X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בסוף ספטמבר תסיים רכבת ישראל את ניסוי הטמעת הכרטיס החכם החידושים: פיצוי אוטומטי על איחור נסיעה, מכירת מקומות שמורים וכרטיסים משולבים
▪  ▪  ▪
רכבת ישראל פותחת שעריה לרב-קו [צילום: יח"צ]
לא חכם: כרטיס כפול לנוסעי הרכבת
עידן יוסף
הרכבת אישרה זכייתה של חברה במכרז בינלאומי לרכישה ולתחזוקה של מערכת כרטוס חכמה לרכבת ישראל בעלות של כ-110 מיליון שקל * הכפילות – כרטיס דומה חוצה חברות בשם "רב קו"
לרשימה המלאה

אחרי שנים של עיכובים, מנהיגה גם רכבת ישראל כרטיס חכם. בסוף החודש יסתיים ניסוי שבמסגרתו הותקנו קוראי כרטיס חכם בכל תחנות הרכבת. בימים אלו מופעלות עמדות הנפקת כרטיס חכם ב-23 תחנות.
בעתיד, יאפשר הכרטיס החכם פיצוי ממוחשב בגין איחור רכבת, תשלום בדיעבד (post paid), מכירת מקומות שמורים על-פי "נתוני אמת" של המערכת, ניהול מלאי מוצרים, ניהול לקוחות עסקיים, מכירת כרטיסים ברכבת, רכישה באמצעות האינטרנט, מערכת תעריפים מלאה וגמישה ועוד.
את הרב-קו ניתן יהיה לטעון בקופות התחנה. בשלב זה ניתן לטעון על כרטיס הרב-קו הסדרי נסיעה תקופתיים (חופשי חודשי וחודשי שבועי), כמו גם כרטיסיות, אך לא ניתן לטעון ערך צבור (קרי: טעינת כרטיס בסכומים קבועים המעניקה הנחה). סטודנטים בעלי פרופיל סטודנט מורחב יכולים לטעון גם הסדרי נסיעה בודדים.
כמו-כן, ניתן יהיה לעבור עם הכרטיס החכם בשערי המעבר אל הרציפים ומהם גם בתחנות תל אביב. החל בסוף חודש אוקטובר ניתן יהיה לטעון בכרטיס הרב-קו הסדרי נסיעה משולבים (רכבת+אוטובוס) לכל היעדים.
נייר במשקל 7 טנקים
במסגרת הפרויקט הוסבו חלק משערי המעבר לקריאת כרטיס חכם והם מסומנים במדבקה ייעודית, ומותקן עליהם מכשיר לזיהוי הכרטיס החכם.
ציוד חדש ומשודרג הוגדר מחדש, וכן הוגדרו מודולים ושירותים חדשים ללקוח: בתחנות הרכבת יוחלפו כל הקופות ומוכרי הכרטיסים האוטומטים. בקופות קיים מסך ייעודי הפונה לכיוון הנוסע ומציג לו את פרטי ההזמנה ואת תוכן הכרטיס החכם - לצורך שיפור המידע לנוסע. שערים חדשים יותקנו בחלק מהתחנות ושערים קיימים ישודרגו לתמיכה בטכנולוגיה החדשה. בהמשך יוחלפו תשתיות שרתים ומערכות מחשוב תומכות נוספות וכן תוכנת הניהול של המערכת.
ברכבת ישראל צופים כי המערכת הדיגיטלית תצמצם את השימוש בכרטיסי נייר. מדי שנה ממחזרת החברה כ-412 טון נייר לבן וכרטיסי נסיעות בשנה - משקל השווה לכ-7 טנקי מרכבה.

מכונות הכירטוס החדשות
תאריך:  28/08/2012   |   עודכן:  28/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
טכנולוגיה חדשנית מאפשרת החדרת חיישן למערכת העיכול, שם הוא מתריע אם שכחנו לקחת כדור בזמן ו... אם לא עסקנו בפעילות גופנית לאחרונה
איתמר לוין
טיבי קרא להדיח את השופטת אלשיך וחשף סכסוך אישי-למחצה שיש לו עימה על-רקע מינוי הנאמן לעיר טייבה בה הוא מתגורר
איתמר לוין
שר המשפטים לשעבר: הביטוי "חוק עוקף בג"ץ" הוא סתירה פנימית. אין דבר כזה. בית המשפט פועל מכוח החוק שקובעת הכנסת והיא רשאית לשנות אותם
אלעזר לוין
עוד דירה בגודל דומה באותו רחוב נמכרה במחיר כמעט זהה, למרות שאין לה מעלית וחניה      דירת 5 חדרים ב"סנטרל פארק" נמכרה ב-2.46 מיליון שקל
איתמר לוין
דחה את תביעת הפיצויים שהגישו הוריה של פעילת השמאל אשר נדרסה בידי דחפור של צה"ל בציר פילדלפי בשנת 2003    קובע: מדובר בפעילות מלחמתית בה לא הייתה רשלנות מצד צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il