X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה אדיר הורה לעובד סודני באילת לעלות לרכב משטרתי, הסיע אותו אל מחוץ לעיר, תקף אותו וגנב ממנו 700 שקל שותפו לסיור זוכה מחמת הספק
▪  ▪  ▪
גנב והיכה עובד זר [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
ליקויים בסיכומי מח"ש
בפיו של השופט אליהו ביתן ביקורת כלפי עו"ד הדר צור ממח"ש: "אני מוצא לנכון לציין, בצער, כי בסיכומי התביעה המתייחסים לנאשם 2, כלולות לא מעט טענות שאינן מבוססות ובמספר מקומות, אמירות בעלמא שאינן מגובות בראיות מספיקות, מוצגות כעובדות". הוא מציג מספר דוגמאות ומסכם: "אין מקום לאי דיוקים ברמה כזו בסיכומים בכלל, ובפרט מצד התביעה".

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אליהו ביתן, הרשיע (יום ד', 12.9.12) את משה אדיר בחטיפה, גניבה, תקיפה ושימוש לרעה בכוח המשרה בשל עבירות שביצע בהיותו שוטר מג"ב באילת נגד עובד זר מסודן. עמיתו אלדן מימוני זוכה מחמת הספק.
בספטמבר 2009 היו אדיר ומימוני בסיור ברחוב חטיבת הנגב, והורו לסאדיק אדם אנור - סודני שעבד במלון מרידיאן - להזדהות בפניהם, ונטלו את אשרת השהייה שהציג בפניהם. הם הורו לו לעלות לרכב המשטרתי ונסעו אל מבנה נטוש במקום מבודד בהרי אילת, שם לקח ממנו אדיר 700 שקל ולאחר מכן היכה אותו. השניים עזבו את המקום והותירו את אנור חבול ושרוע על הקרקע.
ביתן קובע, כי גירסתו של אנור הייתה "עקבית והגיונית, היא משתלבת בהתרחשויות ונתמכת בראיות שאינן שנויות במחלוקת ובעדויותיהם של עדים שאינם נוגעים בדבר, שאיש לא חלק על אמינות גרסתם". לעומת זאת, גירסתו של אדיר שקרית, ואין לקבל את טענתו לפיה חשד שאנור מעורב בעבירות ביטחון או סמים. עם זאת קבע ביתן, כי נותר עדיין ספק בדבר מודעותו של מימוני לכוונותיו של אדיר - שהיה מפקד הסיור - ולמידת שיתוף הפעולה שלו עימו.
לגבי עבירת החטיפה אומר ביתן: "כשהנאשמים לבשו מדי משטרה, נסעו ברכב משטרתי כשברשותם נשק, שהוראת הנאשם 1 [אדיר] למתלונן לעלות לרכב, נחזתה בעיניו, בצדק, כהוראה חוקית שאין לו ברירה אלא לקיימה. ומשהיא לא הייתה כזו, יש לקבוע שהיא הייתה בבחינת תרמית שהניעה את המתלונן ללכת מהמקום בו היה.
"אין פירוש הדבר שכל אימת ששוטר מעכב אזרח או עוצר אותו שלא כדין והדבר כרוך בהליכת האזרח מהמקום בו היה, כי אז השוטר מבצע עבירת חטיפה. הדבר תלוי בנסיבות כל מקרה. כאן, משנקבע כי הנאשם 1 הורה למתלונן לעלות לרכב המשטרתי ללא הצדקה ומתוך כוונה לגנוב את רכושו והוא הסיע אותו כברת דרך ארוכה יחסית, למקום מבודד, בשעת חושך, תוך שלילת חירותו, התמלא היסוד העובדתי של עבירת החטיפה".

תאריך:  13/09/2012   |   עודכן:  13/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוטר מג"ב חטף עובד זר וגנב את כספו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
להוריד בדרגה... ל"ת
עונש..  |  13/09/12 15:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בעלי מניות לשעבר במלון מג'יק באילת טענו לגזל רכושם - אך הסתירו מבית המשפט שרוב טענותיהם כבר נדחו בפסק דין קודם    ביהמ"ש מותח ביקורת קשה על טענות הקונספירציה שהעלו
עידן יוסף
בשלב זה נפתח לתנועה רק הקטע הראשון של דרך 22, שאורכו כ-8 ק"מ    בכביש החוף נפתחו הבוקר השוליים הימניים בחלק מהדרך ובחלק מהשעות
יפעת גדות
לפעמים, ברגע שעוברים לדירה המשותפת, גם זוגות לא מאושרים נוטים להישאר יחד בגלל שאינם מעוניינים לפרום את הקשר, לחלק את הרכוש המשותף וכולי
איציק וולף
יומיים לאחר המתקפה על הקונסוליה האמריקנית בבנגזי שבה נרצח השגריר האמריקני בלוב, מעריכים בוושינגטון כי מדובר במתקפה מכוונת ולא בהתפרצות זעם ספונטית בעקבות הסרט "תמימות המוסלמים"
אלעזר לוין
מהנדס עיריית רמת גן חושף את המדיניות הליברלית של העירייה בתמ"א 38    מאשרים בניית דירות רבות, וכן גם בניית ממ"דים    "אנחנו דורשים לתקן את החוק ולהתיר בניית דירות ללא הגבלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il