X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחירי הדירות בקבוצת הרכישה שיוזמת החברה יהיו כמעט זהים לאלו של חברת צבי לנדאו דירות 5 חדרים - 730-720 אלף שקל "גם עמותות אחרות יקבעו מחירים דומים" 150 נרשמו לרכישת 300 דירות במכרז הגדול בחריש סיור הקבלנים לא חידש
▪  ▪  ▪
ישי מציג את חריש. בזיל הזול [צילום: פלאש 90]

דירות 4 חדרים, 105 מ"ר, שייבנו בעיר החדשה חריש, יעלו בממוצע 670-660 אלף שקל - קובעים נתונים פנימיים של חברת "באמונה", שהגיעו לידי News1. מחירים אלו זהים, כמעט, למחירים שעליהם הודיעה חברת צבי לנדאו. שתי החברות מתמודדות בימים אלו במכרזים לרכישת מגרשים לכ-4,600 דירות בחריש. (News1 9.9.12 - "מחיר דירה בחריש - 725-630 אלף שקל").
"באמונה" שלחה השבוע מכתב לכ-150 משפחות , שכבר נרשמו לרכישת דירות באמצעותה בחריש. במכתב אומרת החברה: "ממגעים עם עמותות חרדיות, שגם הן ישתתפו במכרזים, נראה לנו שגם הן יקבעו מחירים דומים לדירות. נעשה כל מאמץ להוזיל את הדירות, אבל האחריות מחייבת אותנו שלא להבטיח מחירים לא-ריאליים, שאחר כך יביאו לאכזבה ועוגמת נפש".
חברת "באמונה", בבעלות ישראל זעירא, מתכוונת למידע שמסרו לפני כחודש נציגי כמה עמותות, שליפו אפשר יהיה לקנות דירת 3 חדרים בחריש בכ-500-450 אלף שקל. עתה מתברר, שמחיר זה אינו ריאלי, ודירה כזו תעלה 620-570 אלף שקל. "באמונה" מתכננת לבנות גם דירות 3 חדרים, 85 מ"ר, במחיר דומה. היא תבנה גם דירות 5 חדרים, 120 מ"ר, שיעלו, על-פי הערכה, 730-720 אלף שקל. יבנו גם מספר דירות בנות 6 חדרים, 140 מ"ר.
"באמונה", בבעלות ישראל זעירא, מרכיבה שתי קבוצות רכישה, שכל אחת מהן תתמודד במכרז לרכישת מגרש לכ-150 דירות. החברה אומרת, שעד כה נרשמו 150 משפחות.
עוד נמסר, כי לכל דירה בת 3 או 4 חדרים תהיה תב"ע, המאשרת בנית 2-1 חדרים, כך שהדירות יהיו בעתיד בנות 5 חדרים. שיטה זו מבוססת על ההנחה, שחלק גדול מהקונים יהיו זוגות צעירים , שמספר ילדיהם ילך ויגדל. לכל דירה תהיה מרפסת סוכה. התקן הוא 1 חניה לכל דירה, וכן מחסן.
משרד השיכון ערך סיור קבלנים ביום חמישי שעבר (20.9.12). לא נמסר בו מידע חדש, ומטרתו העיקרית של הסיור הייתה להכיר את תנאי השטח ואת המיקום של כל מגרש. המועד האחרון להגשת הצעות הוא השבוע השני של נובמבר.

תאריך:  27/09/2012   |   עודכן:  27/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אחרי כמעט 52 שנה בשידורי הרדיו פורש קריין החדשות הוותיק לגמלאות    "מקווה שאשמע גם קריינים אחרים שהולכים באותה דרך - דיוק"
עופר וולפסון
לאחר התיקון הקרוב בחוק הגנת הצרכן, המכונים יחויבו להציע לצרכנים שתי אפשרויות, אחת של מנוי חודשי ואחת של מנוי שנתי, כאשר סה"כ מחיר המנוי החודשי בשנה לא יעלה על 10% ממחיר המנוי השנתי
עופר וולפסון
בארגון העובדים טוענים כי ההחלטה החשובה של נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, שהתקבלה בהסכמת הנהלת החברה, לפיה חל איסור על החברה להתערב במהלך ההתארגנות, ואפילו לא לנקוט עמדה בעניין, מופרת באופן בוטה
שירלי בר דיין
קשר מכבי ת"א: "לא מסתכלים על הטבלה". ורד ייעדר מספר שבועות
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית נואם בשעה זו בעצרת הכללית של האו"ם    תקף בחריפות את ישראל בטענות על טיהור אתני ובהתקפות טרור מצד מתנחלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il