X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מועצת המנהלים של החברה אישרה את מינויו של בצלאל (בוצי) מכליס כמחליפו לתפקיד הפרישה והמינוי החדש ייכנסו לתוקף ב-1 באפריל 2013
▪  ▪  ▪
אקרמן. פורש [צילום: פלאש 90]

מועצת המנהלים של אלביט מערכות קיבלה (יום ב', 13.8.12) את בקשתו של יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל החברה, לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים ואישרה את מינויו של בצלאל (בוצי) מכליס כמחליפו לתפקיד.
הפרישה והמינוי החדש ייכנסו לתוקף ב-1 באפריל שנת 2013 ועד מועד זה ימשיך אקרמן לשמש בתפקיד נשיא החברה והמנכ"ל, ויוביל תהליך מדורג של העברת התפקיד. מועצת המנהלים של החברה מתכוונת להמליץ בפני האסיפה הכללית של אלביט מערכות למנות את יוסי אקרמן לתפקיד סגן יו"ר מועצת המנהלים של אלביט מערכות לאחר פרישתו מתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה.
אקרמן, בן 63, החל את הקריירה שלו בחברה בשנת 1982 ושימש בתפקידי ניהול שונים באלביט מערכות, מתוכן 16 השנים האחרונות כנשיא ומנכ"ל החברה.
בצלאל (בוצי) מכליס, בן 49, הצטרף לחברה בשנת 1991. הוא כיהן בתפקידי ניהול שונים בתחום היבשה והתקשו"ב של אלביט מערכות במשך עשרים שנה, מתוכן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל חטיבת יבשה ותקשו"ב של אלביט מערכות, כמו גם בתפקיד סגן נשיא מטה החברה. בתקופת כהונתו צמח תחום הפעילות היבשתי של אלביט מערכות ונרשמו בו הישגים רבים גם בארץ וגם בחו"ל.
"החברה הגדילה הכנסתה עשרות מונים"
מיקי פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים של אלביט מערכות, מסר בתגובה: "במשך שני העשורים בהם כיהן יוסי אקרמן כנשיא ומנכ"ל החברה, הוא תרם תרומה מכרעת להצלחתה. תחת הנהגתו, הגדילה החברה את הכנסותיה עשרות מונים וצמחה מחברה מקומית בעיקרה, למובילה גלובלית בתחום העשייה הביטחונית. ליוסי חלק גדול בהישג זה בזכות החזון האסטרטגי, איכויות הניהול וההבנה העסקית. שוב ושוב הוביל יוסי את החברה לתחומי עיסוק מצליחים חדשים בסביבות עסקיות מורכבות ביותר. בשם מועצת המנהלים ובשם החברה כולה אני רוצה לבטא את הערכתנו העמוקה לתרומתו הייחודית של יוסי אקרמן. בכוונת מועצת המנהלים להמליץ לבעלי המניות לבחור בו כסגן יו"ר מועצת המנהלים, לאחר השלמת כהונתו כנשיא, כך שהחברה תוכל ליהנות מניסיונו ומחוכמתו בשנים הבאות".
פדרמן הוסיף: "אני מרוצה מאוד גם מהחלטת מועצת המנהלים לאשר את מינויו של בצלאל (בוצי) מכליס כמחליפו של יוסי אקרמן וכנשיא הבא של אלביט מערכות. בוצי הוא מנהיג המוכר ברחבי העולם, עם עשרים שנות ניסיון ניהולי באלביט מערכות. אני בטוח כי יצליח להמשיך את מורשת יוסי אקרמן ויוביל את החברה להישגים חדשים".

תאריך:  13/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סיימה את הרבעון השני עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בהיקף של 637 מיליון דולר והקטינה את החוב הפיננסי נטו ב-627 מיליון דולר    מנגד, ירידה חדה במחירי הנפט הגולמי וחולשה במגזר הפטרוכימיה הביאו להפסד של 99 מיליון דולר
אלעזר לוין
משרד האוצר מדווח על הוזלת הדירות ביוני ב-5% לעומת מאי    לעומתו, נשיא התאחדות בוני הארץ מציין כי מחירי הדירות יציבים
מירב ארד
כך הודיע שר החינוך גדעון סער בוועדת החינוך    היקף הסבסוד יעמוד על 270 מיליון שקלים ויינתן על-פי המצב הסוציואקונומי אליו משתייך בית הספר
מוטי פשכצקי
למועדון יש זכות להשוות כל הצעה: "אם לא נקבל שני מיליון, הוא יישאר"
איתמר לוין
תעשיין המכוניות האמריקני מככב בקמפיין החדש של פורד פיאסטה - למרות האנטישמיות והגזענות הבוטות שלו ולמרות ידידותו עם אדולף היטלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il