סך המכירות נטו של רשת דור אלון ברבעון השני השנה הסתכם ב-1.58 מיליארד שקל, לעומת 1.34 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 249 מיליון שקל (כ-18.6%) בין הרבעונים. כך מסרה (יום ג', 21.8.12) הרשת בדוחותיה הרבעוניים. סך המכירות גדל כתוצאה מגידול בכמויות המכירה, גידול במכירות בחנויות הנוחות ועליית מחירי הדלקים.
לעומת זאת, הרווח הנקי ברבעון השני השנה הסתכם ב-3.1 מיליון שקל בלבד, לעומת 23.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-87% בין הרבעונים. עיקר הקיטון ברווח הנקי נבע מעלייה בהוצאות המימון.
הוצאות המימון נטו ברבעון השני השנה הסתכמו ב-50.8 מיליון שקל לעומת 19 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול כ-167%. הגידול נובע בעיקר מהכנסה משערוך מכשיר פיננסי נגזר שנזקפה למימון ברבעון המקביל אשתקד וכן מפיחות חד שחל בשער החליפין של השקל ברבעון השני של 2012, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון, מסר בתגובה: "חברת דור אלון התאימה את פעילותה לשינויים הרגולטוריים שנוצרו בענף הדלק בשנה האחרונה. למרות הירידה במרווחי השיווק שפגעה ברווחיות החברה, הצליחה דור אלון להתמודד עם שינויים אלו ולהציג תוצאות חיוביות.
"ברבעון השני המשיכה החברה בפתיחת תחנות תדלוק וחנויות נוחות והציגה שיעורי צמיחה, הן ברמת ההכנסות והן בשורת הרווח התפעולי וה-EBITDA".
לדברי יניב, הרשת ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום האנרגיה והקמעונות. רשת התחנות וחנויות הנוחות שלה כוללת כ-200 תחנות תדלוק וכ-204 חנויות נוחות. "הרחבת הרשת נעשית תוך בחינה עמוקה וזהירה יותר של השקעות חדשות. החברה ממשיכה בתהליך ההתייעלות אותו החלה בשלהי 2011. לאור המצב הכלכלי במשק, החברה נוקטת בבקרה הדוקה על היקף האשראי הניתן ל
לקוחות", הוסיף.