X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש עיריית ניו-יורק הודיע על פינוי תושבים באזורים הנמוכים של העיר, כולל בדרום מנהטן הנשיא אובמה קרא לתושבי מדינות החוף המזרחי להישמע להוראות השלטונות המקומיים "נידרש להגיב בגדול ולהגיב מהר"
▪  ▪  ▪
הוריקן סנדי במבט מן החלל [צילום: AP]

העיר ניו-יורק בפרט וצפון מזרח ארצות הברית בכלל נערכים לפגיעת סופת ההוריקן סנדי. מחר וביום שלישי הסופה העזה לפגוע באזור המאוכלס בכ-50 מיליון בני אדם, לגרום לשטפונות ולנזקים כבדים.
ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלומברג, הודיע כבר הערב על פינוי אזורים נרחבים בעיר, על הפסקת פעולת הרכבות התחתיות והאוטובוסים בעיר ועל ביטול הלימודים של מיליון ומאה אלף תלמידים לפחות ליום אחד.
"אני לא רוצה שתלכו לישון הלילה בשקט במחשבה שתדאגו מחר לפינוי שלכם בלילה שלאחר מכן. עלינו לערוך כמה הכנות כבר היום", פנה לתושבי העיר במסיבת עיתונאים מיוחדת. לדבריו, מי שאמור להתפנות ולא יתפנה בזמן מסכן לא רק את חייו אלא גם את חיי המעגל הראשון שיגיע להציל אותו.
גם מושל ניו ג'רסי, כריס כריסטי, התריע בפני תושבי מדינתו מפני חומרת הסופה. "אם יתגלה בסוף שזה לא חמור כמו שחשבנו, זה יהיה אירוע משמח עבור כולנו, אבל אני לא רוצה לראות אובדן חיים שלא לצורך".
הסופה סנדי, אשר זכתה כבר לכינוי ה'סופרסטורם' - סופת העל - מגיעה לחוף המזרחי של ארצות הברית מאזור האיים הקאריביים, שם גבתה כבר את חייהם של כ-60 בני אדם. בארצות הברית היא צפויה לפגוע ברוב מדינות החוף המזרחי ובימים האחרונים נערכים התושבים במדינות הללו ואוגרים מזון וציוד חרום לימים הקרובים.

אובמה: נידרש להגיב מהר

בשל מצב החירום שהוכרז במדינות שבהן אמורה הסופה לפגוע בוטלו אסיפות בחירות של הנשיא ברק אובמה ושל המועמד הרפובליקני, מיט רומני.
בהודעה מיוחדת לאומה שפרסם אחר-הצהריים קרא אובמה לתושבי המדינות המועדות לשטפונות לציית להוראות כוחות הביטחון המקומיים. עוד ציין כי אומנם כל ציוד החירום שנדרש נמצא כבר במקומו, אך בשלב זה לא ידוע עדיין היכן בדיוק תפגע הסופה המגיעה מן האוקיינוס האטלנטי.
"אנחנו עדיין לא יודעים היכן הסופה תפגע ולכן חשוב מאוד שאנחנו נגיב בגדול ונגיב מהר ככל שהמידע המקומי יתחיל להגיע אלינו".
העיתוי של הסופה, שבוע וחצי בלבד לפני הבחירות, מדאיג במיוחד את הנשיא אובמה אשר יודע שאם הבוחרים יחושו שהממשל הפדרלי לא היה ערוך מספיק לפגיעת ההוריקן, כפי שהיה בניו-אורלינס בעת שפגעה שם הסופה קתרינה לפני מספר שנים, הדבר עלול לפגוע בו באופן דרמטי ביום הבחירות.

תאריך:  28/10/2012   |   עודכן:  29/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניו-יורק בכוננות לקראת פגיעת הוריקן סנדי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סגן הרמטכ"ל בימי מלחמת יום הכיפורים תקף בוועדת אגרנט את הרמטכ"ל דוד אלעזר ואמר כי לא קיבל את הערכתו בדבר כוונות של הסורים לצאת למתקפה    "ביקשתי לגייס מילואים ואמרו לי שכח מזה"
עידן יוסף
מלונות דן ורשת אורט ישראל משיקים מיזם חדש: "דן גורמה" – המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול    ההשקעה הכספית – למעלה מ-7 מיליון שקלים
איציק וולף
משרד הביטחון מפרסם עדויות נוספות מדיוני ועדת אגרנט    הרמטכ"ל דאז, דוד אלעזר (דדו) הודה כי לא היה סבור שהמצרים יכולים להפתיע את ישראל    ציין כי הסתמך על הערכת אמ"ן וגילה כי חשד ש'בבל' הוא סוכן כפול
מערכת אתר ערוץ הספורט
אחרי 8 מחזורים חניכיו של היינקס ירדו בלי נקודות. 2:3 ענק לגלדבאך
עידן יוסף
השוק בצומת מסובים יקדם את התחרות ויוזיל באופן משמעותי את פערי התיווך לטובת הצרכן    רמת שקיפות המחירים תגבר ויתבצעו בדיקות הדוקות ותכופות יותר של הסחורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il