X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודיעה הערב למנכ"ל פלאפון כי למעלה משליש מהעובדים הצטרפו לארגון ועל כן, ההסתדרות הינה ארגון עובדים יציג בחברה מדובר בתקדים בענף, שכן זו הפעם הראשונה שההסתדרות הופכת לארגון יציג בחברת סלולר
▪  ▪  ▪
בהנהלת פלאפון ייאלצו להתחשב כעת גם בוועד היציג [צילום: איתמר לוין]

היסטוריה בענף הסלולר. ההסתדרות הודיעה (יום ג', 11.9.12) למנכ"ל חברת פלאפון, גיל שרון, כי למעלה משליש מעובדי החברה הצטרפו לארגון וכי כעת ההסתדרות הינה ארגון העובדים היציג של עובדי החברה.
במכתב שהעבירה הערב מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, חניטל סויסה, מבקשת ההסתדרות מהחברה להכנס להליך של הדברות ומו"מ להסכם קיבוצי במטרה להגן על זכויות העובדים בחברה. ההסתדרות הודיעה כי היא מקווה שהחברה תשתף פעולה.
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר הערב: "אני שמח שוועד הפעולה של עובדי חברת פלאפון, שפנה לפני מספר חודשים להסתדרות, הצליח יחד איתנו לארגן את העובדים. אין ספק שההתארגנות תביא לכך שהעובדים יוכלו להתמודד טוב יותר בכל הקשור להגנה על זכויותיהם."
יו"ר ועד הפעולה של עובדי פלאפון, ברק לוי, קרא הערב לכל עובדי פלאפון להמשיך ולהצטרף להתארגנות: "אני חושב שהבשורה היום על הצלחת ההתארגנות היא בשורה גדולה לעובדי פלאפון לשנה החדשה. אני מקווה שההנהלה תלך איתנו יד ביד כדי שנוכל מצד אחד לשמור על זכויות העובדים ומצד שני להמשיך לשמור על פלאפון כחברה טובה ומובילה בשוק הסלולרי. אני קורא לכל עובדי פלאפון שעדיין לא הצטרפו להמשיך ולהצטרף להתארגנות"
ניסו לסכל
כזכור, לפני כשבועיים החלו עובדי פלאפון להתאגד בהסתדרות. לאחר הצטרפותם של מאות מעובדי החברה הגישה ההסתדרות בקשה לצו מניעה לבית הדין האזורי לעבודה. ההסתדרות טענה כי החברה מנסה להניא את העובדים מלהצטרף להסתדרות ואף מחתימה אותם, באמצעות מנהליה, על טפסי ביטול חברות בהסתדרות, דבר שנחשב ללא חוקי. בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קבע כי פעולות החברה בהחתמת טפסי ביטול הייתה לא חוקית ואף הורה לה להפסיק ולפנות אל העובדים באמצעות מסרים שליליים על ההתארגנות. ההסתדרות אף הגישה בסוף השבוע שעבר בקשה נוספת לבית הדין בטענה כי חברת פלאפון מבזה את הצו שניתן נגדה וממשיכה לנסות לסכל את ההתארגנות. דיון בעניין זה יתקיים באמצע חודש אוקטובר.
בהסתדרות קוראים לחברה להכיר בהתארגנות ומקווים כי החברה תשתף פעולה על מנת שניתן יהיה לשמור על זכויות העובדים מחד, ועל איכותה של החברה, מאידך.

תאריך:  11/09/2012   |   עודכן:  11/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר  עופר עיני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות הפכה לארגון היציג בחברת פלאפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יו"ר החברה הכלכלית מגלה, שהוא מוכר בעיקר נדל"ן בחוץ לארץ    המחאה החברתית: "בדיחה שלא יצא ממנה כלום"    "עברתי משברים פיננסיים לא ידועים"
איתמר לוין
כותב ליועצים המשפטיים, בעקבות הביקורת עליהם מצד נתניהו ושרי הימין: הגשמת מדיניותם של נושאי המשרה הנבחרים והבטחת הביצוע במסגרת החוק והמינהל התקין - בלתי ניתנים להפרדה
איציק וולף
שר ההגנה האמריקני דוחה בראיון טלוויזיה את טענות ישראל לצורך הדחוף של התקיפה באירן    "מדובר בשנה או קצת יותר משנה מרגע החלטה אירנית ועד שנצטרך לעשות את הפעולות הנכונות"
אסף אקרמן
מאמן מכבי אשדוד פותח עונה עם סגל חדש לחלוטין: "נשמור על הרוח"
עופר וולפסון
קרוב ל-10 טיסות שהיו אמורות לצאת מישראל עוכבו, אך בהמשך יצאו כסדרן    7 טיסות עדיין מעוכבות    טיסות נכנסות נחתו כסדרן    האוצר: "השבתת השדה בלי עילה ממשית היא חסרת אחריות לחלוטין ונועדה להמשיך במסע לחץ בלתי לגיטימי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il