X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוזן היה ממלא-מקום במשך למעלה משנה ללא מינוי קבוע ברור באופק, וככל הנראה נדרש לבצע קיצוצים נוספים יואב הלדמן, מנכ״ל ערוץ 10: "אני עובד עם אורי מאז שהצטרף לערוץ 10 לפני חמש שנים ובאופן אישי צר לי על ההחלטה שקיבל״
▪  ▪  ▪
חדר החדשות בערוץ 10 [צילום: פלאש 90]

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, אורי רוזן, מסיים את תפקידו. אמש (ה') הודיע זאת רוזן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 אבי בלשניקוב, ליו״ר דירקטוריון חדשות 10 יורם שכטר וכן למנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן.
רוזן היה ממלא-מקום במשך למעלה משנה ללא מינוי קבוע ברור באופק, וככל הנראה נדרש לבצע קיצוצים נוספים. בתקופתו כמנכ"ל נאלץ לבצע 4 גלי קיצוצים, שכללו פיטורי עשרות עובדים, קיצוצי שכר למגישים הבכירים, עיכובי משכורות, וביטול מגזין יום שישי - "השבוע".
ביום ראשון יתכנס דירקטוריון חדשות 10 כדי למנות ממלא-מקום זמני עד לבחירת מנכ"ל קבוע.
במכתב ששלח הבוקר לעובדים כתב רוזן כי הוא "באמת מאמין שלמרות כל הציניות, אנחנו עדיין חיים במדינה דמוקרטית ואיש לא יעיז לסגור ערוץ טלוויזיה וחברת חדשות בועטת, בטח לא רגע לפני בחירות לכנסת".
יואב הלדמן, מנכ״ל ערוץ 10, אמר כי ״לנהל חברה כמו חדשות 10, חברה שנמצאת בעת ובעונה אחת גם בעין הציבורית וגם בעין הסערה, זה אתגר לא פשוט. אורי היה שותף שלי לדרך והוא הצליח להוביל את חדשות 10 בתקופה קשה ומאתגרת בלא מעט מישורים, ועשה את זה בקור רוח, וברגישות שלא באה על חשבון מקצועיות ותחרותיות בלתי מתפשרת, ובכך איפשר לחדשות 10 לחזק את נתוני הצפייה ולהמשיך להגיע להישגים חדשותיים ותכניים גם בתקופה הקשה. אני עובד עם אורי מאז שהצטרף לערוץ 10 לפני חמש שנים ובאופן אישי צר לי על ההחלטה שקיבל״.
אבי בלשניקוב, יו״ר דירקטוריון ערוץ 10, הוסיף כי ״אורי רוזן התגייס ולקח על עצמו למלא בפועל את תפקיד המנכ״ל בתקופה מאתגרת ביותר ועל כך נתונה לו גם תודתנו וגם תודת ציבור הצופים. אני מצר על החלטתו של אורי, מכבד אותה, ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה״.
ועד העובדים: "המהלך מעורר דאגה"
מוועד העובדים של חדשות 10 נמסר כי "אורי התמודד בגבורה עם הסערה שפקדה את החברה לאורך השנה האחרונה - תוך הפגנת מקצועיות לעילא ולעילא, השלובה באיכויות אנושיות נדירות במחוזותינו. בעיקר הקפיד אורי על עצמאותה של חברת החדשות ועל הדיפת לחצים חיצוניים, שהיא התנאי המרכזי לתפקודו של גוף עיתונאי בעל זכות קיום. אורי הוא נדבך משמעותי במאמץ המשותף של כולנו להציל את ערוץ 10, וצר לנו מאוד כי תשו כוחותיו בטרם הספיק להוביל את החברה לחוף מבטחים.
"ברור שמהלך כזה, ועוד בעיתוי הנוכחי, מעורר בקרבנו דאגה וסימני שאלה רבים. אנו קוראים לחברי הדירקטוריון של הערוץ לפעול בהקדם למינוי מנכ"ל בלתי תלוי, עצמאי וחופשי - ברוח המורשת וה-דנ"א של "חדשות 10" לאורך השנים. אנו תומכים בהצעה שהעלה בעבר יו"ר הדירקטוריון, אבי בלשניקוב, למינוי ועדת איתור מקצועית שהמלצותיה יתקבלו מראש על-ידי בעלי המניות. לנוכח ההתפתחויות האחרונות, אנחנו מבקשים לקחת חלק כמשקיפים בתהליך זה".

תאריך:  02/11/2012   |   עודכן:  02/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יורם שכטר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
הבעלים ביקר באימון: "די להתחבא מאחורי עטר. אתם לא לוקחים אחריות"
מערכת אתר ערוץ הספורט
ארסנל שבה לאולד טראפורד. גיגס על חברו: "ואן פרסי שידרג את יונייטד"
צביקה שרף
שרף מאמין שבהיכל יוכלו להתחבר, במאני טיים גם תגיע הקפיצה ברמה
עידן יוסף
את עיקר הקולות שואב השר מהמתנדנדים ומשס, אך כולם נפגעים    קדימה והעצמאות קורסות ל-0    אמסלם עולה ל-3, והבית היהודי משתווה לשס
זאב קם
כך מעריך השר ישראל כ"ץ, בהתייחסות ראשונה של גורם ממשלתי בכיר לאפשרות שהנשיא יחזור לפוליטיקה וינסה להציג חלופת שמאל-מרכז לנתניהו    הוא סבור כי זהו מהלך רצוי לליכוד, שיבא את יו"ר הכנסת ראובן ריבלין לכס הנשיאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il