X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשמעות: רו"ח דודי גולדברג, סגן נשיא הלשכה ויו"ר מרחב ת"א, יהיה הנשיא הבא, כיוון שהיה המועמד היחיד שהציג מועמדות לתפקיד מול הנשיא המכהן
▪  ▪  ▪
דודי גולדברג. הנשיא הבא

ימים ספורים לפני הבחירות לנשיאות לשכת רואי החשבון, נשיא הלשכה המכהן, רו"ח דורון קופמן, מטיל פצצה ופורש מהבחירות לנשיאות הלשכה.
משמעות החלטתו של קופמן היא כי רו"ח דודי גולדברג, סגן נשיא לשכת רואי החשבון ויו"ר מרחב תל אביב בלשכה, יהיה הנשיא הבא של הלשכה. זאת, כיוון שהיה המועמד היחיד שהציג מועמדות לתפקיד מול הנשיא המכהן, קופמן.
במכתב ששיגר הבוקר (ג') לחברי לשכת רואי החשבון כותב קופמן: "בימים אלה מסתיימת הקדנציה שלי כנשיא הלשכה. זכיתי לשרת את החברים, כנשיא הלשכה, לאחר תקופה סוערת וקשה שעברה על המקצוע ועל הלשכה. בשנים אלה פעלתי ללא לאות וללא חשש, כאשר טובת הלשכה וחבריה היו עמוד הענן ביום ועמוד האש בלילה, שהלכו לפניי והנחו אותי בדרכי. העדפתי את העשייה על פני הדיבור, את ההישגים לחברים, על פני חיזוק הקשרים האישיים.
"ביקשתי לקיים תהליך בחירות מכבד, לתפקיד נשיא הלשכה ולוועד המרכזי וללשכה - תהליך שיבטא את דרכי ואת תפיסת העולם שלי לגבי אופן ההתנהלות של לשכת רואי החשבון. לצערי נוכחתי כי דרך זו אינה מקובלת על רבים מחבריי לוועד המרכזי".
לכן, מוסיף קופמן: "מתוך רצון שלא לפגוע בלשכה ובמוסדותיה, אשר יקרים ללבי, החלטתי שלא להמשיך ולהיאבק על אופן זה של ניהול הדברים, ועל כן החלטתי להסיר את מועמדותי לתפקיד נשיא הלשכה.
"אני מבקש לאחל למי שיחליף אותי ולמי שיובילו את הלשכה בשנים הבאות הצלחה - על-פי דרכם. כולי תקווה שהלשכה וחבריה ייצאו מכך נשכרים".
מערכת הבחירות הנוכחית לנשיאות לשכת רואי החשבון הסתמנה כסוערת במיוחד, וכללה חילופי האשמות הדדים על ניסיון "לגנוב" ו"להכשיל" בחירות ומאבק מתוקשר בבתי הדין של הלשכה, ולא מעט מאבקים המתנהלים מאחורי הקלעים שבאים לידי ביטוי בהכפשות וניסיונות להטיל דופי במחנה השני
הרקע לפרישתו של קופמן הנם מאבקים שנוהלו בוועד המרכזי של הלשכה על-רקע עריכת הבחירות בשבוע הבא, ב-6 בנובמבר.
בישיבות שקיים הוועד המרכזי של הלשכה הוחלט על מועד עריכת הבחירות בראשית נובמבר, ואולם לטענת חברי הוועד הנמנים עם תומכי גולדברג, קופמן פעל לסיכול קיום הבחירות, בין היתר באמצעות עיכוב משלוח ההודעה על מועד הבחירות; סירובו להעלות את הנושא להצבעת הוועד; ו"פיצוץ" ישיבה שדנה בנושא. בהמשך שלח קופמן הודעה לחברי הלשכה לפיה הבחירות לא יתקיימו ב-6 בנובמבר.
מנגד, קופמן טען כי עריכת הבחירות במועד שנקבע מנוגדת לתקנון, כיוון שהודעה עליה לא נשלחה לבוחרים במועד, אינה חוקית ואינה דמוקרטית. עוד טעו כי חברי הוועד העותרים מנסים 'לגנוב' בחירות, והציע מועד חלופי על המועד שנקבע, 6 בדצמבר.
המחלוקת הגיעה לבית הדין של לשכת רואי החשבון, אשר קבע כי הבחירות יתקיימו במועדן, אך קופמן ערער על ההחלטה. אתמול (ב') הכריע בית הדין לערעורים של הלשכה כי הבחירות יתקיימו במועד הראשון שנבחר, בשבוע הבא.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  30/10/2012   |   עודכן:  30/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דורון קופמן פורש מהבחירות ללשכת רו"ח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חבל מאד
אשה. רו"ח  |  31/10/12 08:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
השדה החדש שיוקם יכולל חמישה מסלולים, ויטפל בכ-100 מיליון נוסעים בשנה    השלב הראשון של הקמת השדה צפוי להסתיים עד 2016
עופר וולפסון
חברת האחזקות מתמקדת בחברות ביוטכנולוגיה המבוססות על המצאות של חוקרי האוניברסיטה
מירב ארד
מאות חולצות בעיצוב ייחודי אשר נוצרו על-פי ציורי ילדים מרחבי העולם ייתלו בצומת המרכזי בתל אביב, אותן יוכלו העוברים והשבים "לקטוף" מהקיר
חן מענית
משפטו של ערן מזרחי מסביון, המואשם בהונאת משקיעים, נפתח היום    השופט צבי גורפינקל קיבל את בקשת הסנגור ודחה את תחילת שלב ההוכחות ל-13 בדצמבר
איתמר לוין
הנחיה של וינשטיין קובעת שיש לסיים בתוך 18 חודשים את טיפולה של הפרקליטות בתיקים בהם מיוחסות עבירות בחומרה המיוחסת לליברמן - אך הטיפול בתיק זה נמשך כבר 38 חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il