X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת הביטוח המובילה חשפה את תשובתה לאיסור על מכירת ביטוח מנהלים עם קיצבה מובטחת הפתרון של מגדל: המבוטח יפקיד סכום חד-פעמי, ויקבל קיצבה לכל החיים מחכים לאישור המפקח שריג
▪  ▪  ▪
מגדלור לפרישה

מגדל תשווק תוכנית חיסכון חדשה בשם "מגדלור לפרישה", שתבטיח לחוסך קיצבה קבועה לכל החיים. זוהי תשובתה של חברת הביטוח המובילה להפסקת מכירת ביטוחי מנהלים עם קיצבה מובטחת ללא הגבלת זמן. התוכנית נחשפה על-ידי ראשי החברה בשלושה כינוסים שערכה מגדל בימים האחרונים, ובהם השתתפו כ-1,000 סוכני ביטוח חיים. מגדל העבירה את התוכנית למפקח על הביטוח שריג, וממתינה לאישורו.
בתוכנית "מגדלור לפרישה" מפקיד החוסך בחברה סכום חד-פעמי. מגדל מבטיחה לו, שבהגיעו לגיל פרישה – כנראה 67 לגברים, 62 לנשים –יקבל קיצבה חודשית קבועה, לכל ימי חייו. החוסך יוכל גם לבחור תוכניות, שלפיהן יקבל את הקיצבה ל-5, 10, 15 או 20 שנה. ברור, שאם יבחר בקיצבה לזמן מוגבל, יקבל סכום גדול יותר מאשר בקיצבה לכל החיים שאינה מוגבלת בזמן. דמי הניהול יהיו 1.05%, ולדברי החברה, זהו תשלום מופחת לעומת המקובל כיום בחברה.
החוסך יוכל לממן את התשלום החד-פעמי על-ידי פדיון הכספים שצבר בקופת גמל, אם יש לו כאלו.
בנוסף, יוכל החוסך לקבל בכל עת את כספו חזרה, בצירוף רווחים, בתשלום חד-פעמי. כן יוכל לקבל את כל הכסף גם במקרה שיהיה זקוק לאישפוז במוסד סיעודי.
להתגבר על האיסור
המפקח על הביטוח עודד שריג הודיע לפני כחודשיים, כי החל ב-1 בינואר ייאסר על חברות הביטוח למכור פוליסות ביטוח מנהלים חדשות, עם הבטחת קיצבה לכל החיים. המכירה תותר רק למבוטחים בני 55 ויותר.
"מגדלור לפרישה" מיועדת להתגבר על האיסור: זו לא תוכנית ביטוח מנהלים, שבה משלם המבוטח פרמיות חודשיות. חברות הביטוח, ובכללן מגדל, התקשו מאוד לקבל ביטוח משנה בחו"ל על ביטוחי המנהלים, כי שום חברה לא מוכנה לבטח תשלומי קיצבה לתקופה בלתי מוגבלת ובלתי ידועה, עד יומו האחרון של המבוטח.
התוכנית החדשה של מגדל היא לכן לא תוכנית ביטוח אלא תוכנית חיסכון לטווח ארוך. כל הסיכון יהיה כנראה על מגדל. החברה תבטיח קיצבה לכל החיים, אך תעשה חישובים פנימיים לגבי גובה הקיצבה, כדי שלא תפסיד בכל מקרה. מגדל לא מסרה לפי שעה את פרטי התשלומים והחישובים.
האם יהיה ביטוח ריסק?
הסכום שיקבל החוסך ימומן על-ידי ההפקדה החד-פעמית שלו, בצירוף ריבית, הצמדה ורווחי השקעה. לא ברור אם בתוכנית זו יהיה מרכיב כלשהוא של ביטוח, כגון ביטוח ריסק (בו המוטבים מקבלים סכום כסף גדול במקרה של מות המבוטח). עם זאת, הבטיחה מגדל לסוכנים, שתכניס שיפורים בביטוח ריסק, גם אם יימכר בנפרד מתוכנית החיסכון.

לפרטים על התוכנית
תאריך:  23/09/2012   |   עודכן:  24/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגדל: "מגדלור לפרישה" במקום ביטוח מנהלים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
האם שנוי גיל פרישה חובה-ישפיע? ל"ת
"השאלה"  |  5/10/12 22:26
2
אם יש ק.גמל קטנה מגדלור=כלום ל"ת
חבל  |  5/10/12 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
על-פי פרסומים קודמים, הקונה הוא ז'רארד בוקובזה מצרפת    העסקה תצא לפועל רק אם הקונה ירכוש שני בניינים נוספים במתחם נחלת בנימין, בכ-42 מיליון שקל    דמרי ירוויח עד 28 מיליון שקל
עידן יוסף
שר התחבורה הודיע כי הפעם יעמוד משרדו על כך שההסכם שנחתם עם החברה יבוצע    שיפור הליקויים ברכבת הקלה מתחיל, שיפור התדירות – מיום שני
שירלי בר דיין
הברזילאי שכבש ב-0:1 של רמה"ש על הפועל תל אביב: "קיבלתי תמיכה מהמשפחה"
איציק וולף
בעקבות החלטת בית המשפט למינוי נאמנים המחזיקים בסמכויות ההנהלה והדירקטוריון של העיתון    ועד עובדי מעריב: נמשיך להיאבק מול דנקנר ונמרודי עד לקבלת הזכויות
איציק וולף
מפקד כוחות האוויר של משמרות המהפכה מאיים ביציאה למתקפת מנע במקרה שבו תגיע אירן למסקנה שישראל עומדת לתקוף אותה    "ניכנס למלחמה מול ישראל ומול האמריקנים, יכולה לפרוץ מלחמת עולם שלישית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il