X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי מניות לשעבר במלון מג'יק באילת טענו לגזל רכושם - אך הסתירו מבית המשפט שרוב טענותיהם כבר נדחו בפסק דין קודם ביהמ"ש מותח ביקורת קשה על טענות הקונספירציה שהעלו
▪  ▪  ▪
מלון מג'יק. הסכם ניהול [צילום: אתר המלון]

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, חאלד כבוב, דחה (4.9.12) בקשה לתביעה נגזרת נגד רשות מלונות פתאל ובעליה, דוד פתאל, שהגישו מי שהיו בעלי מניות במלון מג'יק סאנרייז של הרשת באילת.
יצחק דיין וחברות שבבעלותו הם בעלי המניות בחברות אילונית וסאנרייז, שחתמו על הסכם עם קיבוץ אילות להקמת המלון על קרקע שבבעלותו. הם טענו, כי בנק דיסקונט - אשר מימן את בניית המלון - כפה עליהם את חברת פתאל כמנהלת המלון, וכי במשך עשר השנים בהן ניהלה אותו פתאל, היא עשתה כל שלאל ידה לפגוע בזכויותיהם ולהבריח מהם את הכנסות המלון. עוד נטען, כי פתאל הפרה שוב ושוב את הסכם הניהול ולא עדכנה את אילונית וסאנרייז במתרחש במלון.
עוד טען דיין, כי פתאל, אילות ודיסקונט קשרו קנוניה להציג את אילונית כחדלת פרעון על-ידי דרדורה למצב של כינוס נכסים, ואילונית אכן הועברה לניהול מיוחד. בשנת 2009 נחתם הסכם לפיו פתאל תחזיק ותנהל את המלון במשך חמש שנים תמורת תשלום של 6.3 מיליון שקל לשנה לאילונית. לאור כל אלו טען דיין, כי רשת פתאל גזלה ממנו את רכושו.
כבוב קבע, כי קיימים השתק פלוגתא והשתק עילה המונעים מדיין להעלות את רוב טענותיו, שכן הן כבר נדונו ונדחו בידי השופטת דניה קרת-מאיר בסיומו של הליך בן עשר שנים שניהל מול בנק דיסקונט. עוד הוא אומר, כי חברה הנמצאת בכינוס נכסים אינה יכולה להגיש תביעה נגזרת, דיין לא עמד בתנאים נוספים הדרושים לאישור תביעה כזו והוא נהג בחוסר תום לב כאשר הסתיר מבית המשפט את פסק דינה של קרת-מאיר.
לבסוף מתייחס כבוב לטענת הקונספירציה שהעלה דיין: "לטענות אלו לא נמצא בדל של ראיה או בסיס והדבר חמור מאוד בעיני. בהטלת האשמות בעלות גוון פלילי שכזה, לא די בהפרחת טענות כלליות וסתמיות שחסרות אחיזה במציאות. טוב היה לו היו המבקשים שוקלים היטב בדבר העלאת טענות מהסוג הזה - מבלי היכולת לגבות אותן בראיות מוצדקות".
למרות ביקורתו הקשה על התנהלותו של דיין, הסתפק דיין בחיובו בהוצאות בסך 22,500 שקל. את דיין ייצגו עוה"ד סופי פינצ'בסקי ותומר יוסף, את פתאל ייצגו עוה"ד בני ברץ וענת סובל, ואת בנק דיסקונט - עוה"ד יריב שלום ועומר מאירי.

תאריך:  13/09/2012   |   עודכן:  13/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחתה בקשה לתביעה נגזרת נגד רשת פתאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשלב זה נפתח לתנועה רק הקטע הראשון של דרך 22, שאורכו כ-8 ק"מ    בכביש החוף נפתחו הבוקר השוליים הימניים בחלק מהדרך ובחלק מהשעות
יפעת גדות
לפעמים, ברגע שעוברים לדירה המשותפת, גם זוגות לא מאושרים נוטים להישאר יחד בגלל שאינם מעוניינים לפרום את הקשר, לחלק את הרכוש המשותף וכולי
איציק וולף
יומיים לאחר המתקפה על הקונסוליה האמריקנית בבנגזי שבה נרצח השגריר האמריקני בלוב, מעריכים בוושינגטון כי מדובר במתקפה מכוונת ולא בהתפרצות זעם ספונטית בעקבות הסרט "תמימות המוסלמים"
אלעזר לוין
מהנדס עיריית רמת גן חושף את המדיניות הליברלית של העירייה בתמ"א 38    מאשרים בניית דירות רבות, וכן גם בניית ממ"דים    "אנחנו דורשים לתקן את החוק ולהתיר בניית דירות ללא הגבלה"
עידן יוסף
השעיה, הורדה בדרגה וקנסות לחברי ועד נוספים    חברי הוועד יבקשו עיכוב ביצוע ויטענו לחוסר מידתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il