X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחיר המינימום - 72 מיליון שקל הערכות בעיתון: הקרקע במתחם שווה 250-200 מיליון שקל - בהתבסס על כך שתאושר הגדלה של מאות אחוזי באישורי הבנייה במתחם
▪  ▪  ▪
בית מעריב [צילום: איתמר לוין]

עיתון מעריב הוציא היום הזמנה לרכישת הקרקע שבבעלותו בבת ים, עליה מוצב כיום בית הדפוס של העיתון. כחלק מההסכם, בעיתון יתנו את הרכישה בהשכרת הקרקע והמבנים לתקופה קצרה למעריב.
עיתון מעריב, שנקלע למצוקה תזרימית קשה בשבועות האחרונים, נאלץ למכור את בית הדפוס כדי לממן את פעילותו. בעיתון גם מתכוונים לעבור למודל שישים דגש על הפעילות הדיגיטלית, ותופסק הפצת העיתון בימי חול. כחלק מכך, בעיתון מתכוונים להפסיק את פעילות בית הדפוס. עובדי הדפוס וההפצה מקיימים מגעים עם ההנהלה ומתכוונים להיאבק בכוונה לפטרם.
בעיתון שוקלים להעביר את פעילות הדפוס וההפצה לידי גורם אחר שפעיל בשוק. בין השאר, העיתון פנה לממונה על ההגבלים העסקיים בבקשה לאשר לו לקיים שיתוף פעולה בתחום הדפוס עם המתחרה ידיעות אחרונות. העיתון גם קיים שיחות עם ראשי הארץ בנוגע לשיתופי פעולה שונים.
מחיר המינימום שאותו דורשת מעריב עבור הקרקע הוא 72 מיליון שקל - כך דיווח העיתון היום. עם זאת, ההערכות בעיתון הן כי הקרקע שווה 250-200 מיליון שקל, בהתבסס על כך שתאושר הגדלה של מאות אחוזי באישורי הבנייה במתחם.
למבנה בית הדפוס שני סוגי רוכשים פוטנציאלים: הראשון הוא רוכש אשר יבקש לשמר את אופי המקום כבית דפוס, ולאחרונה סומן מו"ל "ישראל היום" שלדון אדלסון כמי שעשוי לבצע מהלך שכזה. בנוסף לכך, לאזור שווי לא מבוטל גם עבור רוכשים שייעדו את הקרקע לצרכים אחרים, על-רקע זכויות הבנייה הרחבות שמעניקה תוכנית בניין העיר שבמקום.
שטח החלקה בה שוכן מבנה בית הדפוס ברחוב העמל באזור התעשיה של בת ים הוא 18 דונם, וייעוד השטח הוא "אזור עסקים ובידור". זכויות הבנייה מאושרות מתוקף תוכנית בי/400 ועומדות על 300%, כלומר על כ-54 אלף מ"ר בנוי, אולם במטרה לתמרץ יזמים לחדש את פני אזור התעשיה, פותחת העירייה אפשרות להגשת תוכניות של עד 85 אלף מ"ר, מתוכם עד 75% לטובת מסחר ומשרדים, ו-25% למגורים.
מזה תקופה, בעיריית בת ים מקדמים את אזור התעשיה, הממותג בשם "Up" כיעד פוטנציאלי להשקעה, והאזור עובר בימים אלה שינוי חזיתי ותכנוני. בעירייה מדגישים כי האזור ממוקם בסמיכות לציר איילון ולתחנת רכבת ישראל, וכן לקו האדום של הרכבת הקלה. לאחרונה ציין מנכ"ל העירייה , עו"ד ארז פודמסקי שקד, כי יתרונותיו המובהקים של אזור העסקים בבת ים, הופכים אותו ליעד נכון עבור גופים רבים המבקשים להעתיק את מיקומם.

פורסם במקור: אתר דה-מרקר
תאריך:  06/09/2012   |   עודכן:  06/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי-אור אברבוך
שלמה בן-צבי ניהל לאחרונה מו"מ עם נוחי דנקנר לרכישת העיתון    על-פי המו"מ, בן-צבי לא יקנה את החובות של מעריב אלא רק את נכסיו ובראשם שם המותג    מעריב הציע למכירה את בית הדפוס ב-72 מיליון שקל ודחה תשלומי שכר
איתמר לוין
המדינה תשלם סכום זה לאביו של עומר אבו ג'ריבאן, שמת לאחר ששני שוטרים הפקירו אותו בצד הכביש בעקבות שחרורו מבית החולים לאחר שנפצע בתאונה
איתמר לוין
הוועדה המליצה על מהפך בטיפול בילדים לאחר פרידת הוריהם ובמרכזו: ביטול חזקת הגיל הרך שהעניקה עדיפות לאימהות    גם עקרונות אמנת האו"ם לזכויות הילד יעוגנו בחקיקה
איתמר לוין
השופטת חיות: אנחנו מבינים את הדאגה לתקינות ההליך, אך הקולב עליו תלתה המדינה את בקשתה למניעת השידור אינו חזק די הצורך
רועי גלדסטון
אחרי צירוף ג'ומיין ג'ונס, עוד שחקן בעל רקורד עשיר הגיע לקבוצה מהשרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il