מעבר לסוגיית הדרת הנשים, עושה החלטת אגד חסד עם האדם ברחוב שמאס בפרסומות לא קשורות, בהן מחפיצים בני אדם כאמצעי למכירת מוצר, והופכים את היופי והרזון כמושא לחיקוי של בנות-עשרה. הסרת אנשים מהפרסומות מוטב שתורחב גם לשלטי החוצות במרחב הציבורי, שבניגוד לעיתונות הפרטית למשל, כפוי על האדם עובר בו, שהופך מיד לשבוי שלו. עם זאת ראוי לסייג ולהותיר סעיף בחוזה הפרסום שיאפשר לפרסם אנשים כאשר מדובר בהם, לדוגמה: תמונת מועמד בבחירות ארציות, מקומיות, להסתדרות וכד'.
|
|
|