X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בקרב אנשים שהיו נשואים או שחיו עם בן או בת זוג, אלו שקיימו יחסי מין מאוחר נטו יותר לספר כי הם מרוצים מהדרך בה בן זוגם התנהג במצב של עימותים ומהדרך בה הביע את אהבתו וחיבתו אליהם
▪  ▪  ▪
הגיל הנכון [צילום: AP]
עושים סקס בטוח?
יפעת גדות
כל פעילות מינית מעמידה אתכם בסיכון. הדרך היחידה להיות ב-0% סיכון להידבק במחלות מין היא לא לקיים יחסי מין * צעירים נמצאים בסיכון גבוה במיוחד
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
גברים חולמים על סקס?

אנשים שקיימו יחסי מין בפעם הראשונה בגיל מאוחר יותר מהגיל הממוצע נהנים ממערכות יחסים רומנטיות מספקות יותר בגיל הבגרות. כך קובע מחקר חדש מאוניברסיטת טקסס שבאוסטין.
המחקר הראה גם כי אלו שחווית המין הראשונה שלהם הייתה בגיל מבוגר יותר מהממוצע היו גם בסיכוי נמוך יותר להיות נשואים ומספר בני הזוג הרומנטיים שלהם היה קטן יותר.
רוב האנשים חווים את מערכת היחסים האינטימית הראשונה שלהם בגיל העשרה, אך מעט מאוד מחקרים בדקו כיצד חוויות התבגרות אלו קשורות לחיי נישואים בגיל מאוחר יותר. כדי לבחון זאת השתמשו החוקרים בנתונים ממחקר לאומי על בריאות בגיל ההתבגרות שעקב אחר 1,659 זוגות אחים ואחיות בני אותו מין מגיל ההתבגרות (סביב גיל 16) ועד לבגרות צעירה (סביב גיל 29). כל אחד מהאחים והאחיות סווג תחת קטגוריה של קיום יחסי מין ב"גיל צעיר" (מתחת לגיל 15), "בזמן" (גילאי 19-15), או "מאוחר" (אחרי גיל 19).
בקרב המשתתפים שהיו נשואים או שחיו עם בן או בת זוג, אלו שקיימו יחסי מין מאוחר נטו יותר לספר כי הם מרוצים מהדרך בה בן זוגם התנהג במצב של עימותים, מהדרך בה הביע את אהבתו וחיבתו אליהם, ועל כך שנהנו מעשיית פעילויות יומיומיות עם בן הזוג.
הקשר נשמר גם לאחר שגורמים גנטיים וסביבתיים נלקחו בחשבון ולא ניתן היה גם להסביר אותו על סמך הבדלים בהישגים בלימודים, הכנסה, אמונה, אינדקס מסת הגוף, או אטרקטיביות.
מערכות יחסים שליליות
למרות שהמחקר התמקד בהשלכות של הפעילות המינית המוקדמת, היה קשה להבחין בין המשתתפים בקבוצות "בזמן" או "בגיל צעיר". הנתונים הראו כי קיום יחסי מין בגיל צעיר אינו גורם סיכון משמעותי כמו יחסים בגיל מאוחר בהיבט של עיצוב מערכות היחסים הרומנטיות.
לדברי עורכי המחקר, ייתכן שאנשים שקיימו יחסי מין בפעם הראשונה בגיל מאוחר יחסית, בררנים יותר בבחירה הרומנטית שלהם בסופו של דבר. אנשים שניהלו יחסים אינטימיים בגיל כזה, לאחר שצברו בגרות רגשית וקוגנטיבית, לומדים את רזי מערכות היחסים בצורה יעילה יותר מאלו שלמדו את הצעדים למערכות יחסים אינטימיות כשהיו עדיין בגיל העשרה.
החוקרים מאמינים כי מחקר עתידי יוכל לעזור לקבוע אם מנגנונים אלו אכן אחראים לקשר בין תזמון הקשר המיני הראשון להשלכות הרומנטיות בשלב מאוחר יותר בחיים.
החוקרים עדיין לא יודעים לומר במדויק מדוע דחיית יחסי מין קשורה למערכות יחסים מספקות בגיל מבוגר יותר. בעתיד הם מתכננים לבדוק אם בני נוער פעילים מינית הם בסיכוי גבוה יותר לחוות מערכות יחסים שליליות, כמו בן זוג אלים, המעמידות אותם בסיכון גבוה יותר למערכות יחסים גרועות בעתיד.
יש לציין כי דחיית יחסי המין לא תמיד קשורה לתוצאות חיוביות יותר. במחקר קודם גילו כי בני נוער שהיו פעילים מינית וניהלו מערכות יחסים רומנטיות סבלו מפחות בעיות התנהגות הקשורות לעבריינות.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  22/10/2012   |   עודכן:  22/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקס בפעם הראשונה - רמז לרומנטיקה בעתיד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הציבור מממן "מחקרים" ל"ת
מה זה?  |  23/10/12 10:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תוצאות טובות מאלו של מגדל    "שיטת הפניקס" השיגה תשואה נמוכה יחסית
אורן פרסיקו
רשות השידור התחייבה: זליג רבינוביץ' לא יעסוק בענייני כוח אדם, במינויים ובפיטורים; הסכם ניגוד עניינים חושף כי ארבעה קרובי משפחתו עובדים ברשות
עידן יוסף
דיווח: ראובן ריבלין סיכם עם ראש הממשלה כי אם הליכוד ינצח בבחירות, הוא יישאר בתפקידו כיו"ר הכנסת עד יולי 2014 - ואז יתמודד לנשיאות
יפעת גדות
בשרים כמו סלמי וכבד העלו את הסיכונים לסרטן שלפוחית השתן בגלל הרמות הגבוהות של האמין וההם    החומרים משפיעים גם על יעילות תיקון הדנ"א
איתמר לוין
שלמה בן-צבי מציע עד 80 מיליון שקל תמורת הפעילות העיתונאית    עמוס מימון התחייב לשלם 65 מיליון שקל תמורת הדפוס    אין רוכשים לחברת ההפצה    הנאמנים מעריכים: 1,400 עובדים מבין ה-2,000 יועסקו בידי הרוכשים בשלב הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il