X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהודעתה לדירקטוריון החברה, ציינה רגינה אונגר, כי היא פורשת על רקע הצורך לחסוך בעלויות השוטפות לאור מצבה הרעוע של החברה תמשיך לכהן עד לחודש ינואר
▪  ▪  ▪
רגינה אונגר [צילום: יח"צ]

רגינה אונגר, המכהנת מזה כשנתיים כמנכ"לית קמן אחזקות וישאל אמלט הודיעה (יום ג', 9.10.12) על כוונתה לפרוש מהחברה. אונגר תישאר בתפקידה במשך שלושת החודשים הקרובים, כדי להשלים בצורה מסודרת את כהונתה בחברה, לרבות המשך תהליך הגעה להסדר בקמן, כך שהיא תפרוש בפועל מהחברה במהלך ינואר 2013.
בהודעתה לדירקטוריון החברה, ציינה אונגר, כי החליטה לפרוש על רקע הצורך לחסוך בעלויות השוטפות לאור מצבה של החברה, וכן על רקע הודעת בעל השליטה על כוונתו לפעול, בכפוף להתקיימות תנאים מסוימים, לרכישת כל ניירות הערך של החברה המוחזקים בידי הציבור, ומחיקתם מהרישום למסחר בבורסה.
רו"ח רגינה אונגר נכנסה לתפקידה כמנכ"ל קבוצת קמן אחזקות בחודש נובמבר 2010, על רקע אי-עמידתה בהחזרי החוב שלה. במהלך כהונתה בתפקיד, אונגר הובילה מהלך של רה-ארגון בחברה, שכלל, בין היתר מספר מימושים ועסקאות להכנסת שותפים אל חברות הקבוצה, ביניהן - מכירת האחזקה בחברת המצברים שנפ, הכנסת שותף אל חברת הסחר מנדלסון, וכן מכירת אחזקות בחברת הדלק האמריקנית אמפייר. במקביל, הובילה אונגר בחודשים האחרונים שורה של מהלכים מול הבנקים המלווים של קמן ומול בעלי איגרות החוב שלה, כדי לקדם תהליך של יישום הסדר חוב בקבוצה.
רגינה אונגר מסרה היום: "למרות המשבר הקשה שפקד את השווקים, פעלנו כל הדרך כדי לשמור ככל שניתן על מקום עבודתם של אלפי העובדים שבקבוצה, וזאת גם אם קיבלנו החלטות קשות למכור שליטה בחברות או להכניס אליהן שותפים שיביאו עימם ידע חדש ומשאבים לצורך מימון הפעילויות השונות. בתקופה האחרונה, החברה ורוני אלרואי פועלים כדי להגיע להסכמה בנוגע להסדר חוב עם נושיה השונים. לאור הכוונה להפוך את החברה לפרטית, מצאתי לנכון להודיע על כוונתי לעזוב את החברה, וזאת לאחר שאשלים תהליכים עסקיים שונים בהם התחלתי, כאשר בכוונתי לסייע ולתרום ככל שאוכל לחברה".

תאריך:  09/10/2012   |   עודכן:  09/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל קמן פורשת מתפקידה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכו בספקים והצילו את
urixo  |  9/10/12 20:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף, איתמר לוין
מנמק את ההחלטה בחוסר היכולת להעביר תקציב אחראי שישמור על ההישגים בתחומי הביטחון והכלכלה    נתניהו מעדיף בחירות באמצע ינואר, יתפשר על סופו של אותו חודש
איציק וולף
מחמוד אחמדינג'אד התייחס בראיון לטלוויזיה לאפשרות למתקפה צבאית נגד אירן    "צריך לומר שהתגובה של אירן לאגרסיביות כלשהי תהיה הרסנית ותגרום לאויבים להתחרט על מעשיהם"
מוטי פשכצקי
המגן כיכב והוסיף גם 2 בישולים. ריקן נפצע ברגל, אך יהיה כשיר לבני יהודה
איציק וולף
שר הביטחון ומפקד חיל האוויר ביקרו בבסיס חיל האוויר בצפון, שם יושבים חיילי היחידה לבקרה אווירית    "בשם ממשלת ישראל ואזרחיה באתי הנה להודות לכם על העבודה המסורה והאחראית"
עופר וולפסון
שפירא מבקש להקדים מועד הדיון בוועדה לביקורת המדינה על חוות הדעת שפרסם בנוגע לאחריות הממשלה להתייקרות מוצרי החלב    "ראוי ששרי הממשלה ימתינו עד לקיום דיון ובחינה מעמיקה בחוות הדעת וממצאיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il