X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דחה בקשה לצו ביניים נגד התקשרותו של משרד החינוך, ללא מכרז, עם חמישה ספקי ספרים לשנת הלימודים הקרובה ההתקשרות באה לאחר שמכרזי המשרד לבחירת הספקים נכשלו לחלוטין
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
כישלון שני
אחרי שהמדינה סיבכה לבלי-הכר את ההליך להתקשרות עם חברה שתעניק שירותי אחיות בבתי הספר, היא "הצליחה" להיכשל במכרזים לרכישה מרוכזת של ספרי לימוד. בכלל לא מעניין מי אשם; השורה התחתונה היא, שהמדינה שוב מוכיחה שילדינו נמצאים במקום נמוך בסדרי העדיפויות שלה ושרווחתם היא בת-ערובה בידי פקידים כושלים ואדישים.

פרויקט השאלת ספרי לימוד בבתי הספר יוכל להתקיים בשנת הלימודים תשע"ג הנפתחת בעוד שלושה שבועות, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים דחה בקשה לצו מניעה נגד התקשרותו של משרד החינוך עם חמישה סיטונאים של ספרי לימוד.
במטרה להפחית את העלויות בהן נושאים ההורים, החליט משרד החינוך לרכוש ספרי לימוד במרוכז ולהשאיל אותם לתלמידים. המכרזים שפרסם המשרד לרכישת ספרים מרוכזת ולרכישת ספרים שיושאלו נכשלו, לאחר שלא הוגשו בהם כל הצעות. המו"מ שניהל המשרד עם כמה סיטונאים לרכישת ספרים נכשל אף הוא, לאחר שהמתמודדים טענו שהמשרד מטיל עליהם תנאים חמורים ללא מתן תמורה הולמת, והמשרד פסל את כל ההצעות בשל אי עמידה בתנאי הסף.
בשל מצב זה, החל המשרד לנהל מו"מ בפטור ממכרז עם חמישה ספקים של ספרי לימוד שזכו במכרז שפרסם עוד ב-2007, במטרה להאריך את ההתקשרות עימם עד סוף שנת הלימודים הקרובה: כ. בונוס, דוד רכנגולד, מדע, לוני כהן וספר לכל. 14 ספקים אחרים עתרו לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד צעד זה וביקשו גם להוציא צו ביניים שיקפיא את המו"מ עד להכרעה בעתירה.
השופט יורם נועם דחה (31.7.12) את הבקשה לצו ביניים, בהסבירו שהיענות לה "תביא לסיכול מוחלט של יישום הפרויקט להשאלת ספרי הלימוד בשנת הלימודים הקרובה, דבר שיביא לפגיעה קשה במערכת החינוך, וכן בתלמידים ובהוריהם, אשר נערכו לקראת יישום הפרויקט לאלתר. למול זאת, הנזק שעלול להיגרם למבקשות, לטענתן, אם לא יינתן הצו המבוקש, הינו לכל היותר כספי בלבד".

תאריך:  08/08/2012   |   עודכן:  08/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יורם נועם / Yoram Noam
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש אפשר את פרויקט השאלת ספרי הלימוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי ברק
זכיינית ערוץ 2 בתגובה למכתב החריף של ערוץ 10 בעניין הזכויות על "הישרדות": "ההתנהלותכם - לשון הרע"    castaway: ערוץ 10 ויתר על כל אופציה לעונה 7 ו-8 של "הישרדות"    ערוץ 10: הישענות רשת על castaway - משענת קנה רצוץ
יפעת גדות
מגדל הפעמונים הנטוי על צידו, מעניק לעיר פיזה את המוניטין הרב שלה
צבי זרחיה , נתי טוקר
יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון: "גוגל שאמורה להפוך אינפורמציה לנגישה וזמינה חוסמת אותה, מגבילה את חופש הביטוי הפוליטי - שהוא נשמת אפה של חברה חופשית - וממנה את עצמה לצנזורית בשירות הטייקונים ותאגידי הענק"
נתי טוקר
בעקבות עתירה לבג"ץ נגד הדרת נשים מפרסום על אוטובוסים בבירה החליטה כנען, זכיינית הפרסום באגד, להציג שוב תמונות נשים: "אנו מקווים כי הציבור בירושלים יגלה סובלנות ורגישות"
עופר וולפסון
שר התמ"ת חתם היום על צו הרחבה המעדכן את סכום דמי הבראה לעובדים במגזר הפרטי ל-371 שקל לכל יום הבראה, לעומת 365 שקל קודם לכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il