X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה רווח מהשכרת נכסים של 16.4 מיליון שקל הרווח הנקי הכולל ברבעון השני: כ-20 מיליון שקל האסיפה כללית של החברה אישרה היום את הסכם ההקצאה לקבוצת הראל בהיקף של כ-15 מיליון אירו מנכ"ל החברה שלמה זוהר: "נגדיל את היקף היח"ד בברלין ל-6,000"
▪  ▪  ▪
שלמה זוהר, מנכ"ל איי.די.או [צילום: ראובן קפוצ´ינסקי]

איי.די.או גרופ מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון (48.5% מהמניות), דיווחה (יום ה', 23.8.12) על צמיחה בהכנסות הרבעון השני בשיעור של 5% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה ושל 94% בהשוואה לאשתקד.
איי.די.או גרופ פועלת באמצעות חברת-הבת הקפריסאית SWALLOWBIRD, בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה ובעיקר בתחום רכישה של בנייני מגורים בעיר ברלין, השבחתם והשכרתם.
סך הרווח הנקי לרבעון הסתכם בכ-20 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח של כ-12 מיליון ש"ח ברבעון הראשון.
החברה דיווחה כי ממוצע ההשכרות החדשות בשל נכסי מגורים ברבעון השני של שנת 2012 נאמד בכ-6.8 אירו למ"ר, גידול של כ-11% בהשוואה לממוצע ההשכרות החדשות אשתקד. החברה מציינת במצגת אותה העלתה למגנ"א כי 94% מסך חובותיה לבנקים בגין נכסיה בברלין המסתכמים בכ-824 מיליון ש"ח, הצפויים להפרע בשנים 2021-2016 וכי המח"מ הממוצע בגין חובותיה הינו 6.5 שנים.
עוד דיווחה החברה היום כי אספת בעלי המניות אישרה את עסקת ההקצאה לקבוצת הראל בהיקף של כ-15 מיליון אירו, הכולל 9 מיליון אירו במניות (לפי מחיר של 26.3 אגורות למניה, גבוה ב20% ממחיר הנעילה של מניית החברה אתמול בבורסה בתל אביב) ו-6 מיליון אירו באג"ח להמרה, הנושאות ריבית קבועה של 6%-8% וניתנות להמרה למניות החברה במחירים שבין 26.3 אגורות למניה ל-35 אגורות למניה.
החברה מייעדת את כספי הגיוס להמשך רכישות של יחידות מגורים בברלין.
שלמה זוהר, מנכ"ל איי.די.או גרופ, מסר בתגובה: "התוצאות הכספיות משקפות את המשך המגמה החיובית בהתפתחות החברה. שוק המגורים להשכרה בברלין ממשיך במגמה חיובית הן בשיעורי התפוסה הכוללים בעיר והן במחירי השכירות למטר. אנו ממשיכים להשביח את תיק הנכסים על-ידי תחזוקת הנכסים ברמה גבוהה והעלאת שכר הדירה הממוצע למטר תוך שמירה על שיעורי תפוסה כמעט מלאה. בכוונת החברה להגדיל את היקף הנכסים על-מנת להמשיך ולבסס את איי. די. או. גרופ כחברה מובילה בתחום ניהול נכסי מגורים במרכז ברלין. העסקה עם הראל נועדה להגדיל את תיק הנכסים הקיים של החברה בברלין כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להגיע בטווח הקצר ליעד של כ-6,000 יח"ד בברלין. אנו נמשיך לפעול בתחום ההתמחות שלנו של רכישה וניהול נכסי מגורים להשכרה בברלין. החברה ממשיכה במגעים להשלמת עסקת המיזוג בדרך של החלפת מניות עם הקרן הבריטית סטנהאם. במידה ועסקה זו תושלם הונה העצמי של איי.די.או צפוי לגדול לכ-550 מיליון שקלים והיקף היחידות בבעלותה יגדל לכ-6,000".

תאריך:  23/08/2012   |   עודכן:  23/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שרי אריסון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איי.די.או: 15% עלייה ברווח מהשכרת נכסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בית הזיקוק של החברה בלואיזיאנה סבל אשתקד מהצפות, אך כעת פעל בצורה מלאה    החברה דיווחה גם כי היא מצפה לתוצאות טובות ברבעון השלישי לאור מרווחי הזיקוק הקיימים והשיפור בפעילות בתי הזיקוק
איתמר לוין
חברה זכתה במכרז לעבודות בקו התפר והעבירה את ביצוען לידי חברה אחרת - אשר לא הייתה כשירה כלל להתמודד במכרז    ביהמ"ש העליון: משרד הביטחון ידע על ההסדר ולא אמר דבר
איתמר לוין
יוצא נגד הנוהג הנפוץ בו הסניגור פוגש את מרשו לראשונה לדקות בודדות באולם הומה אדם, לפני תחילת הדיון בעניינו    קובע נהלים מחייבים לתקפות הוויתור על זכות ההיוועצות
איתמר לוין
אוסר על חוקרי המשטרה לנאום שעות ארוכות בפני חשודים במטרה לקעקע את רצונם החופשי ולהביא לוויתור על זכותם להימנע מהפללה עצמית    קובע: אסור לחוקרים לומר לחשודים שהם יזכו לעונש מופחת אם יודו בעבירה קלה יותר
מערכת אתר ערוץ הספורט
קאייחון ובנזמה בהרכב ריאל, פדרו וסאנצ'ס לצד מסי ב-11 של בארסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il