X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אפרימה יצרה בחברת 'ניקול' קטגוריה צרכנית חדשה - מטליות ייעודיות לניקיון - ומינפה אותה איגוד השיווק: מתחום אפור הצליחה ניקול להפוך את שוק מטליות הניקוי על פיו
▪  ▪  ▪
רינת אפרימה [צילום: תמר מצפי]

רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק בחוגלה קימברלי, היא אשת השיווק של חודש אוגוסט של איגוד השיווק. מהאיגוד נמסר כי אפרימה יצרה קטגורה צרכנית חדשה ומינפה אותה.
בחברת "ניקול" זיהו צורך צרכני לא ממומש בתחום פתרונות הניקוי לבית, והשיקו ב-2009 קטגוריה צרכנית ראשונה מסוגה: מטליות ייעודיות לניקיון, חד-פעמיות, מוכנות לשימוש, המאפשרות ניקוי קל ומהיר. בתוך שלוש שנים מיום השקת המוצר הראשון, הקטגוריה הייחודית חוצה את קו ה-30% חדירה, ומגיעה לכל בית שלישי בישראל.
תחת הניהול השיווקי של רינת אפרימה, ניצלו בניקול את המומנטום והיא המשיכה בהשקות מוצלחות של מוצרים נוספים בקטגוריה. כך ביססה ניקול את מעמדה כמובילה במתן פתרונות קלים ונגישים לניקיון יומיומי, צורך צרכני מובהק.
לאחר השקת מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לניקוי רצפות, השיקה ניקול את המוצר השלישי בסדרה, מטליות לניקוי זכוכית ומראות, והצליחה להוסיף למחזור המטליות 30.2 מיליון שקלים, לשלש את הקטגוריה כולה ולתרום לגידול הקטגוריה ב-63%. שנה לאחר מכן, השיקה ניקול מטליות לחות לניקוי פרקטים ומגדילה את השוק ב-10 אחוז נוספים.
"מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה ניקול להפוך את שוק מטליות הניקוי על פיו - ולהוביל תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג", נמסר מהאיגוד.
אפרימה עובדת בחוגלה קימברלי כשלוש שנים. קודם לכן הייתה מנהלת תחום שוקולד בקבוצת שטראוס. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה, ותואר שני במינהל עסקים, התמחות בשיווק ופרסום.

תאריך:  14/08/2012   |   עודכן:  14/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רינת אפרימה - אשת השיווק של אוגוסט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
בן ה-18 מתקרב. האדומים עשויים להציע 23 מיליון ליש"ט על ואן פרסי
איתמר לוין
ביהמ"ש קובע: החקירה הייתה רשלנית והתעלמה מן הראיות, כתב האישום הסתמך על עדות בלתי מהימנה ומסר תיאור מטעה של העובדות, הגשת כתב האישום הייתה רשלנית
איתמר לוין
קובע שאין פתרון בית ספר לשאלה באיזה שלב של המשפט ראוי למנות מומחה רפואי מטעם בית המשפט, ולכן ניתן למנותו עוד לפני קבלת חוות הדעת של המומחים מטעם הצדדים
איתמר לוין
אישר את הפחתת גימלת הבטחת ההכנסה לאם חד-הורית שקיבלה תמיכה חודשית בסכומים משתנים מבני משפחתה    "הציבור אינו חייב לתמוך באדם אשר יכול לספק לעצמו צרכים חיוניים"
יפעת גדות
המחשבה של יחסי מין עם בן או בת הזוג עושה לכם צמרמורת? אתם אפילו שונאים את הדרך בה הוא או היא אוכלים את הטוסט? כנראה שאתם בבעיה אמיתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il