X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנהלת מעריב הזמינה ניידות משטרה וחברת אבטחה שתחסום את הכניסה לחדר ההנהלה עובדת: "במקום להביא משטרות שיאיימו על עובדים שומרי חוק, צריך להביא את משטרת ישראל לחקור את היעלמות כספי הפנסיה והפיצויים שלנו"
▪  ▪  ▪
ניידות המשטרה ליד בית מעריב

הנהלת מעריב הזמינה ניידות משטרה וחברת אבטחה שתחסום את הכניסה לחדר ההנהלה, לקראת אסיפת החירום של העובדים שמתקיימת ברגעים אלה.
"במקום להביא משטרות שיאיימו על אנשים עובדים ושומרי חוק, שמאכילים כמה אלפי ילדים, צריך להביא את משטרת ישראל לחקור את היעלמות כספי הפנסיה והפיצויים שלנו. זה ביזיון", אמרה לפני זמן קצר עובדת מעריב ל"גלובס".
בשעה זאת מתכנסים העובדים לאסיפת חירום, שבה ידונו בצעדיהם הקרובים בעקבות אירועי הימים האחרונים והחתימה הקרבה בין מו"ל "מקור ראשון" שלמה בן-צבי ואי.די.בי על מכירת מעריב.
"היוצרות התהפכו. במקום להעמיד שומרים על הכסף של 'מעריב' שנזל מהחלונות, מעמידים עכשיו ביריונים בכניסה לחדרי ההנהלה. זאת חוצפה של ההנהלה. עוד רגע יבשרו לנו שהבעלות על העיתון הועברה, ואיתה גם החלומות שלנו להמשיך להתפרנס בכבוד. בין 1,600 ל-2,000 עובדים הולכים להיזרק לרחוב", הוסיפה העובדת.
"יש פה המון אנשים מיואשים, אבל אף אחד לא נראה אלים", אומר עובד אחר בעיתון. "זאת תחושה מוזרה מאוד שהנהלה הביאה נגדנו ביריונים שחוסמים את הכניסות בבניין. אפשר לחשוב שאנחנו טרוריסטים".
בשעה זאת מתחילה אסיפת החירום של העובדים, לאחר שאמש (ג') התקיימה פגישה בין בעלי מעריב, יו"ר אי.די.בי נוחי דנקנר, לנציגי העובדים ונציגי ההסתדרות, ובהם יו"ר ההסתדרות, עופר עיני.
מוועד העובדים נמסר: "מעולם לא היה כזה כוח שיטור בעיתון בישראל ובאף מקום עבודה. צר לנו כי הנהלת 'מעריב' בוחרת בשעה קשה זו לפעול בצורה כה נוקשה וחסרת רגישות".

תאריך:  19/09/2012   |   עודכן:  19/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניידות משטרה חוסמות הגישה להנהלת מעריב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בעקבות תוצאות חיוביות בניסוי הקליני שערכה ביפן, חברת גיוון אימג'ינג הגישה בקשה לאישור קפסולת המצלמה שלה, ה-PillCam Colon 2 שלה לשיווק במדינה    החברה צפויה להיפגש עם ה-FDA בשבועות הקרובים, כדי לבחון את אופן ההגשה של הבקשה לשיווק גם בארה"ב
איתמר לוין
ההלכה בת ה-30 לפיה קיימת למעשה חובה לאמץ הסדרי טיעון, היא העומדת ביסודם של עונשים מגוחכים ושערורייתיים כמו זה שהוטל על מרק פטריק    גרוניס החליט ללכת על בטוח ולא לנצל את ההזדמנות כדי להכניס את השנוי המתחייב
איתמר לוין
בג"ץ קובע: לא ניתן להתערב בפסק דין חלוט    המשמעות: עונשו של מרק פטריק - אשר דרס את גרינשפן והותיר אותה משותקת לצמיתות - יישאר 600 שעות של"צ וקנס של 1,000 שקל
איתמר לוין
יצחק בלסקי הוריד בצורה מלאכותית את שער מניית יונידרס בשנת 2001, וכעבור שנתיים ביצע עסקות מדומות כדי למנוע את השעיית המניה מהמסחר
איתמר לוין
ביהמ"ש: התנהלותו הכספית של בית-און, מבכירי עורכי הדין בתחום הפירוקים והכינוסים, בשני פרויקטים הייתה "בעייתית עד מאוד"    רו"ח ברלב קבע: בית-און נטל שכר טירחה בלי אישור ובלי חשבונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il