X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
15 משרדי פרסום, 37 מפרסמים, וסך הכל 45 מהלכים, יתחרו בגמר תחרות האפי 2012 באומן בר ריבנאי עם חמש עבודות בגמר וראובני פרידן IPG עם ארבע
▪  ▪  ▪
45 עבודות עלו לגמר

15 משרדי פרסום, 37 מפרסמים, וסך הכל 45 מהלכים, יתחרו בגמר תחרות האפי 2012. התחרות, המנוהלת על-ידי איגוד הפרסום הישראלי, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל (המרכז הישראלי לניהול) מתקיימת בישראל זו השנה ה-12 ותגיע לשיא בטקס הכרזת הזוכים שיתקיים ב-7 בנובמבר במרכז יצחק רבין.
השנה מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey עם עשר עבודות שעלו לגמר; מיד אחריו משרד הפרסום McCann Erickson עם תשע עבודות שעלו לגמר; משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi עם חמש עבודות שעלו לגמר; ראובני פרידן IPG עם ארבע עבודות שעלו לגמר; שלמור אבנון עמיחי / Y&R, פובליסיס ישראל וגיתם BBDO עם שלוש עבודות שעלו לגמר כל אחד. משרדי הפרסום זניט אופטימדיה, בולטון פוטנציאל, הביילינים, פרומרקט, גליקמן נטלר סמסונוב, דובצקי זקס אוברוצקי, יהושע / TBWA וברונקר נטע יער עם עבודה אחת בגמר כל אחד.
בין המפרסמים הבולטים שעלו לגמר השנה: פרוקטל וגמבל עם שלוש עבודות; בזק, חוגלה קימברלי, מפעל הפיס, שטראוס גרופ, אסם ובנק מזרחי טפחות עם שתי עבודות כל אחד. עוד עלו לגמר בנק לאומי, פלאפון, קוקה קולה ישראל, לאומי קארד, yes, שיכון ובינוי, אל-על, דלק מוטורס, דיזיין סנטר ועוד.
בגמר - רק העבודות שעברו את ציוני הסף
כזכור, הנהלת התחרות שינתה השנה את קטגוריות התחרות ואת תהליך השיפוט כפי שמקובל בתחרויות האפי הבינלאומיות. כך בכל קטגוריה עלו לגמר אך ורק העבודות שעברו את ציון הסף של כל קטגוריה (ציון הסף נקבע על-פי הציון הממוצע של השופטים בקטגוריה), תהליך שמשפיע על מספר העבודות הנכלל בכל קטגוריה. בשלב הגמר - בכל הקטגוריות, נקבע סולם ציונים אחיד המייצג כל אחת מרמות הפרס - זהב, כסף וארד. המשמעות היא שבכל רמת פרס יוכלו להיות יותר מזוכה אחד או לחלופין אף זוכה. המטרה במהלך היא לקבוע סטנדרט איכות אחיד לכל הקטגוריות.
בקטגוריה עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות, הפועלים לקידום מטרות חברתיות וציבוריות, עלו לגמר שמונה עבודות; בקטגוריה שירותי תקשורת ובקטגוריה מוצרי מזון עלו לגמר חמש עבודות בכל קטגוריה; בקטגוריה יופי, אופנה, טואלטיקה ופארם עלו לגמר ארבע עבודות; בקטגוריה רכב ותחבורה, בקטגוריה שירותי תקשורת ובקטגוריה מוצרי חשמל אלקטרוניקה ומוצרים לבית עלו לגמר שלוש עבודות; בקטגוריה נדל"ן ותשתיות, בקטגוריה שירותים, נופש ופנאי ובקטגוריה פיננסים עלו לגמר שתי עבודות בכל אחת; בקטגוריה מגזרים ו-אמצעי תקשורת ומדיה ו-קמעונאות עלתה לגמר רק עבודה אחת בכל קטגוריה.
בקטגוריה אפי פלטינום, שבה נבחנות עבודות באפקטיביות לאורך זמן, עלו לגמר עשר עבודות, מתוכן שלוש עבודות של McCann Erickson ושתי עבודות של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey וראובני פרידן IPG כל אחד.
חבר השופטים כולל יותר מ-60 שופטים, בתוכם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר. גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת את המהלכים השיווקיים שייעלו לגמר ב-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. חבר השופטים ימנה כ-15 מנכ"לים של החברות המובילות במשק. ב-7 בנובמבר יתקיים טקס הענקת פרסי האפי במרכז יצחק רבין בתל אביב.

תאריך:  30/08/2012   |   עודכן:  30/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גמר האפי 2012: אדלר ומקאן מובילים בעבודות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הכנ"ר, האפוטרופוס הכללי ורשם הירושות יפרסמו בעיתון המזוהה עם נתניהו - שיוצג בעבר בידי השר נאמן - את המודעות הסטטוטוריות, המגיעות לעיתים לעמודים שלמים    משרד המשפטים: ההצעה של ישראל היום הייתה הכדאית ביותר
אלעזר לוין
התאוששות במכירת דירות, אך הפעילות לא חזרה לתקופת השיא    מוכרים כ-3,000 דירות בחודש    המחירים יציבים - התייקרות של 0.7% בשנה
גיא קצוביץ'
במועד האחרון להצבעה על הסדר החוב שהציגה החברה לבעלי האג"ח, הגישה אמפל בקשה לצ'אפטר 11 בארה"ב    הבקשה המעניקה הגנה זמנית מתביעות בעלי האג"ח כלפיה    "הצעד לטובת בעלי המניות ועבור ארגון מחדש של החוב"
אלעזר לוין
המנכ"ל ששמרה על רווחיות החברה פורשת, כנראה לעסקים פרטיים    המהנדס הראשי יבוא במקומה
עכבר העיר
אדי מרפי עובד בימים אלו על עיבוד טלוויזיוני לסדרת הסרטים המצליחה שלו משנות ה-80    כוכב הסדרה יהיה בנו של השוטר אקסל פולי, אולם גם מרפי עצמו צפוי להשתתף בכמה פרקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il