלל, איזה רושם השארתם? הרושם הראשוני חשוב, אך כך גם הרושם ביציאה. הקפידו לסיים את הפגישה בלחיצת יד איתנה ובטוחה. דאגו שיזכרו אותה.
בשוק העבודה התחרותי של היום, כל רגע בראיון חשוב ביותר. יש לשים לב לכל הפרטים - מהתחלה ועד הסוף, ואלו כוללים גם את לחיצת היד - שיכולה להיות ההבדל הקטן בין משרת החלומות שלכם לבין לשכת האבטלה.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  07/08/2012   |   עודכן:  07/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תקנה את החנות בנתניה ב-289 מיליון שקל    המוכרים - ישראלום והאחים עופר    המוכרים ירוויחו כ-150 מיליון שקל
מירב ארד
כל אחד מהם יקבל 350 אלף שקלים עבור קמפיין סתיו-חורף 2013
מוטי פשכצקי
הקשר צפוי לחתום בתוך 24 שעות, בוררות: שי אבוטבול ניצח את טביב
איתמר לוין
בני זוג לא שילמו דוחות תעבורה במשך 3.5 שנים, התעלמו מהתראות ולבסוף עוקל רכבם בשעה 02:30 לפנות בוקר    ביהמ"ש דחה את תביעתם לפיצוי: בנסיבות המקרה לא הייתה למעקלים ברירה אחרת
איתמר לוין
חיות: הסעיף מתיר פגיעה אנושה בעקרונות השוויון והתחרות ההוגנת שעליהם מיוסדים דיני המכרזים    העליון שב וקובע שכל פגם בערבות בנקאית מצדיק את פסילת ההצעה כולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il