X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שמחון שיגר מכתב מחאה לשר האנרגיה לדנאו על אי-שילוב משרדו בדיוני הוועדה לבחינת מדיניות הממשלה בנושא משק הגז הטבעי "למרות שהיא דנה בנושא בעל הקשרים רבים ומידיים לתחומי האחריות שלו"
▪  ▪  ▪
שמחון. מחוץ לתמונה? [צילום: פלאש 90]

שר התמ"ת, שלום שמחון, פנה (יום ה', 23.8.12) במכתב לשר האנרגיה והמים עוזי לנדאו במחאה על העובדה כי משרד התמ"ת לא היה שותף לדיוני הוועדה לבחינת מדיניות הממשלה בנושא משק הגז הטבעי.
במכתבו כותב שמחון: "אני למד מהעיתונות, שטיוטה של הדוח הסופי של הוועדה כבר נחתמה ומיועדת לפרסום. כידוע לך, משרד התמ"ת לא הוזמן להשתתף בוועדה האמורה למרות שהיא דנה בנושא בעל הקשרים רבים ומידיים לתחומי האחריות שלו, בהם: תעשייה - גיבוש מדיניות תעשייתית וכלי סיוע. בהקשר זה פיתוח תעשיות מבוססות גז טבעי כחומר זינה ובמיוחד העובדה שלמשרד התמ"ת היכולת להעריך את תחזית הביקושים לגז הטבעי בתעשייה; תכנון תשתיות לתעשייה - המשרד אמון על פיתוח ואספקת תשתיות לתעשייה לרבות תכנון ופיתוח אזורי תעשייה ברחבי הארץ; הכשרה מקצועית - האגף להכשרה מקצועית מופקד על הכשרת כוח אדם מקצועי טכנולוגי למשק, ומקיים הכשרות במספר רב של מסלולים, תוך שימוש בכלים מיוחדים, ביניהם שימוש בשוברים להכשרה מקצועית, הכשרה פנים מפעלית ו-On Job Training; השמה במקומות עבודה - המשרד אחראי על קשת רחבה של כלים לשילוב אוכלוסיות שונות בשוק העבודה, ביניהם: מסלולי תעסוקה, מרכזי הכוון תעסוקתי, שירותי שירות התעסוקה ועוד, עם דגש על פתרונות לאזורי הפריפריה ואוכלוסיות מיוחדות . בימים אלו של משבר כלכלי וגידול באבטלה יש חשיבות עצומה, להתאים את הכלים השונים למפת הדרישות הצפויות לכ"א בענפים חדשים במשק; סחר חוץ - המשרד מנהל את מדיניות סחר החוץ של ישראל, באמצעות חוקים, תקנות ויחידות מקצועיות אשר עוסקות בכך בישראל וברחבי העולם. מינהל סחר חוץ בתמ"ת, אמון בנוסף על יישום הסכמי הסחר של ישראל עם מדינות העולם, ייזום וניהול מו"מ על הסכמים חדשים, ויישום כללי הסחר וההשקעות הנובעים מחברות ישראל בארגונים מסחריים וכלכליים בין לאומיים דוגמת ארגון הסחר העולמי וה- OECD.
עוד ציין שמחון כי ניסיונותיהם של נציגי התמ"ת המקצועיים, להתעדכן בחומרי ולוח הזמנים של הוועדה הופנו לאתר האינטרנט הציבורי. "את מסקנות ממצאי הביניים הוזמנו לשמוע כמו ארגון ציבורי ולא כמו משרד ממשלתי עמית אשר אחראי על כל הסוגיות הנ"ל. אני מצר מאוד שמשרד התמ"ת לא היה שותף בעשיית הוועדה. כעת, תהיה זאת טעות, באם לא יילקחו השיקולים של תחומי התמ"ת שצוינו לעיל, במסגרת המלצת הוועדה".
בכוונת שמחון להתייחס לממצאים הסופיים, גופם, לאחר שהדוח יועבר למשרד התמ"ת.

תאריך:  23/08/2012   |   עודכן:  23/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר התמ"ת מתלונן: לא שותפים למדיניות הגז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלי אפלברג
יו"ר רשות ניירות ערך: "ההלוואות ניתנות במצב בו שוק ההון הישראלי נפיץ - המוסדיים מעניקים הלוואות פרטיות הסובלות מחוסר שקיפות"
מירב ארד
כך עולה מסקר שערכה סוכנות נסיעות בריטית    האנשים מסתמכים בעיקר על המלצות מהמשפחה ומהחברים
אבי בר-אלי, דניאל שמיל
הממשלה תיכננה להפעיל קווי אוטובוס ייעודיים בתוואי הרכבת הקלה עד להפעלתה, אך עלות הפרויקט זינקה ל-225 מיליון שקל וממדיו צומצמו - וכעת תיבחן כדאיותו מחדש    בנ.ת.ע מתעקשים: "המכרזים יפורסמו בנובמבר, האוטובוסים כבר בייצור"
יפעת גדות
משרד הבריאות הגיע למסקנה כי אף אחד מהמקרים לא היה קשור בלעדית ברמה הסיבתית לאופטלגין    מדובר במקרים מורכבים עם מחלות רקע ונטילת מספר תרופות
עופר וולפסון
המחיקה - בגין ירידת ערך מניות רשת הקמעונות, בה מחזיקה דסק"ש כ-46% מהמניות    ישראלום של של מתיו ברונפמן תמחק בין 160-60 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il