X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
86% מהמתלוננים: ישראלים רבות מהתלונות הגיעו ממורי דרך המבקשים להתריע על מפגעים
▪  ▪  ▪
מתלוננים על התור לאוכל במלון [צילום: AP]

במהלך שנת 2012 (ינואר-אוגוסט) התקבלו במשרד התיירות 571 תלונות על שירותי תיירות בארץ. מתוכן, 493 (86.5%) תלונות ממטיילים ישראלים, ו-78 (13.5%) הגיעו מתיירים נכנסים - כך עולה מנתונים שמציג היום (א', 23.9.12) משרד התיירות.
מספר התלונות הגבוה ביותר בשמונת החודשים הראשונים של 2012 היה על בתי מלון - 197 תלונות. יצוין כי חלק מצומצם מהתלונות היו נגד מלונות בהם התארחו ישראלים בחו"ל. בין התלונות שהתקבלו בתחום זה: שירות לא הולם את המובטח, רעש והמתנה ארוכה בתור לחדר האוכל.
149 תלונות עסקו בטענות לשירות לקוי של סוכני נסיעות, 42 תלונות היו לגבי אתרי תיירות ו-13 תלונות היו בנושא הבידוק הביטחוני בכניסה לישראל. רבות מהתלונות הגיעו ממורי דרך המבקשים להתריע על מפגעים כמו רמת ניקיון, תורים, מחסור באזורים מוצלים ואיכות השירות הניתן למטיילים באתרים אלה.
נתונים דומים בתלונות ל-2011
נתונים דומים ניתן לראות גם בתלונות שהתקבלו במשרד בשנת 2011 - אז הגיעו סה"כ 743 תלונות, מתוכן 654 (88%) הגיעו ממטיילים ישראלים ו-89 תלונות (12%) היו של תיירים נכנסים. גם ב-2011 מספר התלונות הגבוה ביותר היה על בתי מלון ועמד על 223 תלונות. 194 מהתלונות עסקו ב-2011 בשירות לקוי מצד סוכני הנסיעות. 62 תלונות עסקו באתרי תיירות ו-28 תלונות היו בנושא הבידוק הביטחוני בכניסה לישראל. 12 תלונות בלבד עסקו בנהגי מוניות. כמו-כן, התקבלו גם שני מכתבי תודה, על אירוח בבתי מלון.
כמות התלונות בשנת 2011 שווה כמעט לכמות התלונות בשנת 2010. גם בשנה זו מרבית התלונות עסקו בבתי מלון ובסוכני נסיעות. בשנת 2009 התקבל מספר נמוך מעט יותר של תלונות - 659, גם הן ברובן על בתי מלון וסוכני נסיעות.
יצוין כי כמות התלונות הנמוכה ביותר שהתקבלה ב-2011 נגעה למורי דרך (רק 15 תלונות), שהם הגורם היחיד בנבדקים, שמוכשר ומפוקח ישירות על-ידי משרד התיירות. גם שירותי המוניות ושדה התעופה קיבלו אותה כמות נמוכה של תלונות.
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "שביעות רצון התייר מהווה נדבך משמעותי במימוש הפוטנציאל התיירותי של ישראל והגדלת הביקושים אליה. משרד התיירות רואה בשיפור השירותים הניתנים לתייר על-ידי כלל הגורמים בתעשיית התיירות נושא מרכזי. בהתאם לכך, מקיים המשרד מגוון הכשרות, קורסים והשתלמויות לעובדי תעשיית התיירות, מתוך תפיסה כי התיירות אינה עבודה אלא קריירה הדורשת מקצועיות. חוויית התייר תלויה רבות באיכות השירות אותו הוא מקבל וכל תייר מרוצה מהווה שגריר של התיירות בישראל".

תאריך:  23/09/2012   |   עודכן:  23/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוב התלונות השנה: על בתי מלון וסוכנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף, איציק וולף
עדיין לא נקבע האם אי-חבישת הקסדה גרמה למותו של החייל נתנאל יהלומי    הרמטכ"ל: האיום ממצרים לא יופסק גם לאחר שייסגר הגבול
מחלקה ראשונה
חברת דויטשה טלקום מפעילה מאז שנת 2006 מעבדת חדשנות במשותף עם אוניברסיטת בן-גוריון בתחום של אבטחת מחשבים ורשתות תקשורת ותעבורת נתונים
איתמר לוין
"הפרוטוקול של הוועדה המחוזית מינואר 2012 אומר שכל פרויקט הולילנד נבנה בניגוד למדיניות, שיש חוסר משווע בשטחי ציבור ושלא היה צריך לאשר את אחוזי הבנייה"
יפעת גדות
בדיקה שנעשתה על-ידי רויטרס לגבי תהליך ההרשמה בפייסבוק גילתה כי ילד יכול לעבור את מאפייני הסינון של האתר בקלות יחסית
מחלקה ראשונה
אוהד מראני: אנו מאמינים כי הידע הנרחב והנתונים שנצברו בקידוח 'מירה', יסייעו בידינו להשיג תגלית גז מסחרית ב'שרה'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il