X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה דורשת כתנאי להסדר טיעון במשפט הולילנד הודאה של זקן בקבלת שוחד עבור אולמרט - אך זקן מסרבת זקן כבר הודתה שקיבלה כספים מש"ד אך טענה שהיה זה על-רקע יחסי ידידות ביניהם
▪  ▪  ▪
שולה זקן וברקע ש"ד. לא העידה [צילום: פלאש 90]

הפרקליטות וסניגוריה של שולה זקן מנהלים מו"מ על עסקת טיעון במשפט הולילנד, כאשר אבן-הנגף המרכזית כרגע היא השאלה האם זקן תודה בעבירות הקשורות לאהוד אולמרט.
זקן, שהייתה ראש לשכתו של אולמרט בעיריית ירושלים ובמשרד התמ"ת, מואשמת בקבלת שוחד בסך 95,000 שקל מיזמי הולילנד ובסך 150,000 שקל מבעלי חברת הזרע. על-פי כתב האישום, את הרוב המכריע של הכסף ביקשה, קיבלה והעבירה זקן עבור אולמרט לצרכים פוליטיים שונים, ורק חלק קטן ממנו נטלה לכיסה.
הפרקליטות מוכנה להגיע להסדר טיעון עם זקן, בתנאי שהיא תודה בקבלת השוחד עבור אולמרט - מה שכמובן יחזק את הראיות נגדו. זקן מסרבת מזה שנים לומר מילה אחת העלולה לפגוע באולמרט (ומסיבה זו לא העידה במשפטם של השניים בפרשות ראשונטורס, טלנסקי ומרכז ההשקעות), וגם כעת היא עומדת בסירובה.
אם יושג הסדר טיעון, עשויה הפרקליטות להסכים לחבילה שתכלול גם את ערעורה של המדינה בפרשת טלנסקי בה זוכתה זקן. המדינה הודיעה שתערער על זיכויו של אולמרט בפרשות טלנסקי וראשונטורס, אך לא מסרה דבר בנוגע לזקן. המועד האחרון להגשת הערעור הוא סוף השבוע הנוכחי, דבר שהביא להגברת קצב המגעים בין התביעה לסניגוריה של זקן. עם זאת, המדינה יכולה לערער בנוגע לזקן ולמשוך את הערעור או לתקנו מאוחר יותר, אם וכאשר יושג הסדר טיעון במשפט הולילנד.
לחובתה של זקן עומדת העובדה שהיא כבר הורשעה פעמיים - יותר מכל נאשם אחר במשפט הולילנד: בפרשת רשות המיסים ובפרשת ראשונטורס. במקרה הראשון נגזרו עליה ארבעה חודשי עבודות שירות, ובמקרה השני - תשעה חודשי מאסר על תנאי. לאור זאת, אם זקן תנהל את משפט הולילנד עד תומו ותורשע, היא מסתכנת במאסר בפועל.
בתשובתה לכתב האישום הודתה זקן ברוב הטענות לגבי קבלת הכספים מידי ש"ד, אם כי טענה שהיה זה על-רקע ידידותם האישית ולא בקשר לתפקידיה הציבוריים או בשליחותו של אולמרט. ש"ד העיד, כי אחד הנאשמים הציע לו לומר שזקן היא פילגשו, אם יישאל מדוע העביר לה סכומי כסף כה גדולים וגם רכש לה תכשיטים ומתנות. ש"ד הכחיש בתוקף כל קשר אישי עם זקן ועמד על כך שכל הכסף ניתן לה לצורכי שוחד.

