X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשלם לשולי אברהם 91 מיליון שקל גיבשה קבוצת רכישה, שתקנה 80% ממגדל המשרדים המתוכנן ב-53 מיליון שקל חג'ג יקבלו מהקבוצה 14.5 מיליון שקל בין חברי הקבוצה: האחים כהן, ולדמן, מנורה חג'ג רכשו חלק מהבניין ב-13 מיליון שקל העסקה מותנית באישור חברת נתיבי אילון
▪  ▪  ▪
האחים חג'ג'

חברת רג'נסי, שבשליטת יצחק ועידו חג'ג', רכשה בסוף השבוע (24.8.12) משולי אברהם 75% ממגרש רסיטל, בדרך נמיר בתל אביב. היא תשלם 91 מיליון שקל. חג'ג' ימכרו את עיקרו של המגדל לקבוצת רכישה שגיבשו, שהחבריה כבר התחיבו לשלם 53 מיליון שקל, וכן ישלמו לחג'ג' 14.5 מיליון שקל. בנוסף, ירכשו האחים חג'ג' חלק מהבניין ב-13 מיליון שקל.
להלן פירטי העסקה:
  • שולי אברהם, שהוא בעליו של המגרש, מוכר 75% ממנו לחברת רג'נסי, שתשלם לו 91 מיליון שקל. בנוסף, היא שילמה לו בחודש יוני 2 מיליון שקל תמורת האופציה לרכישת המגרש. המגרש, שעליו עומד כיום בניין אולמי רסיטל, מיועד לבניית מגדל משרדים בן 21 קומות, בשטח של 25,000 מ"ר, עם אפשרות להוספת עוד קומות, כמפורט בהמשך. יהיו מרתפים וחניות בשטח 16,000 מ"ר.
  • רג'נסי תעביר את חלקה במגרש לקבוצת רכישה שאירגנה. הקבוצה תשלם לה 14.5 מיליון שקל תמורת רכישת האופציה.
  • רג'נסי כבר הצליחה לארגן קבוצה שתרכוש 80% מקומות המשרדים שלה. חברי הקבוצה התחייבו לשלם 53 מיליון שקל, וכבר שילמו בפועל 26.8 מיליון שקל על חשבון.
  • הקבוצה תשלם לרג'נסי 14.5 מיליון שקל תמורת רכישת האופציה. עם מכירת יתרת השטחים, ישלמו השותפים החדשים כ-3.5 מיליון נוספים לר'גנסי.
  • אחד החברים הבולטים בקבוצה הם האחים ליאור ואחיקם כהן (לשעבר בעלי מפעל הפלדה פקר). האחים כהן גם שותפים ב-25% במגדל מאייר ברוטשילד ת"א, שבו גם לאחים חג'ג' 25%.
  • חברים אחרים בקבוצה הם איש העסקים אייל ולדמן וחברה מנורה-מערכות - שתי החברות רכשו מהאחים חג'ג' משרדים במגדל שהם בונים ברחוב הארבעה בת"א. חברים אחרים בקבוצה הם משרדי עורכי דין ורואי חשבון. כל חבר בקבוצה יודע מראש מהי קומת המשרדים שהוא מקבל, וכמה ישלם בעדה.
  • האחים חג'ג עצמם הם בעלי כ-15% בקבוצה. הם ישלמו 13 מיליון שקל, ויקבלו בתמורה דופלקס שיבנה בקומות 21-20, 625 מ"ר משרדים, 250 מ"ר בקומת המסחר (שתהיה קודמת הקרקע של מגדל המשרדים) ו-150 חניות מקורות. בנוסף, ישלמו מס רכישה, וכן יממנו את עלויות הבניה של שטחי המשרדים.
  • נחתם הסכם לשיתוף פעולה בבניית המגדל בין חברי הקבוצה, ויהיה גם שיתוף פעולה עם שולי אברהם.
התנאי: הסרת הערת אזהרה של נתיבי אילון
  • החוזה כולל התניה העלולה לטרפד את כל העסקה: המוכר, שולי אברהם, התחייב לפועל להסיר את הערת האזהרה שרשמה חברת נתיבי אילון על חלק מהשטח. ללא הסרת ההערה, אין אפשרות לבנות. בין היתר נקבע, כי קבוצת הרכישה תעצור את התשלומים בעד המגרש, אם יתברר שהערת האזהרה לא הוסרה, או שנתיבי אילון הודיעה שאין לה תביעות או דרישות לגבי השטח. המשמעות: ללא הסדר עם נתיבי אילון - אי-אפשר יהיה לבנות.
  • מהנדס העיר תל אביב אישר בנית 10 קומות נוספות, כך שבמגדל יהיו 31 קומות. יש עדיין צורך באישור הוועדה המקומית לבניין ערים. ההסכם כולל הוראות לחלוקת הבעלות ולתשלומים במקרה שהתוכנית אכן תאושר. בין היתר נקבע, כי רג'נסי תהיה בעלת זכויות המכירה ל-10 הקומות הנוספות. הדבר יגדיל כמובן את חלקה בפרויקט, על חשבון שולי אברהם.
  • החוזה קובע מה שמתואר כ"סנקציות חמורות" על חברי הקבוצה שיפגרו בתשלומים או יפרו הפרה יסודית של החוזה: קנס של עד 10% ממחירה הסופי של היחידה, או ביטול החוזה אתם תוך חילוט הכספים של כבר קיבלו.

תאריך:  26/08/2012   |   עודכן:  26/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במהלך השנה החולפת מסרה בואינג 17 מטוסי 787 ללקוחות, כאשר הלקוח הראשון היה ANA היפנית שביצעה הזמנת-שיא של 50 מטוסים
אלעזר לוין
תשלם 210 מיליון שקל    התנאי: אישור רכישת מגדל על-ידי אליהו    הראל תמזג את העסקים במערך הביטוחים שלה    רוכשת נכסים ב-1.77 מיליארד שקל מול התחיבויות בסכום דומה    חשיפה: אליהו מנהל במקביל מו"מ על הראל לקבלת הלוואה למימון רכישת מגדל - "אבל אין התליה"
מחלקה ראשונה
מדובר בפתרון לגיבוי אוטומטי של המידע המאוחסן במחשבים ובשרתים בעסק, לסביבת מחשוב מאובטחת, מרוחקת ומנוהלת בחוות השרתים של בזק בינלאומי
אביתר בן-צדף
תרכוש תריסר מטוסים גראולר, שמצוידים בטכנולוגיה מתקדמת לשיבוש מכ"ם
אביתר בן-צדף
מפקדת סוללה ראשונה בגדוד שדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il