X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביטחו חולה שטס ארבעה ימים לאחר צינתור עוד מבוטחים: חולי לב, בעלי קוצבי לב, חולי ריאות וטרשת נפוצה, נכים, חולי המופיליה וזקוקים לדיאליזה
▪  ▪  ▪
ביטוח לטיסה ארבעה ימים אחרי צינתור [צילום: AP]

סוכנות הביטוח דיוויד-שילד, בבעלות אלון קצף, ביטחה בששת החודשים האחרונים בביטוח נסיעות לחו"ל מסוג פספורטקארד לנסיעות לחו"ל, מאות חולים קשים. כך גילה היום (ד', 5.9.12) מנכ"ל החברה, אייל זינגר.
הפוליסה היא של חברת הפניקס. לדבריו, מדובר בחולים שהתקשו לרכוש ביטוח נסיעות בחברות ביטוח אחרות. זינגר דיבר בכינוס בנושאי ביטוח, שנערך ברמת גן מטעם מכללת "עדיף".
"החברה, שהחלה לפעול לפני כשנה, ביטחה בחודשים האחרונים יותר מ-200 חולי לב, כולל חולים לאחר ניתוח לב פתוח וחולים על קוצב לב. בין היתר, ביטחנו אדם שטס לחו"ל ארבעה ימים לאחר שעבר צינתור. מכרנו ביטוח נסיעות גם ל-140 נכים עם נכות של יותר מ-80%. ביטחנו 120 חולי ריאות, שנזקקו לבלוני חמצן צמודים בעת הטיסות הלוך-ושוב. כן ביטחנו 55 חולים הזקוקים לדיאליזה, 24 חולי טרשת נפוצה, 22 חולי שחמת כבד ו-19 חולי המופיליה. הכלל שלנו: אנחנו מבטחים כל מי שמביא מכתב מרופא, המתיר לו לטוס לחו"ל".
עוד אמר זינגר, כי פוליסת פספורטקארד משווקת רק באמצעות 853 סוכני ביטוח העובדים עם החברה, ולא באמצעות כל חברת או גוף אחר. הפוליסה מאפשרת למבוטח להתקשר, כמעט בכל מקום בעולם, עם רופא או בית חולים שיטפלו בו; הוא משלם באמצעות כרטיס דמוי כרטיס אשראי. במקרה של אובדן מזוודה, מקבל המבוטח פיצוי מיידי של 150 דולר במזומן, בנוסף לפיצוי על הרכוש שאבד.
החברה המתחרה, כלל בריאות, פיתחה באחרונה מערכת בשם כלל גלובל, המאפשרת לכל ישראלי הנמצא בחו"ל - יש 700 אלף כאלו - לקבל טיפול רפואי מרופא ובעלי מקצועות רפואיים אחרים, דוברי עברית, במדינה ובעיר שבה הוא נמצא. סגן מנכ"ל החברה, גבי נקלבי, הציג את החברה ופעילותה בכינוס "עדיף".
רק ל-10% יש ביטוח שיניים
ביטוח רפואי בייחוד אחר הוא בתחום השיניים. ד"ר רפי פישר מקבוצת יתד סקר את שיטות הביטוח השונות בתחום זה בישראל, המופעל באמצעות שבע חברות. להערכתו, רק ל-10% מאזרחי ישראל יש ביטוח שיניים, לעומת 52% בארה"ב. בישראל פעילים, להערכתו, כ-6,000 רופאי שיניים. הוא אמר כי ביטוח זה בישראל איננו "מתרומם", כנראה בגלל הפרמיות הגבוהות. הוא מציע להפעיל פוליסה משותפת של ביטוח שיניים יחד עם ביטוח רפואי רגיל, כדי להגביר את השיווק.

תאריך:  05/09/2012   |   עודכן:  06/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פספורטקארד: ביטוח נסיעות למאות חולים קשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עו"ד פטמן: זה לא כתב אישום; זו תזה שאנשים הולכים עליה באש ובמים, בלי לשים לב לעובדות    טוען: כתב האישום בפרשת טלנסקי בא למרות שהוא עצמו אמר שחלקה היה שולי
עופר וולפסון
יו"ר ועדת הכספים בכנס פורום CFO: "נוצר מצב שבו אנשים מתחילים להתאהב בעצמם ולייצר רגולציה כדי שלא יגידו שהם אינם עושים את מלאכתם. אנחנו מקבלים עודף רגולציה על חברות ציבוריות ומפעלים העושים את עבודתם ותורמים להעצמת המשק והכלכלה"
איציק וולף
השר תומס היילמאן הבהיר כי מילת תינוקות מטעמים דתיים אינה פשע    בכך הפך את ברלין למדינה הראשונה מתוך 16 המדינות המרכיבות את הפדרציה הגרמנית שמתירה באופן רשמי את המילה
עופר וולפסון
עוד נקבע: תוארך תקופת הזיכיון מ 20 ל-30 שנה ותוסדר הבעלות במיזם כך שיהיה בבעלות המשקיעים    המטרה: לא לאפשר לפרויקט שסבל ממכשולים רבים להיכשל
אסף אקרמן
מאמן מכבי חיפה נחת: "מתרגש. ההגעה שלי זה צעד ראשון בתהליך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il