X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התיירות משקיע 4 מיליון ש"ח בדירוג מחדש של בתי המלון לאחר אישור תקנות שירותי המלון הצפוי בוועדת הכלכלה ביום שלישי, ייצא לדרך המכרז לבחירת החברה שתבצע את הדירוג
▪  ▪  ▪
מלונות בתל אביב. דירוג מחדש [צילום: פלאש 90]
מחזירים את הכוכבים למלונות בישראל
מירב ארד
משרד התיירות הגיש את הליך דירוג בתי המלון בישראל לאישור ועדת הכלכלה * קובי קרני: המשוואה הפשוטה של היצע מוגבל וביקוש גבוה היא זו שדוחפת למחירי מלון גבוהים
לרשימה המלאה

270 קריטריונים שקבע ארגון HOTELSTARS, ביניהם השירותים הניתנים לאורחים בבית המלון, איכות המוצר, מבנה החדרים, ריהוט, ציוד ועוד - הם שיקבעו את דרגתו החדשה של המלון בישראל, בהתאם לתקנות שירותי התיירות שוועדת הכלכלה צפויה לאשר ביום שלישי הקרוב (14.8.12).
שיטת הדירוג של ארגון HOTELSTARS, הכולל כיום 11 מדינות החברות באיחוד האירופי, עברה בהתאמות למדינת ישראל בכל הקשור למזג האוויר, כשרות, שבת וביטחון, ועם אישור התקנות בוועדה, יפורסם מכרז לבחירת החברה המקצועית שתבצע את הדירוג.
ההשתתפות בדירוג תהיה וולונטרית. רשימת בתי המלון המדורגים ודרגתם תפורסם באתר משרד התיירות. מלון שלא נקבעה לו דרגה יצוין כ"מלון לא מדורג". משרד התיירות משקיע בדירוג כ-4 מיליון שקלים, הכוללים את עלות הבדיקה הראשונית של כל מלון, שמוערכת באלפי שקלים, ודירוגו מחדש כל שלוש שנים.
לצורך הפעלת ההסדר תוקם ועדה מייעצת לשר לעניין התקנות, שהרכבה שני נציגי משרד התיירות, שני נציגים מענף המלונאות ונציג ציבור הבקי בנושאי הגנת הצרכן בתחום המלונאות. הוועדה תייעץ לשר בנושאים שונים הקשורים לתקנות, ובכלל זה בנוגע לשינויים הנדרשים בקריטריונים של הדירוג.
תוקף הדרגה: לשלוש שנים בלבד
מלון המעוניין להיות מדורג, יגיש בקשה לממונה על בתי מלון במשרד התיירות. הבקשה תועבר לחברה מקצועית בעלת ניסיון בדירוג בתי מלון על-פי שיטת HOTELSTARS, שתיבחר כאמור במכרז על-ידי המשרד.
תנאי לדירוג הוא קיום רישיון עסק לבית המלון מטעם הרשות המקומית. הממונה יוציא תעודה למלון בה תצוין הדרגה שנקבעה לו. תוקף דרגה יהיה לשלוש שנים. בתום התקופה, מלון שירצה להאריך את דירוגו יגיש בקשה לחידוש דרגה. למלון תיערך בדיקה חוזרת על-ידי הבודק, ובהתאם לה תיקבע דרגתו החדשה.
מלון יוכל להגיש השגה על הדרגה שניתנה לו, או על החלטה אחרת של הממונה בעניינו. ההשגה תידון בוועדת השגה בת שלושה חברים. יושב-ראש הוועדה יהיה עורך דין בעל כשירות להתמנות כשופט שלום, והוא ימונה על-ידי שר המשפטים. שני החברים הנוספים ימונו על-ידי שר התיירות - חבר אחד יהיה משפטן מבין עובדי משרד התיירות וחבר אחד יהיה נציג ציבור הבקי בתחום המלונאות עליו ימליץ הארגון. במידה שוועדת ההשגה תחליט לשנות את דרגת המלון, יקבע הממונה את הדרגה בהתאם להחלטתה.
מלון שיהיה מעוניין לשנות את דרגתו במהלך תוקפה של דרגה (בשל שיפוצים שבוצעו בו ושיפרו את רמתו או מסיבה אחרת), יוכל להגיש בקשה לשינוי דרגה.
הממונה יכול להתרות בבעל מלון, לבטל או להתלות את דרגת המלון אם יתגלה, על-פי ממצאי הבודק, כי רמתו של המלון אינה מתאימה לדרגה שנקבעה לו, או שישנם ליקויים העלולים לפגוע בבריאותו או בבטיחותו של אורח במלון, על-פי קביעה של רשות מוסמכת על-פי דין. מלון יכול לערור על החלטה זו לוועדת ההשגה, ובשלב שני לשר.
במטרה לתת תוקף לדירוג ולהפסיק את תופעת דירוג המלונות על-ידי גורמים שונים לפי רצונם, נקבע בתקנות כי אסור לפרסם דרגה של מלון בישראל בדירוג כוכבים לצורך שיווקו או מכירה של שירות בו, אלא על-פי הדרגה שנקבעה לו לפי תקנות אלה.
המחירים שיוצגו יכללו את המיסים
התקנות קובעות כי בית מלון יפרסם את מחירי השירותים הניתנים בו כשהם כוללים כל תשלום חובה, לרבות כל מס. אולם לגבי מחיר לתייר חוץ, המחיר יהיה לאחר הפחתת המיסים שהתייר פטור מהם, תוך ציון מפורש שמחיר זה הוא לתייר חוץ בלבד.
תחילתן של תקנות אלה יהיה תשעה חודשים מיום פרסומן. התקנות הישנות יבוטלו עם כניסת תקנות אלה לתוקף, ובכלל זה יבוטל הסדר המלון הרשום. יחד עם זאת, תעודת "מלון רשום" שניתנה למלון לפי התקנות הישנות תישאר בתוקפה עד לקבלת הדרגה או עד 12 חודשים מיום כניסת תקנות אלה לתוקף, על-פי המוקדם מביניהם.

תאריך:  12/08/2012   |   עודכן:  12/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
270 קריטריונים יקבעו את דרגת המלון החדשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חברה אמריקנית, המחזיקה 65% מהבעלות על מלון דירות במנהטן, ביקשה מבית המשפט בניו-יורק לבטל את העסקה למכירת חברת הנדל"ן אאורה ליעקב אטרקצ'י    אאורה: אין סיכוי גבוה שהתביעה תתקבל    חוק חדש בניו-יורק: אסור להשכיר את הדירות לפחות מ-30 יום
פאדי מועלם
עד כה לא התגלו סימני גז משמעותיים בקידוח "מירה"    התייבשות הבורסה: מדד S&P 500 זינק ב-7.6% בחודשיים האחרונים, ואילו מדד המעו"ף עלה ב-2.5% בלבד
איציק וולף
יו"ר העבודה טוענת כי ראש הממשלה נוטל לעצמו סמכויות רבות מדי    "החלטות הרות-גורל בנושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים-חברתיים עלולות להתקבל ללא דיון משמעותי בממשלה כמתחייב"
יפעת גדות
ניתוח הנתונים החדש מאשר כי שימוש בסטטינים מעלה את הסיכון לסוכרת, אך רק אצל חולים עם גורמי סיכון רציניים לפתח את המחלה
אביתר בן-צדף
זו הפעם הראשונה שבעל מחליף את אשתו בפיקוד על יחידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il