X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בטהרן נפתחה ועידת המדינות הבלתי מזוהות בנאום של המנהיג העליון של אירן מזכ"ל האו"ם שמע את הדברים ונזף במארחיו: דוחה בתוקף כל קריאה של מדינה החברה באו"ם להשמיד מדינה חברה אחרת ודוחה בתוקף הכחשת שואה
▪  ▪  ▪
חמינאי. ישראל? מהגרים השתלטו על פלשתין [צילום: AP]

בטהרן נפתחה הבוקר (ה', 30.8.12) ועידת המדינות הבלתי מזדהות במעמד המנהיג העליון של אירן, האייתולה עלי חמינאי, נשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד ומנהיגים שהגיעו לוועידה - בהם נשיא מצרים, מוחמד מורסי ומזכ"ל האו"ם באן קי מון שהגיע למרות מחאה של מדינות רבות המבקשות להפעיל לחץ מדיני על אירן.
באן ישב באולם והקשיב לנאומו של האייתולה חמינאי אשר השתלח במדינת ישראל וטען כי המשטר הציוני מורכב מזאבים צמאי דם. "המשטר הציוני מעורב בטרור מדינתי באזור, בחיסולים ובכיבוש אדמות ערביות", אמר חמינאי. לדבריו, ישראל היא קונספירציה שבמסגרתה השתלטו מהגרים מאירופה על פלשתין.
ביחס לתוכנית הגרעין האירנית אמר המנהיג האירני העליון כי נועדה למטרות שלום בלבד. "הרפובליקה האיסלאמית של אירן מתייחסת להחזקת נשק גרעיני כחטא גדול ובלתי נסלח. אנו מחויבים לשלום במזרח התיכון, על בסיס חוקים בינלאומיים. אנרגיה למטרות שלום היא זכותה של כל מדינה", אמר והאשים מספר מדינות במערב אשר מחזיקות בנשק גרעיני ככאלה המבקשות להשיג מונופול על יכולת גרעינית.
כשעה לאחר מכן עלה לנאום מזכ"ל האו"ם ותקף את מארחיו: "אני דוחה בתוקף כל קריאה של מדינה החברה באו"ם להשמיד מדינה חברה אחרת ודוחה בתוקף הכחשת שואה", אמר, "לטעון שחברה אחרת באו"ם, ישראל, אין לה זכות קיום או לתאר אותה במונחים גזעניים - זה לא רק לגמרי לא בסדר אלא חותר תחת העקרונות שאליהם אנחנו מחויבים".
גם נשיא מצרים מורסי, אשר העביר את נשיאות המדינות הבלתי מזדהות ממצרים לאירן, נאם בכינוס ותקף את המשטר הסורי. "תמיכה בעם הסורי, שנאבק במשטר עריץ, היא חובה מוסרית", אמר וקרא לאופוזיציה הסורית להתאחד. עוד הוסיף כי מצרים מוכנה לשתף פעולה עם אנשי האופוזיציה הסורית. "יש לנו אחריות לשפיכות הדם בסוריה, ועלינו להבין ששפיכות הדמים לא תיפסק אם לא נתערב באופן מעשי", אמר מורסי. דבריו עוררו את זעמה של המשלחת הסורית בראשות שר החוץ וואליד אל מועלם, אשר עזבה את הדיון החגיגי בהפגנתיות.
ביממה האחרונה התייחס גם מורסי לנושא הגרעין אך בהקשר המצרי הפנימי, כשהצהיר שבכוונתו לחדש את תוכנית הגרעין של ארצו. מורסי אמר את הדברים במפגש שקיים עם בני הקהילה המצרית המתגוררים בסין, שם שהה ביומיים האחרונים. מורסי הדגיש בדבריו כי הוא מתכוון לפיתוח כורים גרעיניים שישמשו להפקת אנרגיה לצרכי שלום בלבד. "אנחנו כבר לומדים את הנושא ובכוונתנו לפתוח מחדש את תוכניות הכורים הגרעיניים שהוזנחו ולהגיע למצב של אנרגיה נקייה", אמר.

תאריך:  30/08/2012   |   עודכן:  30/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמינאי: הציונים - זאבים צמאי דם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים עם חמינאי
מוטי ל  |  30/08/12 15:29
2
הפרסים הדפוקים האלה לא יודעים
בן טיבוגה  |  30/08/12 21:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
15 משרדי פרסום, 37 מפרסמים, וסך הכל 45 מהלכים, יתחרו בגמר תחרות האפי 2012    באומן בר ריבנאי עם חמש עבודות בגמר וראובני פרידן IPG עם ארבע
איתמר לוין
הכנ"ר, האפוטרופוס הכללי ורשם הירושות יפרסמו בעיתון המזוהה עם נתניהו - שיוצג בעבר בידי השר נאמן - את המודעות הסטטוטוריות, המגיעות לעיתים לעמודים שלמים    משרד המשפטים: ההצעה של ישראל היום הייתה הכדאית ביותר
אלעזר לוין
התאוששות במכירת דירות, אך הפעילות לא חזרה לתקופת השיא    מוכרים כ-3,000 דירות בחודש    המחירים יציבים - התייקרות של 0.7% בשנה
גיא קצוביץ'
במועד האחרון להצבעה על הסדר החוב שהציגה החברה לבעלי האג"ח, הגישה אמפל בקשה לצ'אפטר 11 בארה"ב    הבקשה המעניקה הגנה זמנית מתביעות בעלי האג"ח כלפיה    "הצעד לטובת בעלי המניות ועבור ארגון מחדש של החוב"
אלעזר לוין
המנכ"ל ששמרה על רווחיות החברה פורשת, כנראה לעסקים פרטיים    המהנדס הראשי יבוא במקומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il