X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טמפו מעלה מחירי את פפסי, ג'אמפ, גולדסטאר בין מוצרי זוגלובק שמחירם יעלה: הבשרים, מוצרי המאפה ומוצרי זוגלובק טבע מסטיקים אורביט ופייב של ריגלי מתייקרים גם מחירי הבשרים של מעדני הטלה יעלו
▪  ▪  ▪
מוצרי זוגלובק. גל התייקרויות המזון נמשך [צילום: נלי שפר]

חברות המזון ממשיכות להציף את השוק בהתייקרויות. חברת טמפו, חברת המסטיקים ריגלי וחברת הבשרים מעדני טלה יעלו את מחירהן.
חברת טמפו מעלה את מחירי המשקאות המוגזים ב-5.7%, משקאות קלים בשיעור של כ-5% ואת מותגי הבירה בשיעור של של 4.5%-5%. כך נודע ל-TheMarker.
בין המותגים שטמפו מעלה את מחירם פפסי, פפסי מקס, ג'אמפ, 7up, גולדסטאר, הייניקן, מכבי ועוד. החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל) הודיעה לאחרונה על ייקור המשקאות ב-5.7%.
חברת זוגלובק הודיעה על עליית מחיר של 4%-5% בכל המוצריה. בין מוצרי זוגלובק שמחירם יעלה הבשרים, מוצרי המאפה ומוצרי זוגלובק טבע. החברה תשלח מחירון מפורט לרשתות השיווק מחר (ה').
בנוסף, חברת ריגלי, בעלת המותגים אורביט, 5, אייר וויס והובה בובה, תייקר את מוצריה ב-3%-5%. בחברה הסבירו כי "לאחר שש שנים בהן ריגלי ישראל לא העלתה מחירים כלל, צפויה העלאת מחיר כתוצאה מעליה במחיר חומרי הגלם".
חברת מעדני הטלה הודיעה לרשתות על עליית מחירים ממוצעת של כ-9% החל מתחילת נובמבר במוצרי הבשר המיוצרים במפעל. במכתב שנשלח לרשתות נכתב "בתקופה האחרונה, אנו עדים לעליית מחירים מתמשכת במחירי הגלם, בעלות העבודה, במחירי החשמל, עלייה במחירי הדלק ועליות מחירים נוספות. לאחר תקופה ארוכה בה לא עלו מחירי המוצרים, אנו נאלצים לבצע התאמה במחירי החברה".
"כבר לפני השנים היה צורך לעשות התאמת מחירים אך לאור בקשת הרשתות המתנו לאחרי החגים", אומר מנכ"ל החברה אמיר תמרי.
אתמול (ג') נודע כי חברת ההפצה דיפלומט מתכוונת לייקר מוצרים ב- 5%-10% במגוון מוצרים. בין המוצרים שמחירם יעלה: מוצרי קטשופ חרדל ומיונז של המותג היינץ, טחינה הנסיך, מוצרי מאיר בייגל, מזון לכלבים בונזו, שיבולת שועל קוואקר ועוד. גם חברת סידס שלחה אתמול (ג') לרשתות השיווק מחירון המגלם התייקרות של 5% בממוצע החל מתחילת נובמבר, במסגרתו יתייקרו שוקולד M&M , מרס סניקרס ובאונטי, מזון לחתולים ויסקז ומזון כלבים פדיגרי.
בכיר ברשת שיווק מובילה הודה אתמול "אין מה לעשות, איך שלא נציג את זה בקרוב מאוד מחירי המזון הסופרמרקטים הולכים להעלות וכל הרשתות יאשרו את זה".
השבוע חברת מנעמים הודיעה על יקור הופלים ב-7%, אחוה את החלוה טחינה ומוצרי מאפה ב-7%, חברת ויטה פרי גליל הודיעה אף היא לרשתות השיווק על עליית מחיר בשימורים ובירקות הקפואים בשיעור של עד 6% וחברת המשקאות יפאורה תבורי הודיעה לרשתות השיווק על עליות מחירים בשיעור ממוצע של כ-5% במותגים תפוזינה, ספרינג, אר סי קולה, מיץ פז, קריסטל ושוופס.
מדובר בהמשך של גל עליות המחירים שפוקד את שוק המזון בשבועות האחרונים. ראשונה היתה חברת מוצרי הצריכה יוניליוור-תלמה שהודיעה על עליית מחיר בשיעור של 4% בממוצע מותגים. אחריה אסם הודיעה על עליית מחיר בשיעור ממוצע של 4.8% והחברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) על עליית מחיר בשיעור ממוצע של 5.7%.

פורסם במקור: אתר "דה-מרקר"
תאריך:  17/10/2012   |   עודכן:  17/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוצרי טמפו וזוגלובק יתייקרו בכ-6%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
עיתון "ישראל היום" הגיש הצעה לרכישת בית הדפוס מידי נאמני חברת מעריב, תמורת כ-50 מיליון שקלים    אם תאושר הרכישה, קבוצת שוקן באמצעותה מודפס "ישראל היום" כיום, המצויה במצוקה כלכלית, תיפגע עוד יותר
אלעזר לוין
ענבל אור דחתה את הצעת העירייה, לבנות 250 דירות בשיכון בבלי, 50 מהן לדיור בר-השגה    דרשה לאשר לה לבנות 300 דירות, ומהן 40 מוזלות    "פינוי הפולשים יעלה 100 מיליון שקל"    אור חוזרת לתוכנית המקורית - 145 דירות רגילות, אולי עם הנחה לתושבי השכונה
רועי גלדסטון
לוקה באנקי לקראת מפגש היורוליג בת"א. מוס: "נקווה לצאת עם ניצחון"
עופר וולפסון
מאזן הפעילות העסקית הכוללת במשק בחודש ספטמבר הגיעה לרמה הנמוכה ביותר מאז תחילת הסקר לפני שנתיים    המצב בתעשיה - בשפל    בענף הבינוי מגלים אופטימיות    בענף הקמעונאות שיפור קל אך התמונה עדיין שלילית
אלה לוי-וינריב
נוריאל וחברת "מובילי דרור" מואשמים בין היתר בהוצאת משכורות פיקטיביות לשחקי קבוצת הכדורגל נצרת עלית ובני משפחותיהם - שמעולם לא עבדו עבורם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il