תאריך:  04/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי מסר  אורי קורב  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אורנה אנג'ל / Orna Angel  איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky  אילן סובל / Ilan Sobal  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלי אברבנאל  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אלימלך קורצווייל  אמנון יצחקניא  אמנון ספרן  אשר גרוניס / Asher Grunis  אתי בן-דור  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גיל פרידמן  גלובס / Globes  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הדס ליס / Hadas Lis  הלל צ'רני  הלל צ'רני  טל שפירא  טליה דאר  יהושע פולק  יובל גבעון  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוסי אולמרט  יורם דנציגר / Yoram Danziger  יורם ראב"ד /  "  יעקב אפרתי  יעקב צבן  יפעת מנור-נהרי  ירון גולומב  ירון ליפשס  ליאת ארזי  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  מוסיה ארד  מני מזוז / Meni Mazuz  משה טלנסקי  משה  ישראל  משה לדור  משה סובל / Moshe Sobel  משה שמיר  נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"  נוית נגב  ניל הנדל / Neal Hendel  נעמי גרנות  סלים ג'ובראן / Salim Joubran  עודד  גזית / Oded gazit  עודד  קם  עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman  עופר ברטל / Ofer Bartal  עמוס ון-אמדן  קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"  קרן קורן-בנדלק  רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman  רוני בלקין  רועי בלכר  רותי  ליטבק  שולה זקן / Shula Zaken  שי פינס /  Shai Pines"  שלומית הראל-שוורץ  שלמה בן-עמרה  שמואל קליין  שמואל דכנר  שמעון גלאון  שמעון קליין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלוקת זקן והפרקליטות: חלקו של אולמרט
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
לכלא 5 שנים
לכלא 5 שנים  |  4/11/12 18:43
2
נשמע הזוי ושיקרי. ספין!
ערן איבגי  |  4/11/12 18:52
 
- הבהרה
יוסי מ  |  4/11/12 19:50
3
בחלומותיכם הרבים.
יוסי מ  |  4/11/12 19:45
 
- אבל יש עובדה ניצחת-אוביקטיבית!
שלא ניתנת לסתירה  |  4/11/12 22:50
 
- הסבר
יוסי מ  |  4/11/12 23:09
4
האמת ורק האמת תנצח
מסעודה לייבוביץ   |  4/11/12 20:23
 
- ענן אלקטרונים.
יוסי מ  |  5/11/12 08:21
5
ש.ד. = שוגר דדי
א.א.  |  4/11/12 20:33
6
שרים צריכים מזכירה, לא?
הרועץ המשפטי  |  4/11/12 20:42
7
לדור ממשיך לשחד עדים...
בבון זה קוף  |  5/11/12 01:03
8
שולה ואהוד
מתיתיהו  |  5/11/12 08:03
 
- בקשה.
אישור  |  8/11/12 08:39
9
נוכלת ,,,,,,,,
כלב מוכה ,  |  5/11/12 08:32
 
- המעיד על עצמו
יוסי מ  |  5/11/12 18:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מבקש מגרוניס לקבוע שבית המשפט המחוזי בתל אביב ידון יחדיו בתביעתו בסך 30 מיליון שקל נגד צ'רני ואת תביעתו של צ'רני נגדו בסך 2.7 מיליון שקל
עידן יוסף
משרד הביטחון ימסור סוללה נוספת של 'כיפת ברזל' לחיל האוויר בזמן הקרוב, ובכך יעלה מספר הסוללות המבצעיות לחמש
ישי פרידמן
הרב הצבאי הראשי לשעבר, אביחי רונצקי, חשף בערב האלטרנטיבי לזכרו של יצחק רבין כי לפני רצח ראש הממשלה הוא נפגש עם יובל דיסקין, אז בכיר בשב"כ, והזהיר אותו כי רבין עלול להירצח    הרב מאיתמר מתריע מפני האלימות במגזר הדתי: "לפעמים האידיאולוגיה הדתית מעבירה חלק מהציבור שלנו על דעתו"    מגלה שגם הוא היה קורבן לאלימות מצד פורעי החוק בשומרון: "חטפתי מכות כי העזתי להעיר לאנשים"
אלעזר לוין
יעמוד בראש אגף יזמות ובניה בהתאחדות בוני ארץ    "גם לי קשה, אינני מתסדר בלי תמיכת ההורים"
אלעזר לוין
המכרז למכירת המגרש בשכונת עג'מי פורסם לפני כ-9 חודשים, אך לא נמכר עד היום    כרגע אין מכרז    מחיר המינימום - 3.3 מיליון שקל
רשימות נוספות
המדינה בודקת את היבטי המס בפרשת טלנסקי  /  איתמר לוין
הפרקליטות: דוברו של אולמרט מסלף עובדות  /  איתמר לוין
הפרקליטות תערער על זיכויו של אולמרט  /  איתמר לוין
גנב או חבל?  /  אורי שרגיל
עבודה בעיניים  /  אפרים הלפרין
אצבע על ההדק  /  אורי הייטנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il