X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נמצאו 687 שרידים של נעדרים, ועדיין מחפשים כשבע מאות התקציב השנתי של פיקוד הנעדרים האמריקני כחמישה-עשר מיליוני דולר - כולל חיפושים בשטח שיתוף פעולה עם ויטנאם, שמקווה למצוא את מאות אלפי נעדריה מהמלחמה
▪  ▪  ▪
מאיצים את החיפושים [צילום: AP]

פיתוח מואץ, קרקע חומצית מאוד, שמאכלת כל דבר, טורפי נבלות והזדקנות החיילים המשוחררים פועלים נגד המחפשים את מאות הנעדרים האמריקניים ממלחמת ויטנאם.
1,971 נעדרים ממלחמת ויטנאם רשומים בפיקוד הנעדרים האמריקני (JPAC), המשותף לכל הזרועות של השירותים המזוינים.מאז נמצאו 687, והובאו למנוחה בארצות-הברית. פיקוד הנעדרים איבד כל תקווה למצוא את שרידיהם של 586; והוא מחפש אחרי שרידיהם של כשבע מאות.
מה שהיו פעם שדות קרב ומחנות צבא אמריקניים כוסו בארבעים השנה האחרונות על-ידי ג'ונגל, שמעלים את ההוכחות האחרונות לנעדרים האמריקניים. והממצאים - שרידי מתכת, שברי עצמות ורקמות אדם - נכתשו מאוד בהפצצות הכבדות, שהיו אופייניות למלחמה, למרות זאת, סבורים אנשי פיקוד הנעדרים, שבקרוב יסיימו את החיפושים באתרים, שסומנו באמצעות עדויות של "עדי ראייה" מקומיים, מבוגרים, שחלקם עיסוקם בביזת מתכות, שהותירה המלחמה. חלקם חיילים לשעבר, שמכירים את הזירות.
בשנה האחרונה כל אתר שבדקו האמריקנים, באישור ממשלת ויטנאם, היה בסכנת הרס עקב הפיתוח המואץ בוויטנאם. את הבדיקה עושים, בעיקר, צוותי חיפוש מקומיים מאז חידוש היחסים בין שתי המדינות בשנת 1995.
הממצאים נעלמים, והשאירים ממשיכים לצפות לבשורה מפיקוד הנעדרים. כשנמצאים שרידים, הם מוכנסים לארון, מכוסה בדגל אמריקני, ומוטסים לזיהוי במעבדות פיקוד הנעדרים בהוואי. אם נוצר זיהוי חיובי, השרידים יובאו לקבורה במקום שתבחר המשפחה.
לדברי פיקוד הנעדרים, הם משתדלים לסיים את התהליך כל עוד קרובים ישירים של הנעדר חיים עמנו. רוב ההורים כבר נפטרו, ונותרו אחים ואחיות, שמחכים לבשורה.
לויטנאם עצמה יש כמיליון נעדרים, ומהם כשלוש מאות אלפי חיילים של ויטנאם הצפונית, והיא מקווה, שארצות-הברית מסייע לה למצוא את שרידיהם.
עלות החיפושים אחר הנעדרים האמריקניים ממלחמת ויטנאם - כחמישה-עשר מיליוני דולר בשנה. הגדלת התקציב השנה אפשרה להאיץ מאוד את החיפושים. ארגוני החיילים המשוחררים תובעים להמשיך את החיפושים במרץ ללא התחשבות בעלותם.

תאריך:  04/09/2012   |   עודכן:  04/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזמן אוזל למחפשי הנעדרים ממלחמת ויטנאם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון: קיימת חשיבות בשמירת החיסיון, כך ששירות המבחן יוכל להתייעץ באופן חופשי עם מומחים; לנאשם ולקצין המבחן אין יחסי מטפל-מטופל המחילים את חוק זכויות החולה
איתמר לוין
העליון: לפני כניסתו לכלא הצהיר האסיר שהוא נשוי לאשתו החוקית; ספקות ניכרים בשאלה האם האישה איתה ביקש להתייחד היא ידועתו בציבור או רק "ידידה"
אביתר בן-צדף
לאחר שתי תאונות, שאירעו הקיץ    באחת מהן נספו שני ימאים    גם הנגד הראשי של הטייסת הודח
איתמר לוין
קובע לראשונה שכאשר הורה העובד בביתו מסיע את ילדיו למקומות לימודיהם ונפצע בתאונת דרכים בדרכו חזרה לביתו - מדובר בתאונת עבודה המזכה בפיצוי מהביטוח הלאומי
יפעת גדות
התרופה החדשה מעניקה תקווה חדשה לחולים שעד כה לא היה עבורם מענה טיפולי    הטיפול החדש קיבל את אישור הסוכנות האירופית להערכת תרופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il