X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העיתונאי-החוקר הכריז רשמית כי יתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19 "יש לי הזדמנות להשפיע על שינוי פני החברה הישראלית ולהגן על האזרח הקטן שאני נלחם למענו שנים"
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ' ומיקי רוזנטל [צילום: זאב ינאי]

העיתונאי-החוקר מיקי רוזנטל הכריז (יום ה', 18.10.12) רשמית כי יתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19. את ההכרזה עשה רוזנטל ביחד עם יושבת-ראש המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', במטה הבחירות של מפלגת העבודה בתל אביב.
רוזנטל, יליד 1955, נשוי ליועצת חינוכית ואב לשלושה. הוא גר בגבעתיים. רוזנטל היה ממקימי עיתון "חדשות" ורכז המערכת במקומון התל אביבי "העיר". בידיעות אחרונות שימש כסגן העורך. לאחר מכן, מונה לסמנכ"ל תוכן של חברת החדשות של ערוץ 2 והגיש תוכניות טלוויזיה, בהן "בולדוג" בערוץ 8 ו"בולדוזר" בערוץ 2, וכן את סדרת הדרמה-תיעוד "המפצחים" בערוץ 2. רוזנטל מוכר בין השאר בזכות סרטו "שיטת השקשוקה", ובזכות התחקירים שהוא ביצע בתוכנית "המקור" בערוץ 10 ממנה פרש בשידור חי ביום שלישי האחרון.
"יותר ויותר אזרחים מרגישים שהם נרמסים"
באירוע אמר רוזנטל: "את כל חיי הבוגרים והמקצועיים הקדשתי להגנה על האזרח הקטן שהרגיש שהמדינה ובעלי השררה רק לוקחים ממנו עוד ועוד. לצערי, משנה לשנה יותר ויותר אזרחים מרגישים שהם נרמסים על-ידי בעלי הכוח והיום זוהי תחושתם של מרבית אזרחי ישראל. את עבודתי כעיתונאי עשיתי באמצעות ביקורת על הממסד, על דרך התנהלות הביורוקרטיה, על דרך קבלת ההחלטות של נבחרי ציבור, על השלטון שמאפשר לטייקונים להתעשר על חשבון הציבור, על הפערים הבלתי נתפסים בין עניים לעשירים במדינה ועל רמיסת החלש.
"כשקיבלתי פנייה משלי, להצטרף למפלגת העבודה ולהתמודד על מקום ברשימה לכנסת אמרתי לעצמי: הנה, יש לי הזדמנות להשפיע על שינוי פני החברה הישראלית ולהגן על האזרח הקטן שאני נלחם למענו שנים במקום בו מתקבלות ההחלטות. וחשוב מאוד - אני מכיר היטב ומעריך מאוד את שלי יחימוביץ', והיא דוגמה למישהי שבאה מהחוץ והצליחה לעשות מספסלי הכנסת שינויים חשובים. אני מאמין שמפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' יחד עם שילוב של ותיקים וחדשים במפלגה - תביא לבוחר הישראלי בשורה של מפלגה שנלחמת למען העם, מפלגה שרואה לנגד עיניה את הבוחר לא רק ביום הבחירות אלא לכל אורך כהונת הכנסת, מפלגה שתעשה את השינוי החברתי-כלכלי העמוק שישראל כל כך זקוקה לו".
רוזנטל אמר עוד: "הכנסת היא לא חלום ולא הייתה משאת חיי. היא כלי להמשיך במאבקי למען האזרח הקטן. אני משוכנע שכחבר כנסת במפלגת העבודה - אצליח, יחד עם שלי ועם חברים אחרים, להביא שינויים לטובה. אנחנו נוכל לשנות את פני החברה - כדי שתהיה צודקת יותר, שוויונית יותר ואנושית יותר. את העבודה הזאת באתי לעשות. ואני מאמין שהציבור ייתן למפלגת העבודה תמיכה עצומה. אנחנו כבר רואים את זה - והמגמה עוד תתחזק".
יחימוביץ' איחלה לרוזנטל בהצלחה ואמרה: "הוא הולך להיות אחד המסבירנים שלנו, בוודאי בכל מה שקשור לסדר היום החברתי ולעוצמת היתר שניתנה כאן בעשור האחרון לבעלי ההון על חשבון הציבור הרחב".

תאריך:  18/10/2012   |   עודכן:  18/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקי רוזנטל יתמודד במפלגת העבודה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תעמולת בחירות נטו
אלטער קרקר  |  18/10/12 13:33
2
מפלגה מגמגמת מחפשת
מ עופר  |  18/10/12 18:02
3
מחפשים עבודה
ימית שוורץ  |  18/10/12 19:43
4
ראויים זה לזו!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/10/12 04:22
5
רוב העיתונאים הנם
אנשי שמאל  |  19/10/12 08:49
6
הזנות של התקשורת מיתחבר
ישע  |  19/10/12 09:07
7
כך ראוי שיעשה ..
איציק זקש'   |  19/10/12 09:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בשורה ארוכה של מחקרים שפורסמו ביום רביעי האחרון, סיפקו מדענים הוכחות וראיות תומכות, אך לא מושלמות, לתיאוריה שכדור הארץ והירח נוצרו כתוצאה מהתנגשות בגוף פלנטרי ענק אחר
לי-אור אברבך
על-פי הסכם הפשרה סביב תחקיר "ביביטורס", הזוג נתניהו ימשוך את התביעה לבקשת הערוץ, לאור "מצבו הכלכלי הקשה של הערוץ", ולא בגלל שהתחרט על מהותה של התביעה
איתמר לוין
הסכום יוצא הדופן נפסק בעת דחיית ערעורה של חברת בנייה, אשר טענה לקנוניה נגדה מצד עובדים בבנק לאומי    העליון הכפיל פי שלושה את ההוצאות במחוזי והוסיף 100,000 שקל משלו
שירלי בר דיין
שוער מכבי ת"א אופטימי. אוסקר: השחקנים יודעים מה היא עשתה לנו עכו בעבר
איתמר לוין
שופט בית המשפט העליון מכה על חטא: "מדובר בערעור על הכרעת הדין וגזר הדין, שבסדר גודל כזה של ענישה ראוי היה לשומעו לפני כן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il