רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק בחוגלה קימברלי, היא אשת השיווק של חודש אוגוסט של איגוד השיווק. מהאיגוד נמסר כי אפרימה יצרה קטגורה צרכנית חדשה ומינפה אותה.
בחברת "ניקול" זיהו צורך צרכני לא ממומש בתחום פתרונות הניקוי לבית, והשיקו ב-2009 קטגוריה צרכנית ראשונה מסוגה: מטליות ייעודיות לניקיון, חד-פעמיות, מוכנות לשימוש, המאפשרות ניקוי קל ומהיר. בתוך שלוש שנים מיום השקת המוצר הראשון, הקטגוריה הייחודית חוצה את קו ה-30% חדירה, ומגיעה לכל בית שלישי בישראל.
תחת הניהול השיווקי של רינת אפרימה, ניצלו בניקול את המומנטום והיא המשיכה בהשקות מוצלחות של מוצרים נוספים בקטגוריה. כך ביססה ניקול את מעמדה כמובילה במתן פתרונות קלים ונגישים לניקיון יומיומי, צורך צרכני מובהק.
לאחר השקת מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לניקוי רצפות, השיקה ניקול את המוצר השלישי בסדרה, מטליות לניקוי זכוכית ומראות, והצליחה להוסיף למחזור המטליות 30.2 מיליון שקלים, לשלש את הקטגוריה כולה ולתרום לגידול הקטגוריה ב-63%. שנה לאחר מכן, השיקה ניקול מטליות לחות לניקוי פרקטים ומגדילה את השוק ב-10 אחוז נוספים.
"מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה ניקול להפוך את שוק מטליות הניקוי על פיו - ולהוביל תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג", נמסר מהאיגוד.
אפרימה עובדת בחוגלה קימברלי כשלוש שנים. קודם לכן הייתה מנהלת תחום שוקולד בקבוצת שטראוס. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה, ותואר שני במינהל עסקים, התמחות בשיווק ופרסום